Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De kracht van de groep nooit onderschatten Ferry.
Blijven gaan, juist op momenten je denkt het niet meer nodig te hebben.

Ik zit even met dat dilemma.

Ga al een tijd niet meer naar de groep.
Door allereli omstandigheden erin geslopen.
Toch maar eens wat aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hij is alweer terug, had al zijn vriendjes gebeld. Niet normaal meer hoor zo'n puber.
Ook een enorme impact op het gezinsleven hier. Zucht zucht.
Altijd maar sterk blijven en verstandig. Had het er niet zo op moeten gooien hier.
Maarja, daarmee en met zoveel andere dingen moeten we toch maar mee zien te dealen he?

En DAN dank ik mezelf dat ik niet aan de drank ben, want dan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke dan zou ik ook een hopeloos geval zijn. Niemand van ons is hopeloos verloren zolang we bezig blijven om veranderen. Je bent absoluut niet hopeloos. Ik ben ook al een tijdje aan de gang. Al met al doen we het goed Marieke. Niet perfect, nee niet een jaar op 0 (overigens zover was je wel gekomen). Rome is ook niet op een dag gebouwd. We moeten beginnen onszelf niet zo hard te vallen.
Dan gaat het al een stuk beter.

Pffff. pfffffff..... ff bijkomen na deze vreselijke vreselijke hectische dag, terwijl ik toch goed gestemd ben en alles goed gaat. De omstanidigheden werken niet zo mee, maarja, bij wie wel he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allee hier dan nog een hopeloos geval .
an gelukkig is je zoon terecht , ppff doet mij denken aan de keren dat ik van thuis weg gelopen ben , omdat er spinazie op het menu stond , of omdat ik 50 kilo aardappelen moest schillen , in het algemeen liepen ik en mijn jongste broerke samen weg , ja ja twee handen op een buik waren wij :heart:
nu ja we gingen altijd terug hoor , fuengirola was niet zo groot toen en we wisten dat onze ouders ons zouden vinden , in het algemeen zaten we in de haven .
heb daar straks siesta gedaan en heb mij toch een rare droom gehad , maar een droom die ik heel graag zou hebben moest die ooit uitkomen .
vandaag weer zitten mijmeren .......... neen niet diep nadenken maar mijmeren en kwam tot de conclusie dat veel mensen vandaag gelijk hebben met hun voorspellingen , bezin voor ge begint is iets wat ik toch in mijn koppeke moet steken .
zal er niet lang meer uit zijn , morgen weer vroeg dag , werken , naar mijn arts , papieren ophalen en noem maar op en hopelijk nog een beetje werken aan mijn deur want dit weekend ga ik weer op zwier .
wens jullie zoete dromen toe ............aan mijn eigen ook mag mijn droom van daar straks verder gaan :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja ik weet weer hoe er over me gedacht wordt: ik ben gek, gestoord, ik laat mijn kind onnodig lijden, ik verpest alles, ik houd me niet aanbeloften, ben oneerlijk, ik kan niet normaal praten en iedereen... ja iedereen zegt het ... ik ben de meest idiote moeder die er bestaat........ zo.
Wat? hopeloos? neeeeeeee hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Nou ja ik weet weer hoe er over me gedacht wordt: ik ben gek, gestoord, ik laat mijn kind onnodig lijden, ik verpest alles, ik houd me niet aanbeloften, ben oneerlijk, ik kan niet normaal praten en iedereen... ja iedereen zegt het ... ik ben de meest idiote moeder die er bestaat........ zo.


Wat? hopeloos? neeeeeeee hoor.



Als je dan maar weet dat ik in ieder geval helemaal anders over jou denk.
Blij dat zoon weer thuis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Waarom zou je een hulpeloos geval zijn? Het zou fijn zijn als bij iedereen in een keer de knop omging
maar helaas werkt het niet bij iedereen zo. Maar zolang je blijft proberen en er voor blijft gaan heb je mijn steun en respect.
Je hebt al meer dan een jaar droog gestaan dus je hebt je inzet getoont.
Gewoon blijven knokken,meid.

Ik denk daar wel eens over na vooral als ik hele scherpe antwoorden lees. Sommige van ons staan nu droog en daar ben ik blij om maar sommige hebben meer dan 20 jaar gedronken. Was dit hun eerste stoppoging? Hebben zij nooit eerder gedacht dat het misschien een goed idee was om te stoppen?
Ik ben altijd blij als het iemand lukt maar nog niemand hier is al aan het eind van hun leven. Waar blijft de nederigheid? Waar is het ECHTE besef dat ze alert moeten blijven want je blijft altijd alcoholist.

Sommige antwoorden naar jou waren wat zonder nuance, sommige gaven goed advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk maar zo, vrijwel iedereen die hier op het forum zit is op de goede weg.
Tegelijkertijd denk ik aan alle mensen die zich afgelopen week met een wanhoopskreet hebben aangemeld en niks meer van zich laten horen. Dat zie ik als een echt probleem.
Ik hoop van harte dat ze alsnog de weg vinden, maar ook dat hebben we niet in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...