Soothe Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Hé Water, die is knock down. Lag die bij jou voor de deur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Water,Ha,ha wat een kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Nee zeg, het is Adam z'n kater. Ik zweer het jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ja Pippi, hij valt door de mand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Spud; een samenvatting van vandaag... ok, hier komt ie dan.In totaal zijn er zo'n 10 nieuwe adbérs bijgekomen vandaag, waaronder Fishermansfriend.Fish (afgekort) is al heel lang droog en hangt bij Tina in de boom. Plus deed nogal min over 'gebruikers' en is zelf een niet gebruiker die er soms af en toe eentje neemt. Har ziet het weer helemaal zitten en Wing heeft alles gedaan hier hoor. Z##itje ongeregeld. Maar het is allemaal te verklaren omdat, zoals vanavond uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken onze hersens zijn gekrompen, althans Soothe vond het ook een goede verklaring. Sammy probeert een ban te forseren, maar daar trapt Tactive niet in By the way, Kirky moet morgen vroeg op en verontschuldig zich. Geer vindt dat er veel ellendige mensen zijn en Antonia kwam vrolijk binnen en is nog aan het lezen. Voor water hoeven we ons niet te schamen 'het is chique' om water te bestellen welk Water zich dus persoonlijk aantrekt.Adam: valt toch wel mee, kan je het nog volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An, ik vind je samenvatting helemaal geweldig!! :light:Echt toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An, geweldige samenvatting :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Wil nog wel even vermelden dat ik vandaag, op dit uur, drie weken niet drink.Ik vond het dit keer erg lang duren. Jemig was wel een strijd zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 aan onze verslaggeefster ter plaatse An , u bent ikko, s vergeten enige wat ik nog te melden heb is dat ik een thee buik heb madre mia en veel bladeren in mond en ....adam hele mooie kater heb jij slaap allemaal zacht , heb zoete dromen en wie zei het ook weer , morgen gezond op 8of zoiets 9hasta la vista mañana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ja misschien zijn m'n hersens weer aan het groeien... kan zomaar gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Ja ik vind em ook super, An !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Pippi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An, jij ontbreekt!!An heeft iedereen de deur uitgekinkeld en is gestopt. Vandaag houdt ze het droog, en morgenook! Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Blacky: oei zeker blackout .... het gaat juist zo goed met je !!! DAT had er zeker bijgemoeten.Vasthouden he, ik ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Log ik speciaal voor An nog even in: :present: en doe zo voort (maar niet stille)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An drie weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 joehooeeee,ik log nog even snel in, speciaal om welterusten te wensen!!!!lees morgen het draadje wel weer terugen pip, speciaal voor jou ik ben gek op je bommetjes maar de volgende keer wel even de explosie afwachten geintje, ben gewoon blij om iedereen ingelogd te zien vandaag welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An het is je vergeven hoor en van harte met je drie weken pipke ik heb jou niets te zeggen behalve iets over 3+2+3+2 en dat ik je ook een toppertje vindt har mijn oren vielen er bijna af ik morgen werken ppff zal mij een gatje varen na twee weken thuis zijn en mag al dadelijk overuren maken , maar wel leuk werk morgen een keuken gaan behangen , en de schuren uitkuisen en tuinieren heb gehoord dat er altijd een rooie poes binnen in huis zit daar terwijl het ook een wilde poes is hopelijk kan ik haar vangen want ik noem haar luckasy is evenbeeld van mijn gestorven lieveling lucky ik ga op mijn zetel liggen en zet de knip op mijnen pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 adam ik log nog even speciaal voor jou in , ivm je katerke het is dat ik niet meer juist weet hoe een foto hier te plaatsen maar indien je een foto van ying zou zien dan val je op je gat om de gelijkenis tussen jou katerke en ying , enkel dat ying grijs is inplaats van rood slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Lieve mensen,WelterustenAn, harstikke goed van je 3weken niet gedronken,zo gemakkelijk heb je het niet gehad de laatste tijd!Top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Wilde eerst wachten totdat ik twee maanden had gehaald, duurde me te lang, toen een maand.Duurt ook zo lang. Dus vandaar. haha, ben ik blij dat ik het heb geschreven. Het gaat toch per dag uiteindelijk. Uiteindelijk heb ik het aan jullie te danken, echt hoor. Alleen was het me NOOIT gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 Kennelijk is het geen forumdag voor mij. Iedere keer komt er wel wat tussendoor.Nog maar eens een poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 GEFELICITEERD AN !!ik hoop dat ik over een tijdje met je mee kan praten ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst 16 november 2008 An,Dank je wel. Nu hoef ik niet al die pagina's door te worstelen.:mannetje-in-een-deuk;3 weken ! An, en november is al over de helft en dan komt december. Lang leven het nov-dec-pact!:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden