Spring naar bijdragen

woensdag 5 november

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welkom Antonia, doe je zegje. Of de één de ander kent is van weinig belang. Wanneer ken je iemand. Ik ken niemand. Ik heb er enkele gezien, maar kennen gaat verder!!
Het doel is met de drank omgaan. Vriendschappen hoeven niet gesmeed te worden. Het mag wel!

Leef je uit.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan er dus ook nog iets bij zetten Slofje !
Antonia, Winchung en ik zijn volgende week uitgenodigd om bij Geer te komen eten. Het begon eigenlijk als grapje omdat Geer ons wilde koppelen.
Je zal zelf ook gaan merken als je hier wat langer zit dat je klikt met bepaalde mensen.
Soms gaan verhalen ook door elkaar heen, verschillende gesprekken tegelijk dus !!!
Doe lekker je eigen ding, dat doen wij ook allemaal, gewoon schrijven als je dat wil, soms zijn er dagen dat ik alleen maar meelees, omdat ik dan geen zin heb om te reageren. Soms zijn er dagen dat ik de hele dag achter mn computer zit.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je soothe, maar ik ben hier omdat ik een probleem heb en hoop dat iemand mij begrijpt en als ik dan berichten lees over katjes en dat soort onzin dan voel ik mij een nul, dan kan ik net zo goed op een andere site gaan chatten. Ik dacht of liever gezegd hoopte met mensen in aanraking te komen die problemen hebben met alcohol. maar niemand hier praat over alcohol, te veel acohol of verkeerd alcohol gebruik, snap je dat ik dan lichtelijk geiriteerd raak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing ik drink niet dagelijks te veel, ben niet dag in dag uit dronken maar op feestjes etc ga ik altijd mijn grenzen te buiten, zuip veel te veel, zet mezelf voor l*l, doe dingen, zeg dingen waar ik de volgende dag mega spijt van heb, ik ben hier om te leren verantwoordelijk met drank om te gaan en nee ik wil nog niet stoppen maar wel mijn grens kunnen bepalen en woman, nee ik ga niet eten bij geer, mijn man vermoord me. 1 dag op deze site en dan al een afspraakje. Maar was een geintje toch, ik weet het niet mensen, ik ben nieuw hier dus ik weet niet hoe het bij jullie werkt. Ik hoop echt dat ik vrienden erbij krijg in die zin mensen die mij begrjpen, maar dat is afwachten en ik ben wel een felle hoor, ik zeg alles wat ik denk, niet in het openbaar maar zeker wel op schriff. Ik ben toch ook niet hier voor de gezelligheid, ik wil raad, advies en begrip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar komt bij dat de nacht een wat luchtiger toon heeft.

Antonia, ik ben gestopt, omdat ik niet kan drinken. Dus drink ik niet (meer). En zo zijn er velen.
Vallen en opstaan, dus dan maar stoppen! Je moet je eigen weg vinden. Als je twee wijntjes kan drinken,heb je het forum niet nodig lijkt mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat maar ik ga slapen net als soothe zegt ik ben hier net maar ik heb nooit geduld en dat blijkt, ik weet ook niet wat ik verwachten. Waarschijnlijk goede adviezen die ik op zou volgen en voila probleem opgelost, sorry sorry maar ben niet bij jullie gekomen voor de gezelligheid mensen, vrienden heb ik genoeg, ik wil gewoon heel graag mijn probleem bespreken en hopen dat iemand mij begrijpt. Mischien morgen, nieuwe dag nieuwe kansen, slaap lekker voor degene die nog wakker zijn, ik ga er lekker in, zoals mijn paps altijd zeg. xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds ik veeeeeeeeel minder drink, ben ik veel fitter geworden Antonia, en dat is mede dankzij dit forum dat ik dat vol kan houden. Het resultaat is dat ik nu zo fit ben dat ik op doggiedance ben gegaan. In plaats van de hele avond zuipen onderneem ik nu dingen. daar ben ik zo blij mee en zo dankbaar voor dat ik dat graag met het forum deel. En hoop anderen daarmee te motiveren dat er leukere dingen te doen zijn ipv drinken.
Er zijn meer mensen hier die alleen komen vertellen hoe goed het met hun gaat, omdat er ook andere tijden voor hun geweest zijn en dat toen ook met het forum gedeeld hebben. Snappie ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...