Trees Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Hé, ik doe mee: ik drink morgen (of eigen;ijk vandaag!) niet!Ik heb mezelf opgelegd om me iedere dag hier op het forum te melden, hopelijk droog!Dus, Tapas, morgen voor mij geen drank!Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Nog even flink aan het oefenen geweest met de doggydance. Moeilijk hoor. Ik denk dat ik maar een langer nummer uitkies, want de Pink Panther is maar 2.5 minuut, en als ze moet omrollen blijft ze wel een halve minuut op haar rug liggen hihi de lieverd.Moet zelf ook de volgorde in mn hoofd gaan stampen, ik heb nu een spiekbrief, maar dat gaat natuurlijk niet met het afdansen. Ben beetje bang dat ik iets ga vergeten.....Wel heel leuk is dat ze nu als we beginnen meteen een rondje gaat draaien op haar achterpootjes en onmiddelijk daarna gaat zitten met haar pootje omhoog want dan moet ze daarmee mn voet aantikken. Dus vaste logische volgorde is erg belangrijk.Nu stappen we nog even dapper de koude nacht in met hier en daar een ijskoude bui, dus eskimojas aan en dikke sjaal om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pimplank Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 wat ga je doen heb je een hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Doggydance, pimplank !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Whahaha wat grappig zeg, Zowie en de hagel. Ze probeerde de hagel te vangen, gleed uit, probeerde de hagel aan te vallen en kwam er achter dat ze het op kon eten !! Als ik dat had kunnen filmen hahaha !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 :):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Dat klinkt wel spiritueel Winchi, hoe gaat het verder met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Net lekker lang gedouched, zit nog even te roken, Zowie heeft het muisje ontdekt die hier al weken rondhuppelt. Nieuwsgierig, beetje bangig maar er toch achteraan rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Hahaha geweldig zeg, slim beestje dus hihi !!!Ben blij dat het goed met je gaat !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 It's your mind that creates the world, The BuddhaWas vanavond iets bij de Wereld draait door, over dat we uit sterrenstof bestaan.....zéééér interressant !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Ik doof mn laatste peuk en ga naar bed. Dag Winchi, schone dromen !!!! Dag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pimplank Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 jullie roken ook nog dat is me te kug het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden