Mieke Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 Truste Tapas, ik heb het moeten laten varen met name in het weekend. Dan bestaat er geen wekker. Het ritme is voor door de week en in het weekend mag ik genieten en wat tutten en luieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 quote: Originally posted by: SpudUhmmm, Corinne voor het geval.. Morgen is het Zondag hè. RUSTDAG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 He Wing dat snap ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 Jammer Wing, knap dat je er luchtig over doet. Ik stel me altijd erg in op dingen die gaan gebeuren en zou erg teleurgesteld zijn als iets niet door zou gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hay Woman wil het met jou om 24.00 naar bed gaan ook niet zo lukken?Jammer dat het etentje niet door ging. Was erg benieuwd want het is een leuk idee om dat op te zetten voor mensen die dat leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 @ Wing als kleintje ooit. Gecampeerd aan de Seine. Ik weet dat ik gefassineerd was door de lampjes.Dat ben ik nog steeds donker in de auto of in huis en lichtjes kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Nachtbrakers!Ik ga er nú echt in! Eens kijken of er misschien een schaap gelammerd heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 OOOOH Trees ja die schapen kunnen lammetjes krijgen. Das lekker lamswol!!!! Nou we houden elkaar op de hoogte..............................Slaap lekker onder de schaapjes. Ik lig tussen de schaapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 @ Wing dan hoop ik dat mijn as kleinkind ook zo in mijn flat kan genieten. Lampjes kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Haha, laat ik net de hond nog even uit, kom thuis, doe de deur op het nachtslot...loop naar de kapstok om de riem op te hangen...staat de hond nog buiten!Voor hetzelfde geld merk ik het niet...staat-ie morgenochtend nog braaf voor de voordeur!En dat zonder drank hè!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 ach dat zou zielig zijn voor de hond. Ik heb soms ook van die domme dingen. Op mijn pantoffels naar de LidLL, Schaam me dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Nah Mieke, ik probeer het eerst eens doordeweeks (voor twaalven naar bed). Het weekend blijft wel een beetje weekend hoor, dan mag het wat later.Welterusten mensen, xx zachte dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ga je slapen Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 toedeloe ik ga ertussen. Schaapjes en Tommie roepen. Knorren voor zo en voor jullie: snurk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden