Spring naar bijdragen

Maandag 3 november 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

Mieke, ja je terugval..
Maar daarvoor was je toch al langer gestopt, anderhalf jaar ?

Drank als prio nr 1. dacht dat het dan wel beter zou gaan.
Suiker is nl heel slecht voor me... :D
Zei ze, terwijl ze naar de reep chocola keek, die naast haar ligt.
Moet nog veel meer aan mijn leefstijl veranderen...

Leuk Woman! Kwam altijd met een kater op de puppytraining :wacko:
Hondjes vinden dat vaak wel heel leuk om te doen...
Nah ja, wandelen ook. Vooral als ze los mogen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja klopt Marjo was alweer een hele poos gestopt maar ben weer lekker fris nu en weer geleerd.

Maar dat is lastig om ook je eetgewoonten te veranderen lijkt me helemaal als je af en toe wilt snoepen. En wie wil dat nu niet.

Ik schreef net naar Woman dat ik wel met mijn kat wil dansen.
Jij schreef dat je vaak met een kater op puppytraining kwam.
Duurde ff voordat het kwartje viel...........ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is echt op muziek !!
Ik had eerst Billy Jean van Michael jackson, daarna Brown Girl in the Ring van Boney M, en nu heb ik De Pink Panter ontdekt, waarschijnlijk gaat die het worden.......
We hebben 13 figuren, waaronder bv achteruit lopen, een rondje draaien, tussen mn benen doorlopen, over mn voet springen enzovoort. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, kom net thuis. Drukke maar fijne dag achter de rug :)
Voelt goed om jullie reacties en inbreng te lezen vandaag. Houtje....fijn dat je weer terugbent op het forum :present:
An en Tina, yes! Jullie gaan goed! Hou vol!

Vanmorgen belde mijn neef (ADHD), dat hij toch naar de Boei zou komen. Dacht eerst te moeten werken vandaag, maar dat ging niet door. Hij zoekt voorlopig voor 1 dag in de week een dagbesteding, de rest van de week is al zo'n beetje gevuld. Woont nu weer bij zijn ouders na drie jaar opname, die hem weinig goed heeft gedaan helaas, maar toch is hij erop vooruitgegaan doordat zijn ouders uit de stress zijn geraakt en vanwege juiste medicatie o.a. Ze durven het gedrieën weer met elkaar aan.

Wil met hem een zorgboerderij gaan bezoeken van de Boei, kon vandaag helaas niet meer geregeld worden. Toch de beste plek voor hem, omdat op andere lokaties die we bezocht hebben de gemiddelde leeftijd voor hem te hoog ligt; 45 plus, terwijl hij 23 is en de mogelijkheden hem niet echt aanspreken.
Enfin, we gaan er verder achteraan.
Morgen afspraak met de klussenbus....mischien is dat ook wel iets voor hem.
Vanavond voor hem gekookt en daarna naar de manege, in ZIJN auto! Prachtig, hij is de 1e keer geslaagd....voor hem een enorme opsteker natuurlijk.
Wat foto's van hem met paard gemaakt en we zijn weer dikke maatjes. Hij was erg geschrokken van mijn terugval: "Dat doe je niet hè oompie! Ik wil je niet verliezen...pang raak! Ik mag hem gewoon ook erg graag en als ik in goede doen ben klikt het helemaal, kan ik de energie opbrengen.
Ben ook eerlijk naar hem toe, als ik even genoeg aan mezelf heb.

Ik vond het zelf ook wel lekker om weer eens in een auto te rijden, zijn auto, hij gunt mij dat ook zo.
Prima dag dus en vooral ook goed om te lezen hoe het jullie vandaag is vergaan ;)
Soms zijn de dagdraadjes als juweeltjes. Voor degenen die het wat moeilijker hebben, sterkte!

Ga is effe rustig op de bank zitten en met de oogies dicht, daarna naar bed. Kon vannacht niet zo snel de slaap vatten maar dat kwam gelukkig alleen maar door de vele positieve gedachten.
Nu uitblazen en inademen...effe helemaal niets :light:

Tot morgen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is doggy dance? dit is een mooi filmpje
maar wel vergevorderd hoor!

Ik ga in het voorjaar naar een cursus, tenminste als het allemaal gaat lukken. Er is geen cursus hier in de omgeving dus hebben we zelf iemand gezocht met een paar mensen.

Hehe, eindelijk tijd voor het forum, was uiteindelijk een volle drukke dag en ik ben moe! maar wil toch even zeggen dat ik het ontzettend moedig vind Houtje, dat je weer terug bent!

een mega-stap die je gezet hebt!

Mooie dingen zijn er vandaag geschreven en mooie stappen gemaakt! An wat goed dat je al die ouders hebt ingelicht, en dat voorbeeld wat je gaf over pesten. Dat zijn de dingen die je kan doen om iets te veranderen!

Ik ga nu eerst even de hond uitlaten, nee, niet dansend, gewoon lopend met de kat er achteraan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas, mijn kat begint me ook al te volgen.
Huppelend, rennend, door de bosjes sluipend volgt ie me naar de supermarkt.
Vind het doodeng dat ie een drukke weg overrent en me tot een winkel volgt.
Kom ik thuis dan loopt ie ook daar weer rond en ben dan blij dat ie weer thuis is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog 1 filmpje
tja, ik ben een muts en zit dus altijd te janken bij dit soort filmpjes, de band tussen mens en dier.. pffft

Mieke ik vind het ook altijd eng als de kat meeloopt, vroeger toen ik nog dronk ging ik savonds vaak nog even naar de snackbar wat bijhalen.. kat ook mee, drukke weg... pfffft

Nu blijf ik veilig in de buurt in de steegjes zonder auto's en weet de kat precies wanneer ze mee kan lopen en wanneer niet (als ik bv mijn hardloopkleren aan heb).. het zijn slimme beestjes wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marieke, ik zie je ingelogt staan.
Je hebt het niet makkelijk gehad en je het ook niet makkelijk gemaakt.
Ik kan niet begrijpen dat je zo luchtig over je liefde doet. Je houdt van hem en het lucht je op duidelijkheid hebt.
Ik zou schreeuwen en tieren en het niet kunnen verkroppen dat ie een ander heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...