Spring naar bijdragen

zondag 16 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
adam

Voor de goeie orde,
(18+, horror) ziet hij er niet uit.

Even voor de nieuwe forumleden, laat je niet afschrikken door al het gedoe hier hoor,

we zijn hier allemaal in therapie
;)

Heb je i.i.g. geen last van kattenharen. Heel geschikt voor mensen met kattenharenallergie. Ik krijg gelijk zin om dat poesje een warm schaapvellenjasje aan te doen en warme sokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom me kort melden voor ik slapen ga. Heb alleen de samenvatting van An gelezen :heart: en de reacties daarna.

Ik heb niet gedronken dit weekend. Geen druppel. Ik begin het niet-drinken weer te zien in de spiegel :D
Geen alcohol drinken werkt beter dan de beste anti-kreuk-crème! En is nog goedkoper ook ;)

Ik ga slapen, mag morgen weer werken. Welterusten allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fisch, zeker weten! Hou vol en je ziet straks gegarandeerd resultaat. Bedenk eens hoe leuk het is om er met de feestdagen extra mooi uit te zien. Zonder wallen en een veel strakker en frisser gezicht. En ik ben kilo's kwijtgeraakt. Die kilo's kwamen door de loze calorieën van de alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke: geweldig spannend morgen. En wat fijn voor je.

Floor: we gaan goed he?!

Corinne: ik heb het idee dat het deze maand wel goed komt. Maar moest vanmiddag toch weer een ernstig gesprekje met man hebben. Kreeg echt weer de bibbers. Ze zaten weer van alles te smoezen en vinden mij een super b#tch volgens mij. Maar ze kunnen me wat.

FishermansFriend: kom op, we gaan er samen voor. Vandaag zijn we in ieder geval goed doorgekomen.
Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ultieme recept voor een verjongingskuur voor man en vrouw en jong en oud:

- drink geen alcohol dan blijft je huid strak en je figuur ook, bovendien ben je beter gezelschap, stink je minder uit je mond, was je je elke dag, kleed je je vanzelf met meer zorg, geen verkleuring meer van je tanden, je behoudt veel langer je eigen tanden, je weet nog wat je gedaan en gezegd hebt, je handschrift is duidelijker en sierlijker, je haar ziet er niet meer zo doods uit, je zweetvoeten stinken niet zo hard meer, je spreekt niet meer lallend en onduidelijk, je kunt weer met een kopje koffie rondlopen zonder te morsen, je kunt weer uit een glas drinken zonder dat 3/4 van het gebibber over de rand vliegt, je valt niet meer in oneindige herhalingen, je wordt leuker en meer ad rem, je durft meer.

Het mooiste van dit recept is dat het gratis voor niks is en je toch geld kunt besparen, soms zelfs heel veel geld.

De dosering is ook heel gemakkelijk te onthouden: laat het eerste glas staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Pippi: ja dat weet ik wel, maar zonder steun was het me niet gelukt echt niet.

En ik zit hier al heel de avond te kwekken omdat ik laat naar bed MOET van mezelf.
Dus echt opzitten en niet met de kop onder de dekens.
Zucht, puf. Nog heel ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ga vast de computer uitschakelen in het kader van de avond afbouwen, Straks nog een korte warme douche (de boiler lekt trouwens - de geintjes houden maar niet op met al dat water....) en dan schoon en fris naar bed.
Morgen een wekker zetten, morgen een hoop te regelen...
toedeloe, groetjes xx welterusten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...