Har Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 quote: Originally posted by: adamHaààr, zou jij aan Sas en alle andere nieusgierigen willen uitleggen hoe je zo'n mooie Blauwe link maakt? Adam...jij mag voortaan de gebruiksaanwijzigingendinges schrijven Man...daar heb jij het perfecte verstand voor...zo lekker logisch Het is trouwens wel zo, dat je gebruiksaanwijzigingendinges beter door een leek kunt laten schrijven...behalve door mij dan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Knap Salty dat je het opgebiecht. Dat betekend dat je er voor wilt gaan en het zal je ook lukken. Misschien met vallen en opstaan maar dat is niet erg.Succes en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Har: klinkt allemaal lekker logisch.Wing: hoezo voor je werk in de afbouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Salty, dat is mooi!Een goed gesprek.Het probleem onderkend.Aangemeld voor de internetbehandeling.Stoppen met drinken..Je bent dus een vrouw om van te houden!Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ik ga nu toch echt maar stoppen, nog even lezen en dan lekker slapen.wellicht tot morgen en nog veel plezier hier.enne Wing geniet van je lekkere toastjes !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ik ga afsluiten. Nog ff tv kijken en bellen met Mr.Right en dan heel vroeg uit de schaapjes kruipen.Ik vertel mo hoe het is gegaan want het is jaren geleden dat ik er zo vroeg uit moet.Nu maar ff verstandig doen.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Verslavend hè Sas, zo'n forum Voor je het weet ben je een paar uur verder Tot morgen!Ik ga ook eens afhaken, morgen om 6.30 op...amaai, amaai, amaai, sterker nog...ga dadelijk mijn botterhammetjes smeren Truste, slaap wel..zoniet, er ligt hier nog ergens een rubber hamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Hier Har! KABOEIIIINK!!!!!Slaap zacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salty Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Marjo, mieke en sas,Tanks voor jullie reactie.Het wast heftig, echt heftig!!Ik ga er ook zeker voor!!Ik heb een probleem, m'n man heeft het al langer gezien,ik heb het altijd ontkent maar nu niet meer!!Hij weet waar ik de flessen verstop en hoeveel ikuiteindelijk op een dag naar binnen werk.Dankzij mijn eerlijkheid.Marjo, door jou bericht zit ik nu te janken.....niet verkeerd bedoeld!!Wie houd er nu van een alcoholist is mijn vraag?? En ik BEN EEN ALCOHOLIST!!Ik wil er alles aan doen om van de drank af te komen en nooit meer te drinken maarstoppen met roken was toch makkelijker!!Slaap lekker allemaal!!Groetjes Salty!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Lieve mensen,Wat is er veel geschreven vandaag (en dit keer ben ik er niet schuldig aan ).En ik ga echt niks lezen, want ik ken mezelf: het blijft niet bij een beetje; het is bij mij alles of niets.Ik ben ronduit afgepijgerd na een heel slechte nacht, een ochtend werken, fietsen tegen de wind in en brugopwaarts (mijn knietjes doen pijn), in totaal 4 uur gezongen. Helaas staat mijn mallemolende hoofd niet stil. Dus ik doe het even heel rustig aan.Veel mensen tot wie het besef doordringt dat het alles of niets is.Idem bij mij, zo bleek uit het feit dat 2 jaar ploeteren om te minderen niets opleverde.Vorig jaar heb ik de knoop doorgehakt en ben voluit voor mezelf gaan en heb tiran alcohol geband.Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het is waarachtig makkelijker voor mij gebleken om helemaal voor de nullijn te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Salty, dat herken ik ook heel goed!Ik vond mezelf ook waardeloos, zeker niet iemand omvan te houden.Geef het tijd meis, en huil al je verdriet en strijd er maar uit!Het leven zonder roes zal je doen inzien dat je wél dat mens bentom van te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Zo Net terug van doggydance.....mén wat is dat toch leuk. Ik vind het steeds weer superjammer als de les is afgelopen.....Nog twee weken en dan moeten we afdansen, ik hoop dat er daarna weer een vervolgcursus start ergens in het nieuwe jaar, zodat ik bv niet tot september moet wachten ofzo.........Een vrouw heeft foto's van mij gemaakt, als ze een beetje gelukt zijn zal ik ze hier wel neerzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salty Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Hoi Tijn,Ik stop ook alleen voor mezelf, heb ik met roken gedaan en ga het nu ook met drinken doen.Anders had ik het m'n partner ook niet op hoeven biechten, toch?Groetjes Salty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 quote: Originally posted by: wingchunAlcoholisme zegt niets over wie je bent, Salty Net zo min als wat voor ziekte dan ook. Het zegt zelfs niet dat je ziek bent, althans de een vindt van wel en de andere weer niet. Alcoholisme zegt alleen iets over een hardnekkige langdurige gewoonte die je geleerd hebt en dus ook kunt ontleren imo. En die gewoonte is iets wat je hebt en niet iets wat je bent. (hebben en niet zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salty Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Hoi wingchun,denk dat liefde wel degelijk te maken heeft met drinken, lees eerlijkheid en eerlijk ben ik al lange tijd niet geweest!!Groetjes Salty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ho hoi niet allemaal naar bed, ben net thuis.Werd geflitst, maar reed maar 83, krijg ik nu een bekeuring.Ik zat net zo lekker te denken hoe zeer ik helemaal niet naar drank verlang.Voelde me blij worden... en toen FLITS :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Even totáál iets anders, gezien hier gitaristen onder ons rondscharrelen...Een nijpende vraag van de achterban hier:Kan een Fender-Stratocaster uit 1954 ook een D-shape hals hebben gehad,of was rond deze middeleeuwse tijden deze alleen voorzien van V-shape. (ik snap er ook de b@llenniet van, maar het is nogal prangend geloof ik...)Misschien dat iemand het weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salty Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Hoi Tijn,Ik stop ook alleen maar op de eerste plaats voor mezelf, net zoals met roken.Had niet in de gaten dat stoppen met drinken moeilijker zou zjn als stoppen met roken.Maar goed we zijn er nu en gaan ervoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Verrék Adam! Die link naar hobby's doet het hier niet..Hij leek me net interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salty Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Erik, Ik mag je wel maar ga nu echt slapen.Groetjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Geer, ontzorgen noemen ze dat toch? Dat je ze überhaupt gelezen hebt, die epistels...Nee, daarvoor toch bedankt. Ik heb veel nagedacht,dacht ik. Maar of het ergens toe leidt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 An, als ik politie-agent was niet hoor!Mét aftrek? Net niet denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Geer, ik deel je mening in deze (voorlopig..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Hoi Woman, gaaf dat doggydance!!Wat voor hond heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 quote: Originally posted by: marjoKan een Fender-Stratocaster uit 1954 ook een D-shape hals hebben gehad, of was rond deze middeleeuwse tijden deze alleen voorzien van V-shape. Marjo, laat Klaas hier eens kijken: gitaarnet punt ennelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden