Spring naar bijdragen

woensdag 5 november


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja lekker wel
Voel me wel goed
Fysio was erg prettig
Lekker geoefend met Zowie zonder beloning nu haha, dat is echt moeilijk hoor
ze heeft nu een roze doekje om dr nek, alvast om erin te komen (Pink Panter)
leuk leuk leuk !!!
Ze gaat er nu al helemaal voor zitten als ik de muziek op zet hihi wat een pret !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Winchun. Het grappige was dat ik even op je antwoord wachtte, en om de tijd te verkorten op een muziekje ging dansen, en mijn hartslag voelde. Fijn om te voelen dat die gezond sterker werd, maar ook weer spoedig kalm was.
Maar ik begrijp nu wel een beetje wat je bedoelt. Hm, hm, niet zo willen regelen, gewoon even kijken wat er nu weer gebeurt, bedoel je dat? Dan heb ik het toch deze keer niet goed gedaan, want ik moet altijd wat DOEN voordat ik wat kan doen. Ja, zo blijf je bezig, ik moet er zelf om lachen hoor.
Maar het is wel goed dat je het zegt, in mijn dagelijkse leven. Ik zal er zeker rekening mee houden

En hoe zie je dat voor jezelf?

Schoonmakers, ik heb tegenwoordig zo'n stoomcleaner, that's heaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Ik heb mezelf altijd gehaat en wou altijd het liefst niet zijn, nooit geweest zijn, niet meer zijn. Ik heb ook de nodige pogingen daartoe gedaan. Altijd kwam er iets op het laatste moment tussen, waardoor ik me nog meer ging haten. Behalve bij de laatste keer en dat was mss wel doorsimpel doordat er mensen bereid waren om te luisteren en te troosten. Sindsdien gaat het de goeie kant op. Superlangzaam, maar dat kan geen kwaad. En nee, ik ben niet veel boos de laatste tijd. Gisteren was ik idd wel boos al heeft het lang geduurd voor ik me dat realiseerde. Vandaag is boosheid en haat uit het verleden omhoog gekomen. Die heb ik dus mijn levenlang bedekt met een doek vol liefdevolle hartjes. Mijn muurtje brokkelt steeds verder af en dat doet pijn en soms stop ik gauw een paar gaten op. Dat is dan een stap terug naar beneden.

Pippi,
Je moet niet in een relatie stappen waarin de andere partij alleen maar wil dat gedaan wordt wat hij wil. Om het even heel erg bot te zeggen: die M. heeft kennelijk een voetveeg nodig waar hij in bed mee kan klaarkomen.
:$ ik ben geloof ik nog nooit zo grof in de mond geweest.

Slofje,
Niet in shock, gelukkig maar, want dat voelt echt niet lekker. Ik was nogal onthutst door alles wat boven kwam drijven. 'k Heb weer wat voor het emotiemonster (een ;) naar het Koekiemonster van Sesamstraat).
En opmaken die vakantiedagen, want je kunt ze niet laten staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Geer !! En prettig werken morgen !!
Haha zelf een hoed breien, hmmm dat zal dan haken worden, kan wel ja....hihi Wat mij betreft komt Zowie mee, ze is altijd erg nieuwsgireig naar katten, het hangt dus van de katten van Geer af.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...