Spring naar bijdragen

Zondag 2 november 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Corinne, jij hebt de was al droog vóór de koffie!
Vanmiddag zeker een tukkie als je nu al zo druk in de weer bent.
Ik doe het iets rustiger aan hoor, even bijkomen.
Het is en blijft tenslotte zondag.

Allemaal een fijn droog weekend.
En het kán, als je de eerste maar laat staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Heerlijk geslapen,

Gisteren was ik bij mijn vriendin. WIj hebben in reisbrochures zitten snuffelen voor onze volgende reis.
Dat wordt ergens in ZUid-Amerika. Thee gedronken en toen toch die wandeling door het bos gemaakt in de regen dan maar. Het was spookachtig en bijna donker toen wij er weer uitkwamen, maar het was wel heel lekker.

Daarna 1 glas champagne gedronken en souvlaka gegeten met een reuze salade.
Koffie bij de open haard. Het was goed dat ene glas en ik had niet het gevoel dat ik meer moest drinken of thuis de frustratie moest wegdrinken.
De prachtige witte kat klom op mijn schoot en voelde zich er thuis. Dit is een dove kat, zoals de meeste witte katten. Mijn vriendin heeft deze 's nachts bij haar voor de deur gevonden als heel klein katje, waarschijnlijk door iemand uit de auto gesmeten.

Ik ga zo naar het concertgebouw. Als ik nu naar buiten kijk is het zo ontzettend mooi. Een ijle lucht noemen ze dag. Een prachtige waas van grijs en paarstinten en het ruikt zo ontzettend lekker.

Ik wens iedereen vandaag een gezonde en fijne dag toe.

Bij mijn dagelijkse meditatie kwam ik onder andere dit tegen:

Van een hond kon ik kennelijk gemakkelijker liefde ontvangen dan van een mens. Ik kon gewoon niet geloven dat iemand van mij kon houden. Ik had het vertrouwen in mensen verloren. Ik heb toen voor het dilemma gestaan te kiezen voor slachtofferschap en bitterheid of voor vergeving en liefde. Ik heb gekozen voor het laatste.

Dit zei Arthur Japin.

Ik ga er vandaag weer voor, samen met jullie. Op naar de liefde, vergeving en muziek.

Gem, fijne verjaardag:musicnote:

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plusjamais,
Douchen heb ik gisteren al gedaan. Ik doe dat maar 1 of 2 keer per week om mijn haar te wassen. Ik was het liefst mijn billetjes op en voetjes in het bidet en de rest aan de lavabo. Dan voel ik mij een stuk properder dan met douchen.
En ja, ik denk dat ik over een paar uurtjes wel even ga liggen. Volgende week is idd een beetje beladen. Morgenochtend therapiegesprek en aansluitend werken. Niet naar middagkoor, want dat haal ik dan niet. 's Avonds moet ik dan al vroeg weg voor het optreden met het andere koor. Dat wordt echt een lange dag. D.w.z. het hh laat ik het hh.

Haddock,
Werkze nog en voor straks : welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, witte katten, daar heb ik ook nog een leuk verhaal over. Ik heb een tijdje saxofoon geprobeerd te spelen, dus thuis veel oefenen, mijn katten vonden dat vreselijk en vluchtten altijd snel naar buiten. Op een gegeven moment had ik een witte kat in huis, was aan komen lopen. Ik ging saxofoon oefenen en die witte kat vond het prachtig en bleef gewoon in de kamer... hoorde later van de baasjes dat de kat inderdaad doof was ;), dus die voelde alleen de trilling en hoorde niet het getoeter.

Witte 'albino' dieren hebben inderdaad een grotere kans op gehoorproblemen

Plus, veel plezier bij de Matinee, Stien en Corinne goeiemorgen. Ik ben ook al erg vroeg wakker voor mijn doen en MOET vandaag mijn huis gaan opruimen, ordenen, rekeningen over gaan maken en meer van dat achterstallige onderhoud. Helaas krijg ik de bovenkant niet meer van mijn senseo en kan ik niet aan de koffie... zielig he!! ga zo maar eens even puzzelen hoe ik hem weer open kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Op de bovenkant drukken en dan terwijl de hendel naar boven halen.
't Zijn echte designapparaten :D . Ik zet altijd gelijk na het zetten de bovenkant omhoog.
Zet maar lekker een kopje met de hand.

Veel succes bij opruimen, ordenen enz. Voordeel: als het gebeurd is, ben je er vanaf.

Katten en honden en muziek maken.
Onze tweede hond (een poedel en eigenlijk een permanente logé) vond het heerlijk als ik blokfluit ging spelen. Hij kwam dan altijd achter mijn rug zitten of liggen.
Onze eerste kat hield van piano, maar absoluut niet van blokfluit, hobo of trompet, over de viool dacht ze maar zo, zo, maar sjeesde iig niet weg.
Onze katten nu zijn verschillend. De rosse houdt wel van muziek en vindt het kennelijk fascinerend om te zien. De grijze maakt dat ze weg is. Alleen trompet verdraagt ze, maar misschien is dat meer omdat ze zo graag op de bureaustoel op zolder ligt.
Bij een vriendin van mijn dochter hebben ze drie katten (ook geestelijk gestoord). Een daarvan kom op je af en gaat likjes en kopjes geven en op schoot en in je hals kruipen als je een deuntje fluit (met je mond).
Kennelijk hebben beesten toch ook een uitgesproken voorkeur voor instrumenten en muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik druk me suf op de bovenkant maar er zit iets geblokkeerd, rot ding!! Ben in staat om hem het raam uit te gooien, wie weet gaat ie dan open :(
nouja de stad is open vandaag en ik heb nog een lading kadobonnen liggen dus wie weet wordt het eens tijd voor een 1e handse senseo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Gem van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :heart::musicnote::heart:

An, ik ben vreselijk geschrokken van je verhaal. Opgegroeid tussen
alcoholisten... Wat heb je al veel mee gemaakt.
En wat vind ik het knap hoe je nu voor jezelf hebt gekozen!
Hou vol An, een dikke knuffel!

Trees, en alweer de lieslaarzen aan, de bek weer plat op het stuur!
Meis, wat maak je het jezelf moeilijk... Maar, de aanhouder wint!
Hop Trees!!!

Heb een witte kat, de dierenarts heeft hem extra onderzocht op witte-katten-gebreken...
Hem mankeert niets. Het is één van de leukste katten die we ooit heben gehad.
Opgegroeid met jonge kinderen en een jonge hond. Hij kan veel hebben en
laat alles toe!

Sax vind ik wel bij je passen Tapas!
Niet drinken ook touwens!

Ben blij dat ik er gisteren zo vroeg in lag. Heb tot half 9 geslapen.
En mag nu lekker bijkomen met koffie.
De jongens hebben hun croissantjes al op en zijn druk aan het spelen!
Klaas ligt nog lekker welverdiend te meuren...
Zondag! Wat had ik er vroeger een hekel aan.

Dochter gaat vandaag met haar vriendin bij het schaatsen in Thialf kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dankzij internet erachter gekomen dat de deksel van de senseo vacuum kan zuigen.. weer wat geleerd! een paar dagen laten staan en dan hopen dat ie weer open gaat en dan de filter weer eens schoonmaken.

Die saxofoonlessen waren een drama, een zeer veeleisende leraar en een veel te hoge lat. Ik heb de saxofoon nog een jaar of 15 bewaard maar nu toch verkocht. Ik zing liever geloof ik. Net als met autorijden was saxofoon spelen te gecompliceerd, moet teveel tegelijk doen. Lol heb ik er dan ook nooit in gehad en dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

En GEM proficiat!

Corinne: dat was een kort nachtje voor je en ik hoop dat je vanmiddag nog een tukkie kan doen.

Plus: veel plezier van middag.

Kirky: hoi

Tapas: apparatuur, leuk, maar als het niet werkt, oef.

Haddock: hoi

Marjo: kwam zomaar tevoorschijn mijn belevenissen. Dat ik maar niet snap dat ik niet gewoon van die zooi kan afblijven. Vanmorgen werd ik wakker en dacht direct: ik ben een survivor. Ik hou van het leven. Ik heb veel mensen dood zien gaan door de drank.

Vandaag drink ik niet, ook niet eentje. EEN triggert me de week daarna tot ......

Fijne dag allemaal, tot straks maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedmorgen allemaal!

hoe gaat het hier met iedereen.
ik hoop iedereen nuchter het weekend doorgekomen. hier schijnt het zonnetje fijn begin van de dag.

ik heb weer 2 feestjes mogen meemaken, wederom zonder alcohol. het is gek maar waar, ik mis er niks aan. heb net zoveel plezier als met. meer plezier eigenlijk vooral de volgende ochtend.
ben dan hoogstens beetje duf van het later naar bed gaan.

en ik kan erg genieten van de verkreukelde kater-gezichten van mijn vriendinnen de volgende dag...

ik las wat over witte katten, heb er zelf 3, en allen niet doof...

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Tapas! Eerste vereiste is het leuk te vinden! :)
Gelukkig maak je nu héle mooie foto's!!!!!!

An, een goed gedachte om mee wakker te worden!
Hang on An!!!!!!

Corinne, hij is ontzéttend blij! Het gaafste feestje ever...
Lekker zo'n bidet, ken het alleen van vakanties..
Is een lavator een wasbak?

Zo, de eerste was zit erin! Vrnl. witte overhemden...
Lelijk hè, zo'n pak! Het eerste wat Klaas altijd zegt als hij thuis komt is,
zo, nu eerst de overall uit! ;) Lekker de spijkerbroek aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar heb je gelijk in Kirky. Het is ook hartstikke duur!
We bleven ook maar uitstellen, maarja beloofd is beloofd.
Vandaar dat hij "maar" 3 vriendjes mocht uitnodigen.
Leuk dat die rally nog gratis toegankelijk is, en je kind nog zo
blij is met een zak pepernoten! Die koppies! Daar smelt je van toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja fantastisch ! het was wel een vreemde gewaarwording, op de feestjes geen 1 moment van twijfel, verleiding wat dan ook gehad. het was doodnormaal voor me om cola te drinken. een enkele vriendin die zich nog verbaasde ( 1 drankje kan toch wel?wat geeft dat nou enzov) er is iets in me wat vast staat dat is erg vreemd te bemerken. voelde me helemaal op mijn gemak met mezelf. en ook erg leuk iedereen langzamerhand dronken te zien worden . heb er totaal geen moeite mee of last van.

dus iedereen wees weer trots op jullie zelf !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...