blacky Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 door te handelen , naar eer en geweten .ervaar ik innerlijke rust en vrede met mijzelf .goedenmorgen adb'ers , na mijn laatse berichtje van 21:10 ben ik in de zetel gedoken , twee minuten nadien lag ik in dromenland en dit tot deze morgen 05:30 zal zijn geweest dat ik het nodig had , hierdoor hangt er ook weer een pareltje bij aan mijn nuchterheids kraaltje .ja soms heeft deze dame het nog moeilijk im die eerste te laten staan zeker als er teveel op mij afkomt wat ik niet plaatsen kan , maar ik weet dat met tijd en boterhammen alles een plaats krijgt , wat minder zou zijn indien ik WEL zou drinken want dan krijg ik er nog iets bij om te plaatsen .volgende week dit uur zit ik al in mij lievelings land wat ga ik doen vandaag , ik vermoed de zolder in orde maken voor de puzzel kamer , en misschien tegen de namiddag een naar een of ander stadje , iets kopen om bij de nicho van mijn ouders te plaaten toch mail aan mijn oudste broer schtijven dat ik hem eens wil zien zo mensen nu eerst een heerlijk kopje koffie , is het enige wat ik drink vandaag , for my no alcohol doen jullie gezellig mee ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 oh vogeltje wat zingt u vroeeeeg!goedemorgen allemaal,ook ik ga aan de koffie alvorens ik uberhaupt iets zinnigs te melden heb en dan heb ik het nog niet over de aangevreten duif inclusief wervelwind van veertjes die ik nog moet opruimen.blacky, goed voor je katten zorgen dan brengen ze later ook cadeautjes hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 tasseke , ik zorg goied voor mijn katten want ze brengen mij nu al heerlijke cadeaukes en wel in de vorm van bruine pakjes :-))ben volop met de reis papieren bezig en al met een vriendin zitten chatten , mijn schrijven is dan uiteraard nog vol fouten toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 goedemorgn pip,ook jij bent er weer vroeg bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Hallo beste mensen,Even iedereen een goede dag wensen. Ik ben nieuw hier en heb me elders voorgesteld. Groetjes JM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 goeden morgen johanna maria , ik zl dadelijk eens gaan lezen , die dat eigenlijk te weinig 'wie is wie 'lezen hey die pipke hoe gaat het met jou vandaag ??puzzel kamer is inderdaad een kamer voor de puzzels , maar niet legpuzzels maar staande puzzels , heb sinds 2001 the big ben , bijna 2000 stukjes foam die de "big ben maken" is dacht ik 1,65 hoog .mail naar broer is verstuurd , voelt altijd raar aan want hij voelt niet aan als broer eerder als vreemde ..... dus ergens hoop ik dat hij niet gaat komen maar hem negeren kan ik ook niet ;-((zo en nu ga ik verder doen mijn paperassen liggen roemedoem ;-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 zo.. ik heb een wereldrecord verbrokennog geen negen uur en ik ben fris gewassen, aangekleed, kind gevoederd en veilig op weg naar werk geholpen, slachthuis weer toonbaar gemaakt en toe aan de tweede ronde koffie.tijd voor even rust en mijn innerlijke gemoedstoestand even checken. Daarna mezelf even renoveren zodat ik weer fatsoenlijk voor de kramen langs kan (boodschappen op de markt doen en je weet nooooiiit wat je daar tegenkomt.)@ Carolien, wat rot. heb je rug een klein beetje of erg geblesseerd? wel uitkijken hoor1@ Blacky, de puzzels van die maat kan je indaad beter op de kant zetten, scheelt ruimte! Maar wat grappig een staande puzzel, daar heb ik nog nooit van gehoord. waar ga je eigenlijk heen met vakantie? als ik het goed heb begrepen wel naar een land met mooi en warm weer.heb je trouwens je caravan nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Een heel goede morgen.Blacky, een heel mooie opening vandaag. Rechtopstaande puzzels lijken me erg leuk, maar kan me er geen idee bij vormen.Pippi, wij zijn geen vriendinnen, maar wat Geer gisteravond tegen jou had was op zijn minst smakeloos. Ben het met Water eens: wat een relnichterij zeg! Laten we hopen dat we van dat soort dingen verschoond mogen blijven.Wie maakt hier uit of iemand gedronken heeft? Nou, Geer natuurlijk!Ik heb er een heel vroege wandeling op zitten met de honden. Het was prachtig, een nageltje maan en een roze kim. En dan denk ik: joepie, dat ik dit nuchter meemaak!Wens iedereen een heel fijne dag, met alles wat je eigenlijk zou willen doen maar waar je nog niet aan toe was gekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Goedemorgen iedereen,Vanmorgen wat geluierd. Ik was gisterenavond heel moe. Ik ben blij dat het weer mooi weer is.Ik ga zo wat oefenen met Office 2007. Ik probeer nu zoveel mogelijk op mijn laptop te werken.Ik wil ook wat pianospelen en daarna naar buiten om weer naar een plek van vroeger te gaan. Kijken hoe dat er allemaal uitziet. Vanavond om 19.30 uur op naar de klankschalen. Ik voel me wel rustiger vanmorgen. Nog geen antwoord van mijn dochter op mijn mailtje. Gisterenavond waren er wel momenten die ik moeilijk vond, maar de TV heeft me er doorheen gesleept.Blacky wat leuk een eigen puzzelkamer. Waar ga je nu heen in Spanje? Het lijkt me heerlijk.Ik doe mee vandaag. Ik zit nu aan een heerlijk kopje koffie. Ik vind dat het heerlijkste moment van de dag.Liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mocht er iemand zin hebben in leesvoer & zelfinzicht, kan ik Eckhart Tolle aanraden: "De kracht van het Nu""Een nieuwe aarde"Echte opstekers als je aan jezelf aan het werken bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 http://www.hasbro.nl/mcp.php/n...overview/79/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 zo nu weten jullie wat voor puzzels ik bedoel :-))is niet makkelijk hoor , maar is zoals met het stoppen met drinken moeilijk gaat ook zo ik sta in mijn startersblokken , plusjamais ik ga naar fuengirola , huis en graf van mijn ouders een bezoekje brengen tot laters vie ik ken de boeken van eckhard tolle is inderdaad goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Blacky,woh weer wat geleerd! gave puzzels hoor!carolien,gelukkig valt het mee! maar je wordt zo wel gestraft hé voor je creativiteit weet er alles van maar dat mag de pret niet drukken toch?zo, de koffie is op en ga ik even naar de marktspreek iedereen later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Môgguh... ook hier is een record gesneuveld, namelijk het uitslaap-record.Schandalig zo diep als ik soms kan slapen... hmmmm en de koffie is dan ook zo lekker.Even rustig wakker worden en dan er weer een mooi dagje van maken.Niet al te veel doen, wat boodschappen en een bezoekje, wat schoonmaken en een was draaien, that's all.Morgen weer op tournee en maandag weer werken dus dit is m'n laatste echte vrije dag.Nog èèn ding over gisteravond en dan houd ik daar maar weer over op:Ik heb nou al een keer of drie, vier een patroon in Geer z'n dagvulling hier op het forum waargenomen.De toekomst zal uitwijzen of hij dat zelf ook door krijgt. En wat hij er vervolgens mee gaat doen.Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen! Ik grijp er niet te veel, ben ik effe niet nodig, maar misschien liggen ze er wel voor jou en jou en jou en!Ik lees hier in ieder geval weer positieve mensen die het goede willen en doen en dat doet mij deugd!Volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Goedemorgen allemaal,Ff klagen. ... scrolltekst. Ik slaap niet al te best en sta moe op. Gisteravond sprak ik iemand en die zei dat het aan het weer kan liggen. Is dat zo? De euforie van het niet drinken is er niet. Ben niet depressief, maar ik kom gewoon niet op gang. Geen spirit, geen inspiratie.Heb ik me net maar voluit staan aankleden, flink opmaken (strijdkleuren noem ik dat). Misschien helpt dat. De blz van vandaag in mijn agenda gewoon uitgegumd want altijd maar dat moeten.Zo , klaag klaag. dank voor het luisteren.Plus: ja, zucht, ik zucht maar mee.Blacky: 20 jaar geleden ben ik wel eens in fuengu...la geweest. Ik vind het daar zoooooooo geweldig mooi. Als ik daar ben dan ben ik gezond en springlevend. Zelfs mijn haren glanzen, mijn ogen staan goed. Ik vind de winter best mooi, maar de temperatuur en de afwezigheid van de zon.Tjonge, ik zit echt op mijn klaagstoel deze ochtend zeg.Gevaarlijk dunkt me. De totale onverschilligheid zit door mijn bloed te razen.Dus ik spreek met mezelf af, ik mag vandaag alles, echt alles als ik maar niet drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Goedemorgen!Gelukkig koos ik er gisteravond voor om op tijd te gaan slapen.Geer, je blijft maar vuurtjes stoken. Ik denk dat je beter moet leren lezen!Mieke, heel vervelend dat je verhaal daardoor zo ondergesneeuwd werd.Ik denk niet dat het aan jou inbreng lag. Blijf maar schrijven, als het je helpt!Pomo, same to you. Leer dit soort nachtbrakerijen los van jou probleem te zien.Zet 'm op hoor!Ik werd ook lekker laat wakker. Klaas had zowaar ook zo'n lange nacht gedraaid. Uniek!Geen geloop vanochtend dus. Zat per ongeuk mezelf alweer te excuseren...Waarom? Er blijven nog genoeg loopdagen over.Dochter vandaag voor het eerst weer helemaal fit. Ze had een week nodig om weer ophaar eigen leveltje te komen met veel pyamadagen..Goed dat die kinderen nog zo dicht bij zichzelf staan en aanvoelen wat goed voor ze is!Ik ga me vandaag niet te druk maken.Langzaam opstarten en nog een beetje van het mooie weer genieten!Volgende week nachtvorst! Yeah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Ik heb net na mijn gevecht met Office toch het draadje van gisteren snel doorgelezen. Vond het toch weer heftig en dat is een van de redenen waarom ik 's avonds niet op het forum ben.Ik vond het lief dat jullie mij zochten. Ik probeer positief te zijn en te blijven. Met dit mooieweer lukt me het beter.Blacky: ik heb gisteren niet naar de sterren gekeken. Ik was moe, maar ik ga dat vanavond zeker weer doen. Goed dat je naar het graf van je ouders gaat. Hier doen wij niets op 1 november. Ik vind het altijd heel mooi on te zien hoe mensen op 1 november gewapend met borstels en bezems de graven schoonmaken en er bloemen opzetten. Ik zal bloemen kopen voor bij de foto van mijn man en mijn moeder.Vanmorgen las ik o.a.:Het is niet de situatie of persoon die ons vasthoudt - al zijn we vaak geneigd om dat wel te denken- maar het is de gehechtheid eraan. Het kan misschien vreemd klinken, maar soms zijn we gehecht aan ons verdriet. Dit zegt Patty Harpenau. Ken is verder niet.Ik denk niet dat ik gehecht ben aan mijn verdriet, maar ik wel er wel van af.Bedankt voor de boekentip. Ik ga ze bestellen bij Bol.Houtje lees de laatste bladzijden van de draad van gisteren, als je dat al niet hebt gedaan. Hoe gaan de krijtjes? Het werkt echt.CPAS lief van je.Op naar de piano en dan weg wezen.Fijne droge dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 An, na een week hard werken is het goed om weer even te levelen...Moeilijk. Ja! Waar zat het ook alweer? De boog kan niet altijd gespannen zijn. Even terug naar de basis.Alles mag, behalve drinken..Hier schijnt de zon. Niet bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Marjo: hier is het mistig! Ik hou niet van mist eerlijk gezegd.Plus: herkenbaar wat je schrijft. Het vasthouden aan het verdriet of toestanden is ook een gewoonte. Als je alsmaar tegenslag hebt weet je haast niet meer hoe het is als het wel goed gaat. Zoiets?Net belt er een vriend en wil vanavond op bezoek komen, dus drank in huis.Maar op een of andere manier voelt dit beter dan dat ik voor de tv ga hangen.Dus ga ik het maar een beetje gezellig maken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Gooooodmorning adbnam Annepan, misschien helpt het als je tegen jezelf zegt dat het okay is dat je even geen inspiratie hebt, dat je je even grijs voelt, je hoeft niet steeds zo glimmend kleurrijk te zijn, probeer steeds een piepklein lichtpuntje te zien, ook al is het maar een vogeltje waar je even van geniet, of de geur van koffie, of je gezonde zelfinzicht die baas is over de gevaren, of het zonnetje over de herfstkleuren.....en have you told yourself lately hoe een heerlijke nuchtere vrouw jij nu bent?! Je bent vaak genoeg stralend en vol aktie, gun jezelf ook even deze saaiere ingetogen periode zonder oordeel erover, het hoort er allemaal bij, eb en vloed.....probeer maar te genieten van de hele kleine schijnbaar onnozele gewone dingetjes, die zijn er ook oeweet je en voor je het weet komen er weer grotere dingen op je mooie droge pad Soothe jij hardnekkig stopmaatje van me, een hele dikke en een voor 11 maanden de baas!!! Wat gebeurt er veel in bijna een jaar niet drinken, heftige emoties, de wereld op z'n kop, maar alles keert uiteindelijk ten goede weten wij! "De drank is uit ons lijf, dat staat buiten kijf, we houden onze pootjes stijfjij bent een vent en ik een wijf, dat je voor altijd m'n stopmaatje blijf!"Ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Goed An!!Soothe&Kaia :heart::light::heart:Stelletje REUZEKEUTELS!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mooi verwoord naar onze Annepan, Kaia!Zo voel ik het ook! An, het is waar! Je bent uniek, een mooi mens!Geniet van het leven!!! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 quote: Originally posted by: AnNet belt er een vriend en wil vanavond op bezoek komen, dus drank in huis. Gekke conclusie eigenlijk...wie bepaalt de 'dus'? Waarom geen speciale chez An night invoeren: grote pot thee met lekkere dingetjes, soort high tea maar dan 'savonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Deze reuzekeutel bedankt het lekkere poepie, laat los die drol en trakteert op een vlaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Marjo en Kaia: gloei, gloei, ik voel me zowaar groeien hier. Dank voor de woorden. Ja, ik ben toch wel een 'feestbeest'. In Brabant noemde ze me vroeger een enorme 'dweil', kennen jullie die uitdrukking?Niet dat ik er trots op ben, maar het is zo'n levensgroot verschil met nu.Dat grijsvoelen is lastig, maar ik moet daar niet teveel over nadenken.Kaia en wat een geweldig gedicht naar Soothe toe, haha! We moeten wel weer gaan rijmen en dichten, Sint staat alweer bijna op de stoep. Trouwens dit jaar weer voor het eerst sinds tijden Sintfeest met een paar kleintjes erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden