Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Nou opvanggebied? Soms achter in de weilanden, beetje bij den Ilp, zie ik wel vogelaars en ook tellers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 heeee wing,hoe is je afspraak gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hoi beste mensen,Zo, ik ben weer op honk. We hebben leuk piano gespeeld. Het ging allemaal zo vlotjes met de delen die we ingestudeerd hadden, dat we daarna maar even door zijn gegaan. Pfff, he, a prima vista quattre-mains! Dat had ik nog nooit gedaan! En het ging goed! Ja, wat foutjes, maar who cares de melodielijn zat wel helemaal goed. Geen spanning bij me!Dat dat soort dingen nu allemaal wel lukken en ik ontspannen kan spelen, heb ik allemaal te danken aan het feit dat ik gekapt heb met de alcohol.Er is veel geschreven vandaag, maar dat ga ik nu niet allemaal lezen. Ik moet nog even bijkomen van het reizen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Wing, je bent al een eind op de goede weg toch? Nooit meer een plofkop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Wing: precies , gewoon lekkere hapjes in huis. Ik heb voor vanavond gebakjes gehaald. Dusss....Alleen geen slagroom, nou ja, die denk ik er wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 toppie wing!het klonk vanochtend onzeker en dan ook nog weinig tijd om te antwoorden.ben blij dat het gesprek goed is gegaan en dat er een plan uitgekomen is.(neem tenminste aan dat het een constructief plan is, anders had je waarschijnlijk nu niet zo netjes getikt hahahha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Zo ik heb boodschappen gedaan en ook allemaal lekkere dingen gehaald.Het nare is dat ik tegen de avond pas weer een klein beetje opknap.In de ochtend ben ik gewoon ziek, anders kan ik het niet noemen.Een klassiek voorbeeld van een depressie zegt mijn therapeut.Ik moet er maar aan toegeven, iets anders zit er momenteel niet in.Maar ik heb een soort remedie tegen het piekeren, Nintendo:D.Boeken lezen kan ik momenteel niet, muziek kan ik ook niet echt tegen.Tjee wat kan een mens toch raar worden zomaar.......Maar ik drink niet, no way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 ken trouwens wel het gevoel van "jullie zijn getraind"ik hoor mijzelf af en toe dingen zeggen bij therapie en dan denk ik bij mijzelf oooooohhhhhhhhhhh dit heb ik zelf nog niets bedacht ... stoppen..... eerst zelf hierover nadenken.maar toch,dat zijn wel hele speciale. spontane en diep uit je eigenste, uitingen en meestal zijn ze waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 quote: Originally posted by: vogelik val even middenin zonder gelezen te hebben. Ik ben BOOS. Ik had vandaag mijn maandelijkse ganzen- en zwanentelling. Geen gans gezien, want pal naast het opvanggebied waren jagers bezig. Woedend word ik van die mensen. Er valt niet mee te praten (met mij ook niet trouwens). Rotlui vind ik het. pffffffffffff. Nu even niet in de drank afreageren.......... Dr zijn ook goede onder, ik ben ook jager.Enne.......je moet op het einde van het jaar eens zien met watvoor schade de boeren zitten met die ganzen.Streng bejagen die beesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 quote: Originally posted by: vogelnou zegt die man: mevrouw er zijn teveel ganzen. Dan is mijn antwoord: er zijn ook teveel mensen die ga je te ook niet afschieten. Zijn ze wel stil, maar ja dit is dus echt heel erg dom, emotioneel en zeer kortzichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Wat een oordelen Sandman! En wat is een 'goede' jager? Iemand die het leuk vindt om met een goed excuus andere levende wezens dood te schieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tina: dat wist ik niet wat je schreef over de ochtend en avond. Sinds zo'n twee jaar ben ik smorgens ook vaak ellendig en tegen de avond gaat het beter. Heeft dat dus met depressie te maken.Nu heb ik het rare dat er dagen, weken achter elkaar zijn dat ik heel fris en lekker opsta. Ik dacht dat het aan het dromen lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Winchun, lekker donsbedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 An ik ook niet, het laatste jaar voel ik me al zo ziek in de morgen.Ik begrijp ook niet hoe ik het nog voor elkaar heb gekregen om om 05.00in de ochtend de beginnen met werken.Maar dat hoeft voorlopig niet.Nu kan ik precies doen wat ik wil.Tenminste dat mag tot dinsdag dan moet ik opdrachten doen........Dus ik neem het er nog maar eventjes van.Nee alle gekheid op een stokje, ik zou er alles voor over hebben om mijzelf weer enigzins redelijk te voelen.Hoe gaat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ganzelever???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 tina: ja als je s'ochtends dan zo ellendig bent en dan zooooo vroeg op zou moeten. Dat kreeg ik dus niet voor elkaar. Hier gaat het verder wel goed. In ieder geval rust in huis nu ik het drankverbod heb ingevoerd. Ook geen protesten meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Goedzo!!!!!!!!Geen woorden maar daden.Klasse hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hier iemand met trek, al een deel gestild met koek, mentos, chocola met noten.Maar vandaag kan ik de drank zo ongeveer proeven en verlang ik echt even naar die roes. Maar ik doe het niet, ik doe het echt niet! Ik weet waarom ik moe ben en ik weet dat dat over gaat.. maar gemeen hoor, die trek!Vanmorgen bloedbank, daarna foto's ophalen (expositie is afgelopen), boodschappen doen en toen ik eenmaal thuis was kwam ik niet meer verder dan mijn bank.beetje wezenloos voor de tv hangen, hond uitlaten, en toch maar eten gekookt! Ik voel niks, behalve een enorm blok in mijn buik, te moe om iets te voelen bijnaMaar ik ga vandaag niet drinken, dat is 1 ding wat zeker is, die tijd is geweest en ik weet dat het me geen goed zal doen! dus vrijdag-zonderdag! en nu eerst maar eens eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hoi, heb de middag doorgebracht bij 'de Boei' met spelletjes spelen ....scrabble en 'duizenden' (lijkt op jokeren), bij het een moet je wat meer je verstand gebruiken, bij het ander word je lekker melig...ga je vanzelf flauwe grappen maken. Wonderlijk dat een eenvoudig kaartspelletje bij iedereen hetzelfde melige gedrag losmaakt gni...gni ik vind het best, want het geeft mij en de ander een ongedwongen huiskamergevoel Ha, mooi Wing dat het gesprek je geholpen heeft en je voor de nul gaat.An, zo te lezen heb je grip op de situatie. Ben benieuwd hoe het jullie verder vergaat de komende tijd Blacky, ik was in de veronderstelling dat je Carolien in het begin er zelf op aangesproken had (Pb) omdat Carolien er zeker van was dat het om die posting ging....niet dus. Nou, dan hoeft er hier al helemaal niets meer verondersteld te worden door anderen. Het berust allemaal op behoorlijke misverstanden dat gedoe hier! Volgens mij mag er een berg zand overheen, behalve dan over wat Carolien er nu verder mee aan moet. Caro, ik zet maar een :present:je achter je naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tapas, zal misschien best wel wennen zijn 2 weken niets hoeven doen Bon Appetit Ik ga een uurtje plat op de bank, Simpsons kijken Ben een beetje veel moe, toch zo'n 40 km gefietst vandaag en al om 6 uur op...eten komt later wel of niet, heb allemaal lekkere hapjes in huis gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tapas: we gaan niet drinken en we gaan ons ook niet volproppen vanavond. Schrijven Tapas, of mensen spreken, dat is wat we moeten doen. We moeten iets met die emoties.Har: alles onder controle is een groot woord. Maar de gewoonte is wel doorbroken en vooral EEN bepaald persoon uit vriendjeskring heb ik het wel duidelijk kunnen maken. Dat hij wil zuipen dat moet hij weten maar niet hier. Dat ik hier ook nog jeugd heb op te voeden heeft die man ook geen boodschap aan.Zelfs mijn man was er niet over te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hoi allemaal,Ik ben er weer. Ik heb wat uitgerust en lekker gegeten. Mijn accu is weer opgeladen.Jullie hebben veel geschreven. Dat ga ik vluchtigjes lezen, anders red ik het niet vandaag.Ik heb ook nog een aantal e-mails gekregen die om antwoord vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 mijnen pc heeft kuren ;-((houtje wat betekent empathie ??tapas niet drinken vecht er tegen kom hier schrijven wees slimmer als dit stomme meiske hier mijn ex was vandaag bij haar dokter is ook mijn dokter en ja ik had mijn arts een mail gestuurd dat ik al x dagen geen ad meer innam omdat die in spanje pootjes gekregen had of misschien zijn de ongenode gasten die we hadden er wel mee gaan lopen , dokter vroeg aan ex of ik er geen gevolgen van gehad heb pippi ik schenk een heerlijk kopje senseo voor jou kop op meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Pip famke! Geen sorry!Slik die os, en ga zo lekker slapen..Of blijf hier even lekker hangen.Relax! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Pip,Ik schenk hier even een capucino vor je in met een lekkere speculaas gevulde koek,als jij het dan voor mij doet zijn we alle twee niet alleen.En een om je een beetje op te fleuren.Nou en dan ok nog maar een virtuele..Helaas ben ik momenteel niet zo van de support,moet mezelf al zo supporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden