Har Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 NEE!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Zo! Speciaal voor hen die eens behoefte hebben wat vaker NEE!! te zeggen....ging het gisterenavond nog even over Dus: NEE!!! tegen perfectionisme, de drank, vervelende kinderen, lastige werkgevers, nukkige partners, teveel bier/wijn/sterke drank drinkers in je omgeving enz. enz. Vul het lijstje zelf maar aan. Ik zeg JA tegen vandaag trouwens, heb er zin aan.....dat mag dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ooh Carolien, tegen jou zeg ik ja hoor.....beetje ongelukkig gevallen je opmerkingen, die waren vast niet verkeerd bedoeld. Kun je weer Ja tegen het forum zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 jaaaa voor optimisme, gezelligheid, steun, humor, positiviteit en het leven! goedemorgen allemaal,het leven is al zwaar genoeg laten we er voor vandaag in ieder geval een feestje van maken!ik begin met een glimlach en een yoga/lachoefening op aanraden van corinne en het helpt want ik ben de dag begonnen met een daverende lach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Haa...Tasseke, vooral mooi om van jou te horen Ja wil ook wel eens helpen als je veel nee te horen krijgt....ach, als er maar een tegenpooltje is waar je je aan op kunt trekken. Lekker puh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hahahaha, goedemorgen,Nou dat noem ik nu een positief begin van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Het ritme waar ik in terecht kom bevalt me prima trouwens. 's Avonds rond een uur of elf val ik bijna om van de slaap, geef er aan toe en lig (ongetwijfeld) te ronken tot een uur of 6. Spring uit mijn bed, heb zin in een senseo en natuurlijk een peuk....hup, effe forumchecken...radio aan (tv blijft voortaan UIT 's ochtends!) nog een peuk en een bakkie senseo en dan langzaam maar zeker aan de dag beginnen. Geen gestress, niet in de file...heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Morguh Tina! How are you? Ooh Tasseke, hoe gaat dat 'lachtherapie' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 ik slaap ook al zo vast en lekker! vroeger wilde ik nog wel eens wakker worden van mijn eigen gesnurk maar dat is gelukkig over:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 har, op de grond (met een zacht mat) gaan liggen buik in, armen en benen omhoog en gewoon beginnen met lachen. het rommelt en kietelt zo lekker in je buik en anders begin je wel te schateren omdat je er zo stom bij ligt bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Beste mensen,Ik ben toch wel aangedaan door het feit dat Blacky hier niet meer wil schrijven.We hebben allemaal wel eens geschreven afscheid van het forum te nemen,zo ook mijn persoontje.Het is niet mijn bedoeling om olie op het vuur te gooien of om iets op te rakelen.Maar....ik heb nog eens terug gelezen waar het nu om gaat.En, eerlijk gezegd kan ik me levendig voorstellen dat Blacky hierdoor gekwetst is.De posting kan dan wel ongelukkig geplaatst zijn, ik vind het ook insinuerende posting.Het zal je maar geschreven worden als je dag in dag uit strijd levert met je verleden.Als je keihard werkt om er boven op te komen.En nee het spijt mij niet dat ik de dag hiermee begin.Ik wil het gewoon gezegd hebben.Dus bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Hum, ik klets nog gewoon effe door. Ga zo meteen naar de smoelsmid, paar nieuwe tandjes aan laten meten...ben zo toe aan die stralende glimlach dat ik de pijn voor lief neem op 10 december. Wat zal me dat goed doen zeg, ben die fietsenstalling zo beu! Nog een bakkie en een kleintje gevulde koek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ja Tina, ik hoop dat ze beiden hier weer gaan schrijven. Lijkt me aan Caro en Blacky om daarin overeenstemming te bereiken, wat wij er ook van vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 tina,voor beide kanten van het verhaal is begrip op te brengen maar laat het waar het moet zijn.namelijk bij de personen zelf.uiteindelijk draait het om verkeerd begrepen bedoelingen en gekwetste gevoelens. ongetwijfeld zal het na wat rust en overdenkingen zich oplossen en dat zal beter gaan zonder dat iedereen zijn/haar mening hierover geeft ook al wordt dit met de beste bedoelingen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 slecht geslapen wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Thx Tasseke, zal het eens proberen Hum.....is er ook 'schaterlachmuziek' die aanstekelijk werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Tasseke,Je hebt ongetwijfeld gelijk dat het daar moet blijven waar het zijn moet.Ik houd er nu ook over op, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 har,ik wil mijn lach, die naar boven komt, wel eens opnemen en posten op het forum!!!lekker deuntje erbij, roettoetertoeter op de waterscooter, vervolgens geluiden van heelee harden winden en boeren erbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 tina,voor jou een dikke har,voor jou een vette en dat je vooral vaak nee kan zeggen vandaagwing,succes met je afspraak en dat stoppen.... natuurlijk ga je dat redden! waarom zou je het niet doen? gevoel van af en toe drankzucht geeft aan dat er iets anders mis is.. als je daar nu eerst iets mee doet en daarna bekijkt of je borrel dan nog wel of niet wilt. verder voor iedereen.... dochterlief is beneden met een gigantisch ochtendhumeur en gelukkig mag ik met een half uur weg rennen!tot laters!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Wing, niets is het waard om te gaan drinken...laat ik dat maar even zeggen, want dat weet jij vast ook Heeft het gesprek met je werk te maken? Wat zit je dwars?Lijkt me leuk Tasseke; scheten laten, boeren....ach, kom je bij je instinct uit, daar zit ook vast een lach in verborgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 adam,je bent een scheetie hoor!!!maar te veel nee, stoot af hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 quote: Originally posted by: adamNee, Nee, nee, nee NEE, nee nee, nee NEE, NEE, nee, nee NEE, NEE, NEE, nee, nee NEE, NEE, NEE, NEE, nee NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE EN NOG EENS NEE. NEE, NEE, NEEM ME ZOALS IK BEN !!! Aah, thanks Adam...dat lucht op! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Ik heb zeer genoten van het avonddraadje van An en de haren gisteravond...Yes!!!!!!Uhhhh...NO!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 wing zolang je aan de goede kant van de drempel staat, valt het wel meemaar... heb je een gewone afspraak of wordt je opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 quote: Originally posted by: wingchunIk ga weer naar de Detox Har. Ik zuip niet meer. Drink nog wel. En het comfort wat dat biedt, lijkt zich te ontpoppen als een drempel. Comfort? Is het niet onveiligheid/onvrijheid als je bedoelt dat je nog drinkt? Uh ja, en verder dezelfde vraag als Tasseke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden