Mieke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Maar genoeg over mij.Hoe gaat het met jullie Woman en Wing....................en niet allemaal tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Truste Corinne en bedankt voor je reactie en meeleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ik ga voor je duimen Mieke, ik hoop echt zo dat het allemaal beter wordt voor je, hou je hoofd helder maar dat weet je ook wel.Hier een beetje kracht voor jou !! xxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 En voor jou hetzelfde gewenst Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe.Truste en bedankt voor de lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ja ik ga wel lekker, productief dagje gehad. paar uur gewerkt aan het pimpen van twee spijkerbroeken. Goed gelukt. Wel meteen gebroken daarna, knetterende rugpijn, maar ja dat moet dan maar even. Doe braaf mn oefeningen en slik dan wel wat ibuprofen als het echt te erg wordt. Morgen weer weekend, mijn triggerdagen. Zondag een afspraak gemaakt met een vriendin (andere dan vorige week) en ik ga nu diep nadenken over een plan b voor als zij afzegd. Dus zaterdag maak ik me niet zoveel zorgen over, omdat ik zondag fit wil zijn. Morgen avond wordt weer een lastige.......ik ga er weer voor maar oeioeioei ik voel em al triggeren...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Slaap lekker Corinne, en jij ook straks Mieke, dat je maar fit en sterk mag ontwaken morgen. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Nou Woman dat klinkt als een leuk dagje ondanks je rug.Voorzichtig aan.Triggers hebben we allemaal, maar het is maar net hoe je ermee om gaat.Succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik trek mn eskimojas aan en waag mij nog eens den kouden nacht in. BrrrrrrEven mn hondje blij maken met een poep en plas rondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Wat !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Vertel vertel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 ga je slapen ?ik kijk nog even naar room trivals op bbc prime. das zo'n programma dat een kamer van iemand helemaal verbouwd wordt in een bepaald thema.kan ik lekker van slapen, geinspireerd en wel.welterusten voor straks jij doeg doeg xx spreek je snel .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden