Otje Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Ik had ooit een kat, Stormy, en die nam ik van jongs af aan mee naar het bos, hij liep gewoon los, omdat het van jongs af aan geleerd is, is ie gewend bij me te blijven. Alleen wel in een bos zonder honden haha. Ook mee naar het strand, lekker in een duinpannetje zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Ja ik ga ook naar bed, kak helemaal in van die crackers en dat warme soepje.Lekker slapen dus.Toedeloe x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Katten geven zelf eigenlijk wel aan wat ze het leukst vinden om te doen.Mijn kat Brasser is een echte heer. In bed vleit hij zich met zijn rug tegen mijn buik aan en ramt dan flink zijn nek tussen mijn borsten, dat hij goed vast ligt. Koude voeten heeft hij nooit. En als ik me omdraai, draait hij gewoon mee. Dit tot enig ongenoegen van mijn echtgenoot.Ik heb de honden al naar de woonkamer verbannen, wat ze niet erg vinden, maar Brasser blijft in bed. Waar je je in je huwelijk al niet druk over kan maken.Ik drink ook nog een soepje, en dan is het echt hop naar bed.Alvast een welterusten, en ook ik heb weer een droge dag erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Zo had ik een kat en dat verklaard mijn mijn afkeer voor gremlin meppen Gramly dus, die ging altijd mee een blokje om. Later samen met d'r zoon de schoolkinderen opwachten. En kwam er een hond? Die koos meestal met de staart tussen de benen het hazepad (gelukkig maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Welteruste! Thanks voor de fijne babbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 zo jullie allemaal slapen en ik juist wakker zal weer een lang dagje worden ;-((wacht er hangt iets aan mijn broek dat een liftje wil veel gesneuvelde lees ik hier op de vroege morgen , nou ja zolang men die bewuste eerste stap niet zet zal het fout blijven gaan .corinne het is een mooi schrijven van jou , dat is wat ik de andere dag bedoelde met de doelstelling van adb , het is goed om te komen geiten ....... maar als er mensenin nood zijn dan zou er steun moeten zijn , dus eerst schrijven en dan drinken maar bij vele werkt het niet zo (ook bij mij niet mijn officiele stopdatum is 8 augustus 2005 maar ik vergeet te veel de periode welke ik pogingen tervoren ondernomen heb , het ergste vindt ik mijn schuiver van een jaar geleden die doet nog altijd pijn aan mijn hart , maar iets zal ik er wel van geleerd hebben vermoed ik .dat ik hier nog altijd rond dwarrel als een spook in de nacht is omdat ik de steun van toen niet vergeten ben , en op een of andere manier zou ik graag doe steun doorgeven maar wie niet wil stoppen zal niet stoppen .tegenwoordig als ik pijn heb zoek ik de roes niet meer in de drank , ik kruip onder de dekens in zetelen ga ik mijn eigen leventje zitten , omdat ik een nogal doe beest ben val ik van vermoeidheid in slaap en laat de wereld voor wat hij is gisteren dus eigenlijk niets anders gedaan als file rijden , boodschappen en slapen slapen en geslapen maar dat is voor mij beter als een kater te hebben , ook al heb er drie ik zit vol dingen die ik zo graag zou doen maar ik vecht er tegen, begin stilaan voor mijn eigen op te komen al is dat meer met een buil en een bluts , nou ja de tijd zal het mij leren , voornaamste is dat ik nuchter ben en blijf ondanks alles mogelijk zijn het de spanningen om spanje die mij momenteel moe maken , hoe staat het huis van mijn ouders erbij ?? slecht nieuws gehad ivm de bank wat ga ik daar te horen krijgen ?? en ja op deze momenten mis ik ndpiep mijn famolie of mensen om mee te delen , die mij zeggen wat ik doen moet en hoe ik het allemaal een plaats moet geven maar ik zl vermoedelijk toch alle raad in de wind slaan , en ja zoals vorig jaar heb ik schrik een enorme schrik dat ik in spanje het op het zuipen zet en dan sta ik nog verder af van mijn eigen zo dit zijn hersenspinsel van la blacky midden in de nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 Nou Blacky om eerlijk te zijn ik hoop van niet. En eigenlijk denk ik ook van niet, dat zuipen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden