Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ja Geer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Die had je allang uit moeten hebben...Dan was het niet gebeurd! Ja getsie Wing!Maar waarom wil je het doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Lieve Geer, ik snap mezelf niet eens!That's the point... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Wat kunnen ze porren hè, those kids!Haha Geer! Dat was het tot nu toe....Dat gaat eruit. Wil regisseur gaan worden,staat dicht bij dominee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Wat een toneel was het.Dat bedoel ik.Wijs en open zitten zijn...Wing, hoe lang is jouw baard eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Dat valt mij de laatste tijd ook op Geer.En dat is al het mooie!We hebben ons te lang verstopt.Ik sta ook weer te springen!Hèhè.. Eindelijk! (hoorden jullie wat ik zei?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Een tot nog toe onvervuld verlangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Etntov, zo stond het altijd in mijn agenda.Toneelstukje waar ik in mee speelde.Was 8 mnd zwanger van die nu eigenwijze 11-jarige puber.Geer, ook angst. Pure angst..Je weet nooit wat ik van gekkigheid doe! Ik ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ik dacht al dat je ongeveer zo oud zou zijn Geer bedankt!Je hebt gelijk.Ik ben op zoek.En ga het vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ren jij Geer?Ach, zijn jullie nog zo jong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ja maar, ik rook.Wel fanatiek.Maar in wedstrijdjes ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Joehoehhh!!! Woman, alles nog goed met joe?Ik kom vast eens naar je mooie mutsenwinkeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Mooie mutsen..Hoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Eigenlijk voel ik me ook wel weer een beetje een leuk mens...Klaas is thuis gekomen. De whiskey ligt nog achter in de auto.Ik laat hem wel liggen. Dat heb ik wel bereikt vanavond.En dat voelt best goed.Morgen weer vroeg. Maar zonder kater.En dat is me wat waard!Nog wat hot choclat en een peuk...Ik verlang ook naar dat kind wat staat te springen,maar wel een beetje groter gegroeid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Hee Geer!Dat vind ik een goeie!Beide wat geleerd, een stapje verder weer!Wing U2?Knuffels in het vat!Die houden jullie te goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ik zet hem morgen gewoon weer in de kast...Tot de volgende dip :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ik ga ook afsluiten lieve mensen, tis weer een latertje vanavond, doeg doeg Welterusten !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Zo heb ik het ook gedaan Geer.Een jaar. Dan zien we weer.Nu een jaar verder, wil ik niet kwijt dat waar ik voor sta...De grote sprong voorwaarts!Dat was me anders niet gelukt.Ja, nog 10.000 keer op mijn bek gegaan! Trusten woma! tsja wat vréselijk laat..Maar wel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Gnigni, Klaas ligt al te ronken..Moe van al het praten en de harde muziek.Bespreking... Nou soi.Met twee biertjes en een fles Whiskey in de achtebak.. Hót Choclaaaaat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Geen haar op mijn hoofd Geer!Ga maar lekker slapen joh!Mijn wekker staat nog op 7 uur.Ontdek net dat de scroll-toets om hem in te stellenhet niet doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Als we daar de grootste slaapkop van het forum niet hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Hoi pip.wakker geworden van ons gekwek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Nou wisseling van de wacht..ik sta op punt van duiken.Hoop dat je zo nog wat uurtjes wegknort Pip!Streng hoor geer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Alles wel okay Pip, anders blijf ik nog even?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden