Spring naar bijdragen

zondag 16 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud; een samenvatting van vandaag... ok, hier komt ie dan.

In totaal zijn er zo'n 10 nieuwe adbérs bijgekomen vandaag, waaronder Fishermansfriend.
Fish (afgekort) is al heel lang droog en hangt bij Tina in de boom. Plus deed nogal min over 'gebruikers' en is zelf een niet gebruiker die er soms af en toe eentje neemt. Har ziet het weer helemaal zitten en Wing heeft alles gedaan hier hoor. Z##itje ongeregeld. Maar het is allemaal te verklaren omdat, zoals vanavond uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken onze hersens zijn gekrompen, althans Soothe vond het ook een goede verklaring. Sammy probeert een ban te forseren, maar daar trapt Tactive niet in :D By the way, Kirky moet morgen vroeg op en verontschuldig zich. Geer vindt dat er veel ellendige mensen zijn en Antonia kwam vrolijk binnen en is nog aan het lezen. Voor water hoeven we ons niet te schamen 'het is chique' om water te bestellen welk Water zich dus persoonlijk aantrekt.

Adam: valt toch wel mee, kan je het nog volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan onze verslaggeefster ter plaatse An , u bent ikko, s vergeten enige wat ik nog te melden heb is dat ik een thee buik heb madre mia en veel bladeren in mond en ....
adam hele mooie kater heb jij ;)
slaap allemaal zacht , heb zoete dromen en wie zei het ook weer , morgen gezond op 8of zoiets 9
hasta la vista mañana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joehooeeee,

ik log nog even snel in, speciaal om welterusten te wensen!!!!:lips:

lees morgen het draadje wel weer terug
en pip, speciaal voor jou :sun:
ik ben gek op je bommetjes maar de volgende keer wel even de explosie afwachten :D

geintje, ben gewoon blij om iedereen ingelogd te zien vandaag

welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An het is je vergeven hoor :heart:
en van harte met je drie weken :present:
pipke ik heb jou niets te zeggen behalve iets over 3+2+3+2 ;) en dat ik je ook een toppertje vindt :present:
har mijn oren vielen er bijna af ;)
ik morgen werken ppff zal mij een gatje varen na twee weken thuis zijn en mag al dadelijk overuren maken , maar wel leuk werk morgen een keuken gaan behangen , en de schuren uitkuisen en tuinieren
heb gehoord dat er altijd een rooie poes binnen in huis zit daar terwijl het ook een wilde poes is hopelijk kan ik haar vangen want ik noem haar luckasy :heart: is evenbeeld van mijn gestorven lieveling lucky
ik ga op mijn zetel liggen en zet de knip op mijnen pc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

adam ik log nog even speciaal voor jou in , ivm je katerke het is dat ik niet meer juist weet hoe een foto hier te plaatsen maar indien je een foto van ying zou zien dan val je op je gat om de gelijkenis tussen jou katerke en ying , enkel dat ying grijs is inplaats van rood
slaapzacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde eerst wachten totdat ik twee maanden had gehaald, duurde me te lang, toen een maand.
Duurt ook zo lang. Dus vandaar. haha, ben ik blij dat ik het heb geschreven. Het gaat toch per dag uiteindelijk.
Uiteindelijk heb ik het aan jullie te danken, echt hoor. Alleen was het me NOOIT gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...