antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Marjo geef je mening maar niet hoor, houd het maar voor je want kijk wat er met bij gebeurd ik zeg ook eens iets en krijg het gelijk voor mijn kiezen. triest hoor zoveel achterdocht. Ik dacht dat we hier waren om elkaar te helpen en niet om elkaar af te zeiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 womaaaaan,is u er nog???kan me niet voorstellen dat alleen het gedoe hier je kwaad maakt.iets anders misschien???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 okidoki sandmanno hard feelings ik ga stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 zo,ik ben direct wakker!! ga mijn stapeltje pakken en het laatste klusje voor vandaag en het weekend afhandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hallo allemaal,wat een gedoe hier vandaag zeg. Ik ben nog betrekkelijk nieuw hier dus zal me helemaal niet in de discussies mengen. Ik heb vandaag wel even genoeg aan mezelf en daarom ben ik hier ook.Nu een week alcoholloos maar ik weet niet of het me vandaag gaat lukken. het is vrijdag en het is wel heeeeeeeel erg lang geleden dat ik in het weekend niet dronk.gelukkig vanmiddag nog een druk programma met de kids (sporten etc..) maar het liefst zou ik alleen maar willen huilen en met mijn hoofd onder mijn dekbed kruipen om er nooit meer onder vandaan te komen.op zo'n dag als nu denk ik stoppen is het stomste wat ik kan doen, wat zou ik me weer vrolijk voelen na een fles wijn (maar ja morgen niet meer).Kortom ik vind het maar een stom gevechtSas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ja dichter bij mezlef blijven goed idee, maar alleen weet ik vandaag even niet wat ik zelf wil.Ik weet wel wat ik zou moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 maargoed, de moederplicht roept. Dat houdt me tenminste even in de realiteit.Kom later nog wel weer even terug.Om nog even wat van me af te typen ofzoSas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 He Sas, mag ik ook ff met m'n kop onder je dekbedje? Vandaag geen drank. 24 uur is te overzien Sas. Je bent niet voor niks afgelopen week gestopt.Dus vandaag gaan we er samen tegenaan ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Pippi sneeuwt helemaal onder. Een voor Pippi, omdat ze zo haar best doet.Moest vermeld worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 En nu ga ik echt de beuk erin gooien. Werk aan de winkel. Wat een bende hier.Groet.Soothe zegt, houd het smoothe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Pippi laat zich niet onder sneeuwen,zij komt echt wel weer tevoorschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Spud: ja wat een leugens vertellen we onszelf, alsof we van die zooi vrolijker worden.we gaan eens even aardig zijn voor onszelf vandaag. Ook ben ik alweer genegen om toch maar te koken vandaag. Als ik nu heel de middag eens op mijn bank blijf zitten en dan vanavond weer dan zal ik er morgen wel weer tegenaan kunnen.Dus ik blijf hier nog even hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 De bekende weekend stress Soothe?Gooi jij de beuk er maar in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Soothe: wat een BENDE daar bij jou zeg, vreselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Een regelrechte ramp hier! Ik ben een warhoofd en om me heen moet structuur zijn, anders raak ik van slag!!Weekend stress? Wie zal het zeggen. Ik moet maar een tijdje weg blijven. Mijn gevoelens worden teveel doorgrond!! Beetje eng hoor!! Bye Bye!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Spud, dat zeg je nu wel...Blijf maar lekker dicht bij jezelf!Goed idee!. Je wet hoe je jezelf eenstrakke knutsel kunt geven, hè! Ik ga naar bed. Heb er genoeg van.Accepteren dat ik ook vandaag nog niets kan.Zelfs niet een boek lezen op de bank...Aach.. wat siellug. Over bende gesproken.Het is niet anders. De wc is schoon, de bedden ook redelijk.Fysio bellen, daarna liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hihi Pip. Tegelijk!Hou je taai meid!Het komt.. Vroeg of laat.Ik snap je best.Hoe nu weer te leven?Daar moeten we tijd voor nemen..het komt zoals het komt.Zonder depressie, zonder drank.Heb vertrouwen! Antwoordapparaat. de andere mevrouw was ook niet thuis.Ik berust weer even een uurtje in. Straks nog maar eens proberen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ook van mij een strakke knutsel en een dikke tut.Slaap lekker Famke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Niet zo'n grote mond Antonia, even dimmen dame !!!!! quote: Originally posted by: antoniaquote: Originally posted by: womanOwja en ik hoef ook niet te weten hoe lekker je wijntjes waren....... Zoals ik al eerder schreef, LEZEN, ga ik a gebruik niet verheerlijken en zeker niet vertellen hier of ik er wel of niet van genoten heb. Maar dit forum is niet alleen voor stoppers en zeker niet alleen voor jou dus als jij mijn schrijven niet wilt lezen, doe je dat toch niet. Verder kan Carolien zelf wel praten denk ik dus hoef je niet zo achtelijk agressief te reageren.Zoek een hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Sorry Pippi ?? Je bent net zo wijs bezig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 antonia is weer afgekoeld en stofzuiger is nog heel Marieke. Sorry woman wil heel geen ruzie maken. Ik bedoelde helemaal niets verkeerd maar zoals al eerder vermeld hier worden woorden weleens verkeerd opgevat. Ik ben ook zo een geval wat niet zo goed tegen kritiek kan dus vandaar mijn felle antwoord. Excuses hoop dat we beiden nog met plezier op het forum kunnen vertoeven.No hard feelings, hoop dat jij er ook zo overdenkt. groetjes Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ben wel blij dat je dame zegt en geen wijffie haha. GRAPJE HOOR om het ijs weer te breken. Wijffie vind ik ook lief klinken dus iedereen mag mij zo noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 ik doe echt mijn best het draadje van gisteren te lezen maar niets dringt door ik lees ergens iets dat ik boos zou zijn op carolien ?? maar ik zou niet weten waarom ik boos zou moeten zijn ?? daarbij ik ben op niemand boos ........... allez wel een klein beetje op mijn eigen omdat ik bij veel mensen de stuipen op het lijf gejaagt heb neem van mij aan dat drank meer kapot maakt als ons lief is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Lief Blacky, het is voor jou nu niet het aangewezen moment om te kunnen begrijpen.Waarschijnlijk heb je de mist in het koppie, en ben je ietwat gedesorieënteerd.Zet een rustig muziekje of een filmpje op, of ga wat slapen.Later komt alles weer goed. Je hebt je er eerder uitgevochten en ook nu lukt het.Blacky, look at the bright side of life! Nu moeilijk, maar het komt goed!!Adiós! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 en je hebt gelijk ik heb een grote mond maar een heel klein hartje en ik kan absoluut niet tegen ruzie daar word ik heel verdrietig van. Nu ga ik de kamer dweilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden