slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 antonia, je kunt zien hoelang iemand hier al is door onder het ikoontje te kijkenik ben hier van 05-07-2008ik heb wel wat mensen in het echt gezien, corinne woont bij mij om de hoek, daar kwamen we samen achter hier op het forum, leuk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 dank je wing, een welkom kan ik wel gebruiken, meestal zit ik op msn dit is wel ff wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 dat is inderdaad wel heel apart slof. zo zie je het gras is niet altijd groener bij de buren. Hoe bevalt deze site jou en waarom heb je afgesproken met mensen van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 oh shit, vergeet ik woman te bedanken!het werkt!roep maar, ik kan citeren, welk citaat van wie en wanneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 waarom, waarom, zijn de bananen kromomdat het goed voeldeen nog steedsverbondenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 goed wing maar als ik het goed begrepen heb ben jij aan het minderen en niet aan het stoppen toch.als ik het mis heb moet je mij corrigeren, ik wil niet stoppen maar minderen, controle krijgen, is dat stom, is dat te hoog gegrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Welkom Antonia, doe je zegje. Of de één de ander kent is van weinig belang. Wanneer ken je iemand. Ik ken niemand. Ik heb er enkele gezien, maar kennen gaat verder!!Het doel is met de drank omgaan. Vriendschappen hoeven niet gesmeed te worden. Het mag wel!Leef je uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 je moet doen wat je gevoel je ingeeft was het leuk om mensen van hier in het echt te ontmoeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Op deze site vind ik: herkenning, erkenning, respect, chaos, verbazing, verwarring en rust en wie weet nog meer, niet in woorden te vatten........welkom antonia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Je kan er dus ook nog iets bij zetten Slofje !Antonia, Winchung en ik zijn volgende week uitgenodigd om bij Geer te komen eten. Het begon eigenlijk als grapje omdat Geer ons wilde koppelen.Je zal zelf ook gaan merken als je hier wat langer zit dat je klikt met bepaalde mensen. Soms gaan verhalen ook door elkaar heen, verschillende gesprekken tegelijk dus !!!Doe lekker je eigen ding, dat doen wij ook allemaal, gewoon schrijven als je dat wil, soms zijn er dagen dat ik alleen maar meelees, omdat ik dan geen zin heb om te reageren. Soms zijn er dagen dat ik de hele dag achter mn computer zit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 wat dan woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 dank je soothe, maar ik ben hier omdat ik een probleem heb en hoop dat iemand mij begrijpt en als ik dan berichten lees over katjes en dat soort onzin dan voel ik mij een nul, dan kan ik net zo goed op een andere site gaan chatten. Ik dacht of liever gezegd hoopte met mensen in aanraking te komen die problemen hebben met alcohol. maar niemand hier praat over alcohol, te veel acohol of verkeerd alcohol gebruik, snap je dat ik dan lichtelijk geiriteerd raak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Beste Antonia, je bent hier net! Een beetje snel om een oordeel te vormen! Er wordt ruimschoots over drank gesproken, en soms iets luchtiger. maar wat weerhoud je? Vertel maar wat.Je wil beschaafd drinken-wat denk jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 daar heb je een punt Antonia,ik sta droog sinds 13 september 2005eerst dankzij AAtoen klinieknu zelfhulpgroepen: AA, NA, CAen dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 slaap lekker Wingchunslaap lekker Womandurfde niet in 1 zin te zettenlol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 wing ik drink niet dagelijks te veel, ben niet dag in dag uit dronken maar op feestjes etc ga ik altijd mijn grenzen te buiten, zuip veel te veel, zet mezelf voor l*l, doe dingen, zeg dingen waar ik de volgende dag mega spijt van heb, ik ben hier om te leren verantwoordelijk met drank om te gaan en nee ik wil nog niet stoppen maar wel mijn grens kunnen bepalen en woman, nee ik ga niet eten bij geer, mijn man vermoord me. 1 dag op deze site en dan al een afspraakje. Maar was een geintje toch, ik weet het niet mensen, ik ben nieuw hier dus ik weet niet hoe het bij jullie werkt. Ik hoop echt dat ik vrienden erbij krijg in die zin mensen die mij begrjpen, maar dat is afwachten en ik ben wel een felle hoor, ik zeg alles wat ik denk, niet in het openbaar maar zeker wel op schriff. Ik ben toch ook niet hier voor de gezelligheid, ik wil raad, advies en begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Daar komt bij dat de nacht een wat luchtiger toon heeft.Antonia, ik ben gestopt, omdat ik niet kan drinken. Dus drink ik niet (meer). En zo zijn er velen.Vallen en opstaan, dus dan maar stoppen! Je moet je eigen weg vinden. Als je twee wijntjes kan drinken,heb je het forum niet nodig lijkt mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 ik ga lekker slapenzeker weten!welterustenallemaal lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Antonia, een felle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Als je iets quote kan je erboven quote: Originally posted by: slofjewat dan woman? of onder een reactie typen, leuk he !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 laat maar ik ga slapen net als soothe zegt ik ben hier net maar ik heb nooit geduld en dat blijkt, ik weet ook niet wat ik verwachten. Waarschijnlijk goede adviezen die ik op zou volgen en voila probleem opgelost, sorry sorry maar ben niet bij jullie gekomen voor de gezelligheid mensen, vrienden heb ik genoeg, ik wil gewoon heel graag mijn probleem bespreken en hopen dat iemand mij begrijpt. Mischien morgen, nieuwe dag nieuwe kansen, slaap lekker voor degene die nog wakker zijn, ik ga er lekker in, zoals mijn paps altijd zeg. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Tsja, Antonia, je realiseert je wel dat je hier met lotgenoten spreekt en niet met een hulpinstantie ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Slaap lekker Slofje, zachte dromen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Wat wil je voor begrip? Begrip dat je teveel drinkt? Probeer daar vast en beetje aan te werken, en vertel hier hoe het je vergaat. Er is steun en suport voldoende!!Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Sinds ik veeeeeeeeel minder drink, ben ik veel fitter geworden Antonia, en dat is mede dankzij dit forum dat ik dat vol kan houden. Het resultaat is dat ik nu zo fit ben dat ik op doggiedance ben gegaan. In plaats van de hele avond zuipen onderneem ik nu dingen. daar ben ik zo blij mee en zo dankbaar voor dat ik dat graag met het forum deel. En hoop anderen daarmee te motiveren dat er leukere dingen te doen zijn ipv drinken.Er zijn meer mensen hier die alleen komen vertellen hoe goed het met hun gaat, omdat er ook andere tijden voor hun geweest zijn en dat toen ook met het forum gedeeld hebben. Snappie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden