Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 @ Cpas ik ken wel flanellen pyamaas, maar niet van dekbedovertrekken. Waar koop je die? Ik lig al tussen 2 schapen en een dekbed van flanel trekt me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Scholeke en anderen, de Swiffer (vochtig) en huisdieren is geen goede combinatie. Kunnen heel ernstig ziek ervan worden !!!Scholeke, je zal zien dat jij het morgen hartstikke leuk hebt. Ga lekker aan de red bull, en je zal wonderingswaardig merken dat je veel beter de gesprekken kan volgen en ook kan vertellen wat je wil vertellen zonder dat je geheugen je halverwege het verhaal in de steek laat. Het is een hele avontuurlijke beleving om uit te gaan op de red bull of de rivella light. Zie het als een uitdaging, probeer het uit, hou het in ieder geval deze keer vol en kijk wat het met je doet. Ik ben wekenlang nuchter de kroeg in gegaan, en ik heb me rot gelachen, was echt hartstikke leuk !!! Je geniet veel meer van de muziek en de gesprekken en de lol !!! Echt waar gewoon doen hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ben allergisch voor make-up.Al sinds een jaar of.. 7 ofzo.Vanavond weer een streepje oogpotlood en mascara op gedaan.Op de heenweg jeukte het al. Weer thuis alles er gelijk af gehaald.Jeukt nog steeds zo. Gewoon niet meer doen. Maar elke keer na een tijdtoch weer proberen. Het resultaat vind ik eerst wel leuk.Maar als je terugkomt denk ik altijd, wat een ouwe kop. Het accentueert je moeheid zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Geen idee waar je die kunt kopen Mieke.Ik was ook wel nieuwsgierig.. Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Marjo, is het niet een bepaald merk waar je allerchisch voor bent ??Ik meen dat Ellen Betrix het meest geschikt is voor mensen die allerchisch zijn voor make up. Wordt trouwens ook niet op dieren getest, fijne bijkomstigheid ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Spring zo maar eens puur natuur onder mijn platte donsje,met over mijn helft een oude slaapzak gedrapeerd..Zou, als het schip met geld binnenkwam, iets aan datstudentikoose slaaphol moeten doen. Maar ach, het heeft ook welwat op dat zoldertje zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Geen idee, Woman!Heb al het eea geprobeerd.maar eiegnlijk vind ik mezelf het leukst...Zoals ik ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Slaap lekker Marjo, als je het maar lekker warm hebt vannacht want het is koud BRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Hoi vrienden,ik meld me maar weer even, weer droog gelukkig!Ik ga nu ook héérlijk slapen, hoop ik dan toch!Liefs, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Mooi trees, goed gedaan!Ik vroeg het me al af..slaap lekker hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ik draag altijd make-up die ik er zo vanaf ga halen. Lekker met olie, dat word zo warm. Dan een hete douche en naar de schaapjes toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 quote: Originally posted by: Mieke@ Cpas ik ken wel flanellen pyamaas, maar niet van dekbedovertrekken. Waar koop je die? Ik lig al tussen 2 schapen en een dekbed van flanel trekt me wel Mieke, ik heb die meer dan 25 jaar geleden gekocht bij de Grand Bazar in Antwerpen. Alleen de Grand Bazar bestaat al meer dan 15 jaar niet meer. Ik denk dat je bij beddenspeciaalzaken moet zijn. Geen idee, eerlijk gezegd. Je kunt natuurlijk ook zelf flanel kopen en een dekbedovertrek maken. Recht toe recht aan werk op de naaimachine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Wing, ook goed?Geen Kung-Fu meer nodig gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Slaap lekker Trees onder de schaapjes. Goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Dank je Tapas, maar ga ze niet zelf maken. Duik dan maar met pyama het bed in en neem Tommie de kat wel mee als kruik. Toch bedankt voor je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Goedzo!Dan ga ik met een gerust hart slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Hoi Trees,Slaap lekker!Make-up-allergie. Oeps! Ik hoop maar dat ik geen make-up hoef voor de voorstelling!Ik ben er ook allergisch voor. En, Marjo, ik vind mezelf mooi genoeg, ik hoef geen verf e.d. om me te pimpen.Zo en nu ga ik ter bedde.Slaap lekker allemaal! Kies een mooie droom uit of tel je schaapjes of zeg de tafels op in gedachten, wat je maar wilt, als je je maar in de armen van Morpheus koestert en het zandmannetje zand in je ogen laat strooien. Zijn er nog zorgen?Parkeer ze voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ik klets nog 1 sigaretje mee en dan ga ik naar mijn warme schaapjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Truste Corinne, ik tel mijn schaapjes of denk aan mijn lief dan droom ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 dan doe ik ook nog een sigaretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Sigaretje is bijna op.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ik had maandag vrij genomen omdat ik dan op een hond zou passen maar dat gaat niet door, toch maar besloten dat ik dan weer gewoon ga werken want ik heb het hier thuis ook wel weer gezien. heb er ook wel weer zin in, dus is het nu echt weekend, nog 2 dagen vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Mieke, mijn lammetjes maken me iedere avond weer blij!En flanellen dekbedovertrekken kan je kopen bij de grote postorderbedrijven: Wehkamp, Neckermann, Otto!Vandaag besteld, morgen in huis!En kan je jezelf een mooier cadeau geven?Liefs, voor alle nog wakkeren op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Hoi Tapas,het weekend bestaat pas écht als je werkt, hè?Fijn weekend, dus!\Voor iedereen, trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 precies! en genoeg vakantie gehad.met kerst en oud en nieuw ben ik ook vrij dus dan kan ik nog even een paar weken werkenen nu ga ik slapentrusten allemaal!!enne morgen drink ik niet... doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden