Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Bammerdebam BAMBAM: joehoe, je bent niet bij te houden....... Ik had zo'n barstende koppijn en super vervelend, echt plots. Heb even op bed gelegen maar het zakt niet echt.

Geplaatst

Tja, jouw temperament Bammetje zal ik nooit kunnen evenaren.

Ik wordt juist al rustiger, minder spierspanning, minder pijn.
Kilo's komen er aan, ach komt morgen wel weer goed toch?
Wat vandaag niet kan komt morgen wel weer aan de orde.
Ik ben droog, sta droog alleen buiten nog.

Geplaatst

woman,

sorry voor de late reactie, was even de oven met een chemische spuitbus en een afwasborstel aan het aanvallen.
door kon ik geen fatsoenlijk pastei meer inbakken.

maar de cd vind k wel super!! graag een kopie :present: ben ondertussen op lime wire an het kijken of ik wat kan vinden. ik val terug in jeugdherinneringen

Geplaatst

Zo is het Stien. Ik word ook wel wat rustiger hoor. Echt waarB)
Maar kan idd merken dat ik te weinig rust heb genomen en er teveel prikkels zijn binnen gekomen. Maar goed, dat doe ik zelf. Moeilijk toch he om het goede te doen. Ik weet dat ik niet zoveel moet plannen en toch doe ik het. Nou ja, weer veel van geleerd moet je maar denken.

He, niet teveel kilo's he, mag je allemaal meeslepen. Je zag er goed uit op de meeting. Eet je teveel taartjes of ben je lui?

Geplaatst

Ha die An, take it easy. Hoofdpijn is rot he. Asperientje wil wel es helpen. Ik hou niet zo van dat masochisme. Paracetamolletje of twee, helpt mij soms dan toch als het echt te erg wordt.

Geplaatst

Ok Tasseke, als blessing op deze droge dag !!
Als je me een (hoeft natuurlijk niet je eigen als je anoniem wil blijven) adres geeft via pb stuur ik het snel naar je toe :)

Geplaatst

Nou hier zal ik ik niet genadig vanaf komen..
Stel ik een vraag, ga ik lekker een soepie en broodje zitten eten :D
Beetje dom geweest BB? Nach als je er maar van leert hè!
Ik geraak niet uitgeleerd, alleen heb ik een stom hoofd dat er ook altijd weer intrapt, enzo!

Geplaatst

bambam,

ik doe heeeeel hard mijn best!!! daarom blijf ik maar rondhangen hier hahahaha

maar gaat het bij ook wel goed? is het alleen een kwestie van uitrusten en een stapje terug doen of is er een hardere aanpak nodig?

Geplaatst

ETEN????????? grrrrrrrrr, jij bent me een mooie:devil:

heb je lekker gegeten. Ik had dus geen boodschappen in huis, dus dat werd brood met pindakaas én suiker, mmmmm.
Tja, dat domme hoofd. Ezels zijn echt veel slimmer, dat moet wel. Die stoten zichzelf maar 1x aan de verkeerde steen. Ik wel 100.000x.
Maar goed, ik drink niet en leer elke dag beetje bij.
Ga jij maar ff lekker uitbuiken.

Heb allemaal een fijne avond, ik ga nog ff in de rust en zo naar de groep.

Geplaatst

bambam,

mijn geheugen werkt niet zo goed meer maar volgens mij heb jij al heel lang niet meer gedronken.
ik bedoelde het in het algemeen, je kan het zomaar druk hebben maar domme dingen doe je in principe niet van het op het ander( alhoewel :frown;)

Geplaatst

Je geheugen is prima volgens mij. Ik drink nu twee jaar niet.
Nee, domme dingen doe je niet van t''eén op t ander. Alleen als ik niet genoeg tijd neem voor meditatie, beetje schrijven en aan de Twaalf Stappen vd AA werk dan hol ik vaak maar door. Ik krijg het vaak zelf niet zo goed voor elkaar mn grenzen daar in te bewaken. Dus neem ik te weinig tijd met als gevolg dat ik me opgejaagd voel, gestresst en het gevoel dat ik van alles niet doe. Wat trouwens ook zo is. En dan hang ik wel ff op het forum en ga spelletjes op de pc zitten doen terwijl ik wat papperassen zou doen.
En dat opgejaagde gevoel is rot maar werk dat zelf in de hand. Snap je.

Dus het blijft voor mij een zaak dat ik alert dien te blijven en de juiste keuzes daar in maak. En nee, dat lukt niet altijd en is ook niet zo erg. Als het daar maar bij blijft. Ik moet niet teveel spanning opzoeken want dat is niet goed voor me. Maar soms doe ik dat dus wel met als gevolg dat ik me rot voel. En das niet fijn. Gelukkig heb ik nog de rest van mn leven om hier aan te werken.

Geplaatst

Hahaha even melden hoor, Tasseke en ik zijn er zojuist achter gekomen dat we in de stad wonen en best wel vlakbij elkaar !! Hoe is het mogelijk !!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...