CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 quote: Originally posted by: adamVoor de goeie orde, zo (18+, horror) ziet hij er niet uit. Even voor de nieuwe forumleden, laat je niet afschrikken door al het gedoe hier hoor, we zijn hier allemaal in therapie Heb je i.i.g. geen last van kattenharen. Heel geschikt voor mensen met kattenharenallergie. Ik krijg gelijk zin om dat poesje een warm schaapvellenjasje aan te doen en warme sokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Dat krijg je met dat gekke gefok Ik ga zo ook mijn warme mandje opzoeken, morgen weer werken na een weekje vrij...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ben wel benieuwd hoe het gaat, heb gehoord dat mijn baas vorige week nogal opvliegerig was...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Kom me kort melden voor ik slapen ga. Heb alleen de samenvatting van An gelezen en de reacties daarna.Ik heb niet gedronken dit weekend. Geen druppel. Ik begin het niet-drinken weer te zien in de spiegel Geen alcohol drinken werkt beter dan de beste anti-kreuk-crème! En is nog goedkoper ook Ik ga slapen, mag morgen weer werken. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hallo allen.@ Adam dat is wel een heel aparte mooie kater die je hebt. Alleen de mijne is mooier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Floortje II, ik hoop dat het niet-drinken bij mij ook zo'n effect heeft!!Weltruste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 @ Fisher dat ga je op den duur merken, maar gun het tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 quote: Originally posted by: adamWat een gedoe.. Ja he, 't is gewoon niet normaal meer!:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 morgen ga ik tekenen bij mijn nieuwe werkgever. Ben benieuwd hoe ik ingeroosterd ga worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Een schaapkat trekt me wel. Lekker wollig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Mieke,Niet van wakker liggen! Dat hoor je morgen wel.Aan al diegenen die al naar bed zijn of gaan: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Fisch, zeker weten! Hou vol en je ziet straks gegarandeerd resultaat. Bedenk eens hoe leuk het is om er met de feestdagen extra mooi uit te zien. Zonder wallen en een veel strakker en frisser gezicht. En ik ben kilo's kwijtgeraakt. Die kilo's kwamen door de loze calorieën van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Lig ik niet wakker van Corinne, ben benieuwd want ik vind het zo spannend.Hoef er mo pas om 14.30 te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Trusten voor de naar bed gaanders. Ik ben nog niet zover. Mr Right belt zo nog vanuit Parijs waar hij deze week op een beurs staat. En ik wil natuurlijk zijn welterustenkus ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 ik ben inderdaad nog steeds aan het lezen An, pffff wat is er veel gebeurd. Ben ik bijna aan het einde zie ik dat jij een samenvatting hebt gemaakt, als ik dat had geweten had ik gescrolled. Enne super van je drie weken gefeliciteerd. Ga nog ff die laatste blz lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Mieke: geweldig spannend morgen. En wat fijn voor je.Floor: we gaan goed he?!Corinne: ik heb het idee dat het deze maand wel goed komt. Maar moest vanmiddag toch weer een ernstig gesprekje met man hebben. Kreeg echt weer de bibbers. Ze zaten weer van alles te smoezen en vinden mij een super b#tch volgens mij. Maar ze kunnen me wat. FishermansFriend: kom op, we gaan er samen voor. Vandaag zijn we in ieder geval goed doorgekomen.Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Haha Antonia: ben je wel ff zoet mee geweest, leuk dat je toch nog opduikt, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Het ultieme recept voor een verjongingskuur voor man en vrouw en jong en oud:- drink geen alcohol dan blijft je huid strak en je figuur ook, bovendien ben je beter gezelschap, stink je minder uit je mond, was je je elke dag, kleed je je vanzelf met meer zorg, geen verkleuring meer van je tanden, je behoudt veel langer je eigen tanden, je weet nog wat je gedaan en gezegd hebt, je handschrift is duidelijker en sierlijker, je haar ziet er niet meer zo doods uit, je zweetvoeten stinken niet zo hard meer, je spreekt niet meer lallend en onduidelijk, je kunt weer met een kopje koffie rondlopen zonder te morsen, je kunt weer uit een glas drinken zonder dat 3/4 van het gebibber over de rand vliegt, je valt niet meer in oneindige herhalingen, je wordt leuker en meer ad rem, je durft meer.Het mooiste van dit recept is dat het gratis voor niks is en je toch geld kunt besparen, soms zelfs heel veel geld.De dosering is ook heel gemakkelijk te onthouden: laat het eerste glas staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Lieverd heeft nog steeds niet gebeld, begin wat buikpijn te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Mieke: heb ik iets gemist? welke lieverd moet bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Zo hehe ik ben eindelijk bijgelezen. Nu ga ik lekker slapen morgen weer werken. Slaap lekker allemaal en morgen weer gezond op.Ik ga morgen wel wat vroeger beginnen te lezen hoor ben echt 2 uur bezig geweest maar wel weer een hoop wijzer geworden. adieu ciao dikke knuf Antonias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 oh sorry, ik zie het al. Tjonge, bel je toch zelf ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Antonias: welterusten, slaap lekker en droom zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 He Pippi: ja dat weet ik wel, maar zonder steun was het me niet gelukt echt niet.En ik zit hier al heel de avond te kwekken omdat ik laat naar bed MOET van mezelf.Dus echt opzitten en niet met de kop onder de dekens.Zucht, puf. Nog heel ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Zo ik ga vast de computer uitschakelen in het kader van de avond afbouwen, Straks nog een korte warme douche (de boiler lekt trouwens - de geintjes houden maar niet op met al dat water....) en dan schoon en fris naar bed.Morgen een wekker zetten, morgen een hoop te regelen...toedeloe, groetjes xx welterusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden