Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 oktober


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha, Water zo'n soortgelijke ervaring had ik nou ook op zo'n datingsite. :D Profieltje gemaakt, reactie gekregen en met de staart tussen de benen profieltje weer gedelete. Niks voor mij zo'n datingsite!

@ Marjo, vandaag een lekkere Sisy dag hoor ;)

@An, ik dacht laatste rustdag dan hoort daar een stoeltje bij :D

@Tasseke gewoon gaan speeddaten jòh, hoe je niks geen profieltje aan te maken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud,

inderdaad een rot telefoontje maar trek je er niet te zwaar aan?
roddelen is één van de belangrijkste bezigheden van de homo sapiens. heeft het niet met je eigen gevoelens te maken? het feit dat jij een rot periode hebt en misschien de wetenschap dat er over jou ook zo gepraat wordt?

maar hoe dan ook, niemand heeft iets te maken wat de sexuele gevoelens van de ander zijn en het is ronduit onbeschoft om dit nieuws ongevraagd aan iedereen door te bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tasseke, klopt helemaal wat je zegt, ik kan gewoon niet tegen dat geroddel. Ik vind dat een nare eigenschap van mensen waar ik me maar moeilijk overheen kan zetten en helemaal wanneer er vrienden mee gemoeid zijn. Ik moet daar echt eens een keer iets mee doen wat me erover opwinden heb ik mezelf alleen maar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke !! Ik heb het ook altijd zo moeilijk op de vrijdagavond.....zullen we het samen doen ???
Ik ben namelijk nu al zover dat ik geen reden kan verzinnen om vanavond niet te drinken.......very dangerous....dus ik blijf op dit forum geplakt, anders red ik het nooit !!! Doe je mee ?? Samen sterker dan alleen !! x

quote:


Originally posted by:
tasseke

Voor mij start de moeilijkste dag van de week.




eerst drie uurtjes werken en dan ben ik om 01.00 uur weer thuis en dan begint de ellende pas. Op vrijdag is het altijd beregezellig in ons buurtcafé.


mijn dochter werkt van drie tot negen 's avonds en voel ik mijzelf echt wegkwijnen. Het feit dat iedereen gezellig bij elkaar zit en ik eenzaam alleen op de bank zit weg te teren en te piekeren over alle zorgen, dan slaat de eenzaamheid echt toe!


De drank is dan niet echt een trigger maar wel de eenzaamheid. 8 maanden lang heb ik dit gedaan op een sinasje maar de laatste weken is mij dit niet meer gelukt, dus heb ik mijzelf een ban opgelegd.




ik ben van voornemens om niet te gaan, en zie dus een depressieve dag tegemoet.


gelukkig ben ik wel een positieve depressieveling dus........ morgen gaat het beter!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé bedankt voor het ontladen! :D Heb kunnen spuien en lachen dus ben niet meer zo boos. :D

Hey gaan we hier nu een nieuw team krijgen? Tasseke en Woman? Ben benieuwd wat jullie teamnaam wordt. :D Heel veel succes, gaat jullie zeker lukken! :present: :present:

Ik ga m'n klusje klaren, tot laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn redenen:
Ik heb het wel weer een keer verdiend
Waarom eigenlijk niet ?
Het is weekend
Morgen heb ik niets, geen afspraken
Is toch lekker ?? Is toch gezellig ?? Wat maakt dat nou uit ??
enz enz enz
En als ik vandaag heb overleefd komen ze morgen drie keer zo hard terug - au
Dus zal blij zijn als het zondag is !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman en tasseke jullie gaan het zeker redden vandaag. Alleen vandaag telt en dat is toch wel te doen.
En waarom zou je willen drinken? Om na een paar glazen niet meer te kunnen stoppen en morgen op te staan met een pesthumor, ziek en misselijk, bah.
We gaan onszelf eens Echt verwennen vandaag. En ik doe mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja....

je let even niet op en er gebeurt van alles!!:heart:

zo dochter is gevoed en op weg naar haar werk, ik zit nu te twijfelen tussen een jogging broek en mezelf voor vandaag even laten verslonsen of ik ga een masker nemen en mijn haar verven.

terwijl ik dit schrijf kies ik voor de joggingbroek! voordat ik het weet zit ik er gepikt en gedreven bij en verdwijn toch weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, zo is het ook !!
ja Winchi en ik zijn uitgenodigd om te eten bij Geer.
Ik ga eens snuffelen bij de hobbiewinkel, heb zin om achter de naaimachine te kruipen, heb hier nog wat oude spijkerkleding die ik leuk op wil pimpen. Eens kijken of dat gaat lukken ! Jiha !
(oe dat was echt op het randje vandaag, ik zag mezelf al met drie flessen merlot thuiskomen oef)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...