Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tapas, ik wéét dat je niet gaat drinken..Maar toch even een onder de riem voor je! Rust je welverdiende rust maar even lekker uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Doe het rustig aan Pippi, ik heb zoveel gehad aan je woorden afgelopen week.Ga even lekker relaxen en denk goed om je zelf.Tapas, doe het inderdaad niet, ik voel de drang ook maar ben me aan het richten op andere dingen.ga nu naar vallende dominostenen kijken met mijn oudste dochter en man en met een flinke pot thee erbij.wellicht tot later en voor de moeilijke momenten veel sterkteSas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tina, ik deel mijn laatste rol rolo met jou (bedenk goed.. Wat je met je laatste rolo doet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Sas, als het je van drinken afhoudt; altijd doen!Zet 'm op! Die smurfen van mij zitten er ook voor.(stiekum sms-en met mijn mobiel, voor de tv, computer of auto ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 OOOww, Marjo wat lief.Maar je mag hem zelf opeten hoor.Raar maar ik ben niet zo van het snoepen.Alleen ga ik soms in de nacht mijn bed uit voor een koekje.En dan ga ik lekker zonder mijn tanden te poetsen weer naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Er wordt niet gedronken hier, geen zorgen.Heb net gekookt en er ook een pammetje ingegooid. Volproppen mag wel even vandaag.Het pammetje helpt, het blok in mijn buik begint weg te gaan en gelukkig beginnen nu de tranen te komen.Niks dramatisch maar gewoon ontzettend moe en op. Mezelf echt veel te hard voorbij gelopen.Maf he, dat je dat eerst niet door hebt, en juist zoiets hebt van, jeetje wat gaat het goed allemaal, tot er iets ergens begint te knagen, ook nog niet ernstig maar wel onrust, maar dan denk je nog, ach, zometeen vrij en dan komt het wel weer goed... en dan komt er toch weer het moment dat het niet herstelt en dat je merkt dat je wat drastischer maatregelen moet nemen.Nu dus de prijs betalen maar ook dat gaat over en drank zal er niet bij helpen al is die verleiding er natuurlijk wel!De lange termijn gaat hier voor de korte termijn. Het zou het stomste zijn wat ik kon doen dus doe ik het niet. Verstand gaat voor en die gremlin mep ik zometeen maar even van het balcon af of geef ik aan de kat en de hond te eten!Blacky, empathie daar doen we hier veel aan, dat is inlevingsvermogen, kunnen invoelen wat de ander voelt en daar begrip voor hebben. Een mooie eigenschap al is het wel belangrijk om je niet mee te laten trekken in het gevoel van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 MarjoTja ik zit alleen nog te wachten tot ze echt gaan vallen, ach het is een avondvullend programma dus dat is prima. en het klink misschien raar aan de ene kant voel ik mee heel rot en is het moeilijk maar aan de andere kant voel ik me helemaal super dat ik een vrijdagavond zo bewust mee maak.het neigt zelfs naar gezellig en ik dacht altijd dat dat alleen met drank konwie weet gaat het me wel echt lukken dit weekend !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Het is in het begin ook héél vreemd Sas!je huppelt wat van het ene op het andere been.Concentreer je op het goede! En trek gaat over!Meid, geniet met je gezin, en héb het gezellig!Júist zonder drank. Deze momenten moet je koesteren!Je doet het hartstikke goed! Echt! Tapas mooi! Huil maar even die negatieve spanning eruit...Maar, je hebt het wel geflikt. gniet maar van je rust nu! Goed gedaan meis! ik ben iig APEtrots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Bedankt voor je mooie woorden Marjo, eindelijk eens een compliment ipv altijd maar horen dat ik alles fout doe. (teveel drinken)Ik ga er ook zeker van genieten.ik ga ook afsluiten, ik zal me even gaan concentreren op die stenen (haha) en de kids willen graag chips.tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Vanavond niet meid!Kom maar als je het moeilijk hebt hier..Anders horen we het morgen Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tijn, welkom!Bekijk het per dag, desnoods per uur!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ik doe mijn best.Zonder tegenbericht tot morgengroet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tapas, als ik je zo las de afgelopen dagen/weken dacht ik wel eens,waar haalt ze de energie vandaan?Je ziet maar weer dat jezelf voorbij lopen zo gebeurd is.Laat de traantjes maar lekker stromen, lucht op.Heerlijk dat je vrij bent de komende dagen.En doe dan ook alleen waar jij zijn in hebt.Je hebt de afgelopen weken meer dan genoeg gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ik zie nu hoe misplaatst mijn berichtje vanochtend was. Ik had ingelogd om wat te lezen, maar werd daarvan afgeleid. Toen dacht ik: ik kan niet zomaar verdwijnen voor de rest van de dag. Carolien,Je hoeft toch niet weg te blijven omwille van mijn zielig persoontje en af en toe heel lange tenen. Mijn excuses. Blacky, Ik had toch echt liever gehad dat je meteen bij de dokter een nieuw voorschrift voor de AD was gaan halen i.p.v. drank uit de winkel. Nu zit je vandaag met een giga kater, maar ik denk dat de koppijn en de misselijkheid niet opwegen tegen je gevoel van teleurstelling.Heeft de drank geholpen om e.e.a. te vergeten? Ik denk het niet.Zet je schouders er weer onder, maak een extra afspraak met je psych.Antonia,Een mooie en heel duidelijk posting van jou vanochtend. Ik kan me er aardig in vinden. Van mij krijg je een :camera::clock::light: voor je prestatie.An,Misschien moet je de 'boze' draad van gisteren maar opslaan of uitprinten. Je hebt gisteren een grote stap in je ontwikkeling gemaakt. De boosheid die je gisteren had, kan zich nu niet tegen je keren. November-decemberpact. Dat halen we!Sas,Een :camera::clock::light: voor een week. Dag per dag is ver genoeg om vooruit te kijken.Pippi,Dat NEE en JA gedoe is toch verwarrend, vind ik. Ik moet leren NEE te zeggen, maar moet ook leren om JA te zeggen. De makke bij mij is dat ik JA zeg wanneer ik NEE zou moeten zeggen en NEE zeg wanneer ik JA zou moeten zeggen. Kun je 't nog volgen? Ik af en toe echt niet meer.Ik heb al een pb met excuses naar Carolien gestuurd. Kromme, lange tenen-verhaal. Ik heb het teveel op mezelf betrokken.OK, OK, iedereen hier vind 'wijffie' een compliment. Nou, ik ben nog niet voldoende ingeburgerd in NL kennelijk. Nu weten jullie iig dat ik niet zo wens aangesproken te worden.Een echte Pippi is te koop. Hoeveel miljoen gaat die opleveren straks bij Sotheby's?BamBam,Welkom terug in NL. Jammer dat we alleen maar van dat druilerige, mottige weer konden bieden.Houtje,Als de pgb ziek is, zet je Hans aan de stofzuiger en Grietje aan de afwas. O.i.d. Het gaat dan mss niet zo als jij dat wilt, maar ze leren er wel van. En vooral niet vergeten om te danken als ze klaar zijn met de klus. Ze stellen dat echt op prijs, die pubers, al zullen ze niet echt geneigd zijn dat uitbundig te tonen.Het was een hele kluif om te lezen. Ik buig nederig mijn hoofd, want gisteren heb ik teveel ergernis rondgestrooid. Dat was niet goed voor Carolien en naar haar toe en dat was ook niet goed voor de algehele sfeer. Mea culpa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Lieve mensenik heb vandaag officieel getekend voor mijn huis, voorheen het huis van mijn vader...ik heb heel veel gehuild vandaag, na afloop. Nu is het echt echt echt van mij.....Getekend met zo'n dure pen die er dan klaar voor staat, bij de notaris zodat het waar is, dat liedje speelt maar steeds in mn hoofd.Ik heb er vanaf februarie voor gevochten, want ik heb een uwv uitkering dus dan krijg je niet zomaar een hypotheek.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tatatera tadeliedoe ik ben zo blij.Vanmiddag om 13.00 een sollicitatiegesprek gehad ergens waar ik al 3 brieven naar heb geschreven.Er werd me daar verteld dat er vandaag en mo ochtend nog meer kandidaten zouden komen voor een gesprek en dat ik mo middag gebeld zou worden.Nou ja geen schijn van kans dacht ik. te oud of zo.Werd ik om een uur of 17.00 gebeld en ik ben AANGENOMEN.Ik vier feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Gefeliciteerd Woman! Dat moet een hele opluchting voor je zijn!Corientje Gewoon blijven oefenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Nou zeg Mieke !!!GEFELICITEERD !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hee Mieke, geweldig!Motivatie is soms gelukkig toch nog belangrijker dan leeftijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Woman,Geweldig hoor, eindelijk is het echt jouw huis.Kan me voorstellen dat het emotioneel iss.Mieke,Fantastisch, gefeliciteerd.Zo zie je maar de aanhouder wint.Toch wel leuk zo'n paar positieve berichtenop de late avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ha ha Woman en ik zit jou nu te feliciteren met je huis. Maak er maar een heerlijk plekje van.Dit nieuws zal je vast rust geven. Buikdanzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Dank jullie wel....................kom kopen kom kopen. Het is er leuk en goedkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Maandag ga ik tekenen en dan hoor ik wanneer ik kan beginnen. Het is part-time 16-30 uur. Moet te doen zijn al beginnen ze om 08.00 :$ Dat is vroeg, maar ik heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ah dank je Geer. Voor ik het vergeet of je niet meer spreek. Ik wens jullie veel plezier morgen met het etentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 @ Geer, Ik ga niet naar de beurs hoor maar Mr Right gaat zondag morgen vroeg naar Parijs voor zijn werk.Mo avond zijn we dan lekker bij elkaar en gaan samen eten en knuffelen.Komt hij dondernacht weer terug. WOEHAA zal hem missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden