Spring naar bijdragen

donderdag 6 november 2008


Mai

Aanbevolen berichten

Geer,
Een praktiserende alcoholist zorgt voor een continue burn-out. :(
Die koffie laat ik maar ongezet. Komt morgenochtend wel.

Mieke,
Je kunt jezelf toch niet verwijten dat je onvoldoende alimentatie ontving voor de kinderen. Dat ligt buiten jouw schuld. Je zult vast wel voor de kinderen hebben gedaan wat je kon met de schaarse middelen die je had. Kinderen opvoeden is geen sinecure, al helemaal niet als je dat in je eentje moet doen.

Tapas,
De 14 uur per week die ik nu werk zijn ook mijn max. Ik heb het geprobeerd en er de prijs voor betaald. 'k Heb het nu aanvaard dat ik niet meer kan en ook niet meer hoef en zolang ik het niet kan of wil, blijf ik ook lekker op dit niveau zitten.
Gefeliciteerd dat je een huisje gevonden hebt. Ommen is wel moeilijk bereikbaar met het OV. Tenminste dat was zo toen wij daar 15/16 jaar geleden naar toe gingen.
Fotograferen is je talent. Met waterfoto's ben je een kei, je maakt ontzettend mooie natuurfoto's. Ik ben erg benieuwd hoe het 'mensenfotograferen' je afgaat.

Slofje,
Ik ben je niet vergeten. Je had nog niks geschreven vandaag.
'k Moet zo naar bed, mijn pilletjes worden voelbaar. 'k Wil morgen wel goed wakker zijn om volop van je koffie te kunnen genieten. :D

Pippi,
Je geboortedatum kun je wel in je profiel invullen. Ben jij soms 11 juli jarig? Zo ja, dan heb je dag en maand omgekeerd ingevuld. Invullen moet volgens de Amerikaanse methode: maand - dag - jaar. Bij mij staat dus 11/09/1959, want ik ben op 9 november jarig.
Er is maar 1 Pippi geregistreerd. Exact dezelfde namen komen niet voor.
Dit kun je zelf aanpassen in je profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben nog aan het afkicken van mijn zoekhuisjesvoor8hondenmetoudennieuw-verslaving hihi
morgenochend vrij, en ik wil wel naar bed maar katlief wil weer eens niet naar binnen
wie gaf me nou die tip van salami? heb ik in de ijskast liggen, ga ik nu maar eens proberen

rotbeest!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Pipperdepip, gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote::):rose::moon::present:
K'wens je een fijne dag.
En de rest natuurlijk ook. Weltrusten voor nu en een goeie dag morgen.

aanpassinkje; lees net dat je niet jarig bent. Dan alvast gefeliciteerd vopor wanneer je wel jarig bent:huh:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...