CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Soothe,Tuurlijk moet je geen datum bijstellen.Ik heb toch ook 2 ijslepeltjes Old Baileys binnengekregen op 3 juli vorig jaar. Jakkes, dat reageerde fors met Refusal. Maar wie bedenkt ook om een plas Old Baileys bij je dame blanche te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Weet je, we kunnen ook gewoon allemaal opnieuw beginnen met tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 An,Mijn gemiddelde staat op 17,08 bijdragen per dag. Het gemiddelde zakt nog steeds.Vorig jaar zomer zat ik op meer dan 27. Dus kun je wel zeggen dat ik fors minder schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Kirky: jij moet wel een beetje doorschrijven hoor om je quote een beetje op te schroeven, nou haha ik ga naar bed, ben super melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Corinne, je tuinde er gewoon in! Niet meer doen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 An,Jij weet zeker niet hoeveel moeite en tijd dat kost om tot 10.267 te tellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Corinne: toch haast niet voor te stellen dat we zo veel schrijven hier. Maarja, al de tijd dat we hier waren zijn we toch 'droog' gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 quote: Originally posted by: SootheCorinne, je tuinde er gewoon in! Niet meer doen. Groet. Laat mij lekker de tuin in lopen en onder magnolia gaan zitten. Moet die nog wel eerst geplant worden of ik moet verder op in de straat aanbellen.Speel ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Kirky,Die persoon schrijft teveel pb's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Haa zo dat is waar, die persoon schrijft teveel pb's.Nou 'persoon' dat vind ik dus klinklare onzin, laat Kirky ff schrijven ja.Wanneer krijg ik een pb van je?Zo nu het bedje in, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Nou, ben nu écht eindelijk thuis.Snel gedouchet en de pyama aangetrokken.Ik kom er niet meer uit...Kijk ik op de kalender, heb ik in mijn voortvarend buiom 8 uur 's ochtends een afspraak mij de huisarts staan..Help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Nou ben ik dat elke ochtend wel om 7 uur (JAAAHHH!!!).Maar meteen haasten en in de kleren enzo, doe ik meestal pas alsde rest om 8 uur de deur uit is, behalve op donderdag...En toen had ik zin in wat lekkers! hot Choclat en 2 boterhammen met roomboter enhagelslag. Bij gebrek aan andere ongezonde snoeperijen.. Pip, alles weer onder control? Klein Pipske al thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ach die Pietje...Ben blij voor jullie dat het nog zo afgelopen is.Al had het beter helemaal niet kunnen gebeuren!Ja, de huisarts. Ik heb nu eigenlijk zoiets, wat moet ik daar Eerder nodig over zo'n anderhalve week. Maar goed...Kan ik dat alvast aankondigen dan, en zij zich even in de kwaal verdiepen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Marjo,Dat wordt dus vroeg opstaan morgenochtend.Als je dan terugkomt van de dokter mag je lekker onderuit op de bank met een bakje lekker koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pippi,Misschien heeft Pietje een shock. Dan heb je het koud en je spieren kunnen allemaal stijf worden. Dat zei men toen tegen mij in het ziekenhuis en het was nog waar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Dank je Corinne.Ja, dat moest ik maar eens doen.Ben alleen maar moe. Gek hè. Gun mezelf geen moment rust de laatste tijd...Nooit eens lekker door het midden hè! Rennen of stilstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Marjo,'k Heb zo de indruk dat jij, net als ik overigens , alleen maar de tijd van je huisarts verprutst.De laatste keer met mijn schouder ook. Op het moment dat ik daar was, had ik even geen pijn. 't Was toch wel mis. Ik ga liever naar de tandarts, dat is altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 quote: Originally posted by: marjoDank je Corinne. Ja, dat moest ik maar eens doen. Ben alleen maar moe. Gek hè. Gun mezelf geen moment rust de laatste tijd... Nooit eens lekker door het midden hè! Rennen of stilstaan... Dan ben ik ook knettergek (nou, ja, ik loop al bij de ggz) . Na een ochtendje (3,5 uur) kantoorwerk ben ik bekaf. Onze depressies vreten energie, vandaar ook dat vele eten en niet dik worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ja, bij mij ook! Gelukkig.Klaas kwam vanmiddag met ons Sinterklaascadeau thuis..(dat maakte ik ervan), van z'n eerste salaris weer. Een elektrischetandenborstel! Voor ons beide één. Die van mij mocht eerst op deoplader. Kan ik zó blij mee zijn! (goede investering).Gut ja, die depressie... Bijna vergeten Maar dat klopt wel denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ik ben benieuwd wat ik voor mijn verjaardag zal krijgen. Mijn lijstje is als volgend:- hh staafmixer met ook een garde om erop te zetten (had ik gezien in een folder van de blokjeswinkel)- hh veger en blik met lange steel (die van boven is kapot)- echt voor mij: leesvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Trusten kirk!Wanneer ben je ook alweer jarig Corinne?Ik hoop dat je veel leesvoer krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Kirky,Je kunt het moment van de conceptie vieren .Welterusten hoor!Marjo,De 9de is dat heugelijke feit. Op 9 november zijn heel wat geschiedenis feiten gebeurd. Niet allemaal even heugelijk.O, ik weet wel zeker dat ik het nodige leesvoer zal krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Vernietig je een schilderij?Of iets wat je hebt geschilderd?Om het beeld of de emotie?Pip, is mini goed thuis gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ja ken dat WinchiNiet door blijven prutten als het toch niets wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden