An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Zo, de kleren zijn aan, vind ik al heel wat.Tina: jammer eigenlijk dat je daar zo lang over hebt moeten denken. Ik heb met die dingen vaker, waarom beslis ik niet direct , ik ga niet. Hoe is het verder met je??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hier zijn de kleren helemaal nog niet aan.Ik zit nog in mijn badjas.Nou ja, als het niet gaat zoals het moet,dan maar zoals het gaat.En ja, wat zal ik zeggen, het gaat.Ik ben niet vooruit de branden, doe alles,als ik uberhuabt wat doe, op mijn gemakje.Verder is mijn huis momenteel een soort veilige vesting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hoi Ziza! Hoe gaat het vandaag?Sandman, hoi! Hoe ga je om met de ziekte van Lyme?Valt er iets aan te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Houtje, begint het al te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hoi allemaal,Mmmm... nee zeggen...Voor mij zelf kan ik in ieder geval zeggen dat een groot deel van de tijd dat ik hier rondloop nee heb gezegd... nee tegen het leven in zijn algemeenheid en het heeft alleen maar pijn opgeleverd.En mijn timing om nee te zeggen was ook gruwelijk slecht. Want ja het draaide alleen om Ziza en Ziza alleen. Voorts kan ik wel nee zeggen tegen mijn kids als ze vervelend zijn maar ik kan ze moeilijk in de steek laten en als ik nee zeg dan maak ik niet veel indruk . Wat zeker niet wil zeggen dat ik over mij heen hoef te laten lopen en als iemand blijft volharden in bepaald gedrag en ik weinig of geen invloed kan uitoefenen werkt voor het beste voor mij om er niet op te reageren. Ook ben ik er in de loop der jaren achter gekomen dat als ik nee zeg op een bijna ziekelijke manier dat wilde verklaren want o o wat was ik bang wat jij van mij vond. Of dat ik het zelf lullig vond.Dus probleempje met trots en zelfwaarde dus.Wat ik vaak lees is onderstaand stuk uit het BB van de Anonieme Alcoholisten :For Today And acceptance is the answer to all my problems today. When I am disturbed, itis because I find some person, place, thing, or situation - some fact of my life - unacceptable to me, and I can find no serenity until I accept that person,place, thing, or situation as being exactly the way it is supposed to be at this moment. Nothing, absolutely nothing happens in God's world by mistake. -- DOCTOR, ALCOHOLIC, ADDICT, Alcoholics Anonymous, page 449 (3rd Ed.)-- ACCEPTANCE WAS THE ANSWER, Alcoholics Anonymous, page 417(4th Ed.) Dus i.p.v nee is acceptatie de oplossing. En inderdaad het werkt een stuk beter dan nee voor mij.Want door nee blijf ik onrustig.Iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 soothe ik val carolien ook niet af hoor schreef alleen dat ze uiten wat ze op dat moment dacht. En als je in een dippe zit zie je alles als kritiek en of aanval. Maar genoeg daar over gekletst. Vandaag is weer een nieuwe dag met nieuwe verhalen. En even over WIJFFIE, dat is lief bedoeld niet degenererend. Als ik mijn dochter heel lief vind noem ik haar ook wijffie ander etter bal hahaha nee hoor, zo erg is het ook weer niet. Ik moest vanavond om 23 uur beginnen met werken belt mijn lieve baas net dat het vijf uur morgenochtend word, pffff wat een tijd dat word een kort nachtje.Ik ben volgende week jarig ook een scorpio donderdag gaan jullie dan ook voor mij zingen want ik ga het voor de rest niet vieren hier. Een verjaardagsfeestje past nu (nog) even niet in mijn nwe leven.fijne dag voor ieders ik ga wat doen, net aangekleed maar schiet dus geen ......... op.knuf Antonias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Antonia oké!! In de regio Utrecht, waar mijn vriendin woont, zeggen ze ook wijffie, dat is daar zoiets als het friese famke!! Ook hier in A'dam wordt het gezegd, zonder bijbedoeling!!!Antonia, het ga je goed!!! Nu zwijg ik over alles!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 zo bezoek is buiten heeft gezegt dat ik een beetje meer moet eten want dat ik uitgemergeld ben :Disgusten dat ze al dachten een bloem naar mijn graf te mogen brengen , ja ze kennen mij sinds 2005 en weten hoe ik ben als ik gedronken heb no good ;-((klootgieter is ook buiten maar vermoedelijk heb ik pas vannacht warm water grgrgr en ik snak naar een douche om de gore vieze drank uit mijn lichaam te krijgen .vraag mij niet wat er gebeurt is want ik weet het niet denk dat ik nu eerst eens de moeite neem om de mails van gisteren hier op adb te lezen want ik kan niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Blacky, ik ook niet. Deugniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Antonia !!!QuoteCarolien ook voor jou, praat met Blacky. En probeer voortaan je uitlatingen is genuanceerder te uiten. Het is mij al eerder opgevallen dat het soms niet helemaal lekker overkomt. Blijf gewoon op dit forum want ook voor jou is kritiek niet altijd een aanval op je persoontjeUquoteHier ga ik dus eindelijk eens even tegenin. Carolien is altijd de meest genuanceerde vrolijke toon hier. Je weet niet waar je over praat Antonia !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Het lijkt mij dat er al genoeg negatief ten onrechte is uitgelaten tegen Carolien. Stoppen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Toch, vind ik persoonlijk, famke veel mooier Acceptatie is hier al vaker gevallen als sleutelwoord, Ziza.Als bepaalde dingen je niet zinnen, betekent het vaak dat jij niet accepteertzoals het is, of kan zijn. Dus in jezelf zit de acceptatie. Nee zeggen is ook een vorm van vechten..Strijden voor een goede zaak kan heel veel energie opleverenom vele andere dingen te kunnen accepteren.Alleen maar vechten, daarmee redt je het niet.Maar om te kunnen accepteren is moed nodig.Want je kan je kwetsbaar en naakt voelen.Het opheffen van blokkades kan je helpen om moed te maken,om een volgende stap te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Zo, ik meld me hier even.Droog, droog en droog, dat wel!Vervelend voorval van/voor Caroline. Ik las er niets dan begrip in.En wijffie,...ach, als Blacky er zélf moeite mee zou hebben is het aan háár om dat te zeggen!Vandaag drink ik niet. An, nog samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Owja en ik hoef ook niet te weten hoe lekker je wijntjes waren....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 eerst koffie en een peuk!het is niet echt aan te raden om direct je bed uit te springen als de wekker gaat!even bijkomen en over naar fase 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Blackie, das niet slim van je.Maar wie ben ik om dat te zeggen, sta nu droog vanaf juni, maar heb ook n keer genuttigd.Had er zelf zwaar de pest over in en kon mezelf wel voor mn kop slaan.Met behulp van enkelen hier heb ik mezelf vergeven, en dat moet jij ook doen.Zoals Soothe het zo treffend placht te zeggen, stoppen is moeilijk en doet hardstikke zeer.Wij zijn allemaal gestopt of stoppende en das verrekte moeilijk, voor de gestopten en de stoppers onder ons.Kop op, ff vloeken en weer doorgaan.Pip, ik slik ook Ad en als ik het niet doe stort mn wereld in.Loop echt niet rond als n zombie maar het houd mn kop rustig.Als ik niet slik word ik sjagerijnig, kan ik niet helder denken en heb ik het gevoelof de hele wereld tegen me is.Gedoseerd slikken en voor mij is t een zegen.Adam....kanjerDe rest....keep up the good spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Nou vind ik het niet allemaal makkelijk.Vrij moeilijk zelfs, zo nu en dan.Maar eenmaal accepteren schept wel rust.En ik hou het klein, bij mezelf.dat helpt ook wel een beetje..Nou ja..Vie!!!! Kom je nog vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Carolien komt wel terug.Heeft t erg druk vandaag.Ik denk wel dat een welgemeend excuses aan haar hier op zn plaats is.Natuurlijk hebben we allemaal onze tekortkomingen, maar om danmaar even lekker ongenuanceerd tegen haar aan gaan trappen. Mag en kan niet.Daarbij is lezen ook n kunst, Caro heeft niets verkeerd geschreven.Maar.......het blijven woorden en die worden wel eens anders opgevat of uitgelegd als bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Nou marjo,Ik zat net te denken hoe het Vie is vergaan en wanneer het op de tv komt.Famke is ook leuk en de allerleukste vind ik."ëen strakke knutsel en een dikke tut"" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 woman ik heb helemaal geen kritiek op Carolien in tegendeel, vind haar altijd gezellig. We hebben het over lezen gehad. En nu ga ik helemaal niets meer over die discussie zeggen. Onderwerp is voor mij gesloten. Ik bedoelde het goed voor beiden en straks heb ik het nog gedaan en daar pas ik voor. Woman sorry als je mij verkeerd hebt begrepen de intentie was niet onaardig bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Marjo, niet bang zijn om je mening te geven.Dan valt het hele forum maar over je heen (t hele forum is wel wat overdreven) en wieer over je heen wil vallen....lekker laten doen.Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je l.l fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 oohhh woman,wat een felheid! trek je het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Woman......relax, niet in de verdediging schieten, niemand valt je aan.En nu stoppen over Caro, allemaalsorry Antonia bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 quote: Originally posted by: womanOwja en ik hoef ook niet te weten hoe lekker je wijntjes waren....... Zoals ik al eerder schreef, LEZEN, ga ik a gebruik niet verheerlijken en zeker niet vertellen hier of ik er wel of niet van genoten heb. Maar dit forum is niet alleen voor stoppers en zeker niet alleen voor jou dus als jij mijn schrijven niet wilt lezen, doe je dat toch niet. Verder kan Carolien zelf wel praten denk ik dus hoef je niet zo achtelijk agressief te reageren.Zoek een hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Antonia en Woman..stoppen nu, dit breng niets goeds voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden