Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Wingchun: ik ben een dummie met placebo-effekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Oh jongens, nou is het eigenlijk al weer te laat om morgenochtend vroeg uit de veren te gaan voor dat bloedprikken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ja ik heb wel een naam maar weet nog niet zeker of mijn winkel zo gaat heten of dat het een onderdeel van mijn winkel wordt:Art by Zalon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ja ik dacht al: wie is toch die onbeleefde vlegel? Maar ook hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ja ik heb er lang over nagedacht, wilde iets met salon doen maar ja, das dan weer zo'n kapper of een massage dingest. Dus na lang peinzen is het Zalon geworden.Jaren lang heb ik als enige op google gestaan met nog een andere kunstenaar uit Duitsland ofzo, die Zalon heet van zn achternaam, maar nu is er nog eentje gekomen, de achtergrond zanger van Amy Winehouse......dus ik moet nog zien of ik die naam wel mag gebruiken. Dus ik heb er nu Art by- voorgezet....zalon heeft ook iets met ruimtedingen te maken, maar dan wordt het gebruikt als begrip..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Wat is dat Winchi, een ADD certificaat ?? Ik heb nog 4 minuten en dan moet ik naar bed........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 pfff ik geraak niet verder met mijn kaartjes .is er soms iemand van jullie die een site weten waar ik een mooi besneeuwd landschap kan vinden .ik wil namelijk al mijn kids onder een kerstboom zetten in de sneeuw .ik heb verlede jaar onze kerstboom op foto gezet en wil die nu gebruiken maar zolang ik geen landschap heb kan ik niet verder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ik ben niet zo spaarzaam, behalve met jww... maar heb wel wat met stenen ja... Woman, gaat ie goed daar met jou en wat voor een winkeltje heb je?Hee hoi Pippeloi, ik zal niks zeggen over dat waar ik geen idee van heb maar dan weet je dat. Stop je kop maar even hier, dan leeg ik de boel wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 scholeke, even googlen ???? Volgens mij vind je dan wel wat !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ik wil een winkeltje openen met eerlijke handel, en daarnaast mn eigen kunst en kleding....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Het is nu 00.00 uur, slaaptijd, doeg doeg allemaal, tot morgen !!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hihi, Winchun, nee ik besta wel. Ik denk dus ik ben.Verder vond ik de posting van Stolli zo goor. Begreep het eerst niet eens. Moet die man een kind opvoeden?Onverkwikkelijk. Kan zijn dat hij de boel voor zijn eigen lol wat zit op te stoken.Ben te laat op voor mijn doen, maar het is ook wel een erg mooie nacht. Bijna geen wind. Toch maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Leuk een creatieve woman... heb je nog een betrouwbare rook- ende drankvrije employée nodig toevallig? Ik kan heel goed reanimeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 ben ik mee bezig maar mijn 2honden en 6katten vallen me steeds lastig pfff ik heb nog geen 5min op mijn stoel kunnen zitten .het is hier echt een komen en gaan van die beesten .ofwel lopen ze door ofwel spelen ze gewoon met mijn voeten .heb ook al een hele zak met chocolade figuurtjes op .dus kan ik morgen weer naar de winkel want die waren voor Laurens zijn sinterklaas . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Anjo. ik weet ook niet goed wat je er mee aan moet. Het enige is dat jij voor jezelf moet zorgen en dat de kids dat dus duidelijk niet zullen doen Misschien een wat kleiner pakketje naar Engeland sturen? dankbaar is ze toch niet!Je kinderen zijn geen kinderen meer maar volwassen vrouwen en het is onvolwassen gedrag om nog steeds je moeder overal de schuld van te geven, wat dat betreft hebben ze een schop onder hun kont nodig en mag je ze daarop ook aanspreken. Ze mogen jou ook op dingen aanspreken en dat hoef je je niet allemaal aan te trekken. Grenzen aangeven!Pas alsjeblieft op met die slaapmedicatie, je ruilt nu de ene verslaving in voor de andere. Het ging zo goed met je zonder hulpmiddelen! Vertrouw erop dat je zonder kan en dat je dan die heftige gevoelens die met het overlijden van X en het gedoe met je kinderen opspelen beter aan kan dan met die zooi.Hou je taai he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 En ik ga nu wijzelijk aftaaien, eindelijk eens een keertje wel bijtijds in bed zien te komen,vannacht was het geloof ik tegen 3 uur.trusten en nog een genoeglijke avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Weltruste allemaal, ik moet nu echt naar bedje toe!Ik heb helaas geen tijd om alles te lezen, misschien morgen nog wat lezen....Wat een tijdgebrek vandaag!Maar ik heb eindelijk weer ergens zin in (naast drinken...)Saluutjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Truste nichtje en truste pittig snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Op z'n hondjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Happy birthday to youHappy birthday to youHappy birthday dear Antonia....En dat je er maar een mooie droge dag van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 En Pip, vind je het wat? Halfvol is dan nog altijd positief, toch? Wel lucratief voor onze vocabulair, zo'n tvuitzending over ADB... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ik kom even goedenacht wensen...tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Truste Geer, hee Treesje fiedereesje, jij ook een goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 achterlangs afblaffen W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 ik was degene die de hond buiten zet als er bezoek komt .maar eens het bezoek binnen is mag de hond ook terug binnen he .ik ben geen dierenbeul hoor .heb hier 2honden en 6katten lopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden