Spring naar bijdragen

vrijdag 28 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

morgen adb,ers,
Amaai dat is een middel dat een olifant velt .
gisteren na mijn laatse bericht richting bed vertrokken en geslapen tot nu , deze morgen wakker geworden nat van het zweet , rechterhand staat een beetje dik , en ik sta nog floessy op mijn benen .
maar het eens goed door slapen heeft mij wel goed gedaan .
ik ga inderdaad niet die lelijke woorden zeggen tegen mijn halve dingen als ik die ooit zie .
vandaag laatse werkdag en ja ik ben er blij om , verder keuken behangen bij mijn klant en voor de rest zie ik het wel
ik laat de eerste staan en hoop dat jullie allemaal mee doen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: Môgguh! :D (tandjes al gepoetst, mooi he?)
Ik doe mee, Blacky. En ik hoop alle andere 783 aangemelde AdB-ers ook... (wat veel he!)

Hier ook nog èèn dagje werken, en dan een druk weekend.
Ben het overzicht een beetje kwijt en dat is heel erg voor een controle-freak als ikke.
Maar ik zie wel wat de tijd me brengt. Go with the flow. Breathe.

Fijne dag iedereen! :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Gisteren laat thuis van werk en de pet uit dus lekker op de bank geploft wat gezapt en naar bed.
Dus niet meer hier geweest.
Vandaag vrij, nou ja van mijn werk dan, zometeen kids naar school, boodschappen doen en huis aan kant. Druk weekend voor de boeg.

tot later en iedereen een fijne en goede dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh :)
Oei, heftig die medicatie Blacky..neem de tijd om eraan te wennen! Succes met het familiegedoe!

Water, ik doe ook mee! Geen drank voor mij vandaag, heb er gelukkig totaal geen behoefte aan.

Wat een verhaal Woman :o je komt van ver! Knap hoe je je leven weer hebt opgepakt :present:

Ben geleuf ik een beetje forummoe. 's Ochtends heb ik de meeste energie, kan ik hier op mijn gemak even wat posten...vaak in mijn uppie door de vroegte, daarna moet ik aan de slag. Heb elke dag mijn bezigheden, bevalt me wel goed maar ik merk dan 's avonds dat het kaarsje op is...ik lees jullie wel want ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat, maar reageren op de discussie kan ik momenteel niet opbrengen. Het forum staat wat verder van me af door mijn bezigheden en ik moet blijkbaar nog wennen aan die drukke dag...tsja, de energie moet ergens vandaan komen :) Ik neem dan ook rust 's avonds en lig er vroeg in.

Jullie zijn wel in mijn gedachten hoor en ik hoop dat er 's avonds weer wat tijd en energie beschikbaar komt. Tot dan laat ik iig iets van me horen, liefst dagelijks.
Nou, have a nice day you all and keep it dry! Ik ga mijn boterhammetjes smeren en daarna mensen chaufferend naar hun bestemming brengen,
Bye, bye ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.ik dacht ik glip even de huiskamer binnen om te zeggen dat jullie allemaal kanjers zijn en zo
op de goede weg dat ik trots op jullie ben:present:
Zelf ben ik mijn eerste week weer ingegaan en ben van plan tot aan de kerst geen druppel tot me te nemen.
Totaal geen behoefte aan drank maar wel behoefte om gezond te zijn en te leven.

Ik moet zo weer gaan koken op de Montessori school met mijn kleuters.
We gaan roerbakken zonder vlees.
Ben benieuwt of ze het lusten want wat weet ik nou van kinderen en hun eet gewoonten;):P

Fijne dag dappere ADBers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman je hebt veel meegemaakt.
Ik ben onder de indruk.
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen door te stoppen met middelengebruik.
Niet meer gebruiken heeft je inmiddels veel opgeleverd.
Als je nu zonder, steeds beter in je vel zit, waarom er dan weer aan beginnen.?
Vaak een valkuil voor velen van ons.
Denk er maar eens over na.

Ik ben vaak in deze kuil gestapt en binnen een dag stond ik weer midden in het oude leven.
Middelpunt van het kroegleven, thuis de krat bier onder tafel.
Alle goede voornemens opgelost in alcohol.
Niet 1dag, maar alle remmen gingen los en na twee weken stond ik voor de deur van de kliniek.

en dat wil ik van mijn levensdagen niet meer mee maken.

Fijne dag allemaal en als je de eerste laat staan komt alles goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allemaal. ik haak maar weer even in (is nog wat onwennig). Ik ben weer terug uit Frankrijk, Ben bij mijn zusje geweest, waaar ik nooit naar toe kon vanwege mijn paniekstoornis (DRANK!!!!). Het was geweldig! Ik pieker er dan ook niet over de eerste slok te nemen vandaag. Doen jullie mee? Focus op wat het je op gaat leveren: ik heb in ieder geval mijn leven terug.
Wat Woman gisterenavond zei begrijp ik heel goed. Ik zit stiekem ook wel eens te denken over een vervanging van alcohol. Kids blowen, maar ik merk er nooit iets van als ik een hijsje neem voor de gezellie..Gelukkig maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me het meest opviel aan het verhaal van Woman..
Is haar levenslust en positieve kracht.

Een antwoord van Wing was ergens: Heb je al gedaan...

Heb je al gedaan Woman, ik zou me ergens anders op focussen.

Ik onthou hem iig wel.

Heb een toffe dag allen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip :heart:

Daar hoopte ik het ook bij te laten.
Echter... Mijn tweede bericht zet mij plots weer in een
hevige denkstand. Er zitten veel woorden achter dat ene zinnetje!

Even kort: Als ik denk mijn verslaving te kunnen overwinnen, en
dat denk ik, zal er nog veel moeten gebeuren tav van oud en eerder gedrag.

En hoe is joe?
Een beetje frips vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

ben al een tijdje wakker maar ........ mijn beeldscherm is ontploft. Ik zet pc aan ga koffie zetten, kom terug, en ruik iets raars. Beeldscherm geeft hele rare letters aan dus heb hem maar direct losgekoppeld en naar buiten gegooid. Gelukkig geen steekvlam ofzo.
Boven stond nog een andere dus die maar weer geinstalleerd en walla wij kunnen weer op de pc.

Ik kreeg het al spaans benauwd dat ik de hele dag afgesloten zou zijn maar het is gelukt nu kijken hoe lang dit scherm meegaat. Ik zit ook veel te lang op die computer al die draadjes te lezen. Maar ik ben weer helemaal bij.
Gisteren avond alles gelezen van de laatste twee dagen.

Marjo wat kan jij vertellen zeg, waar haal je het vandaan. Heel erg leuk om te lezen.

Carolien, die schildklier is een hot item momenteel. Mijn moeder en zusjes hebben beide een te traag werkende en moeten medicijnen slikken hiervoor. Ik moet ook bloed laten prikken, verwijskaart ligt al weken of maanden klaar, maar ja, ben niet zo een dokterstype dus stel het steeds uit. Maar moet toch want misschien zit het wel in de familie en blijkt daardoor dat ik vaak zo moe, lusteloos en depri ben.

Wing vind het fijn te lezen dat je je dipje weer een beetje te boven bent. Sta je nu echt droog of ben je nog aan het afbouwen.

Woman wat een verhaal en wat heb jij vreselijk veel geluk gehad en wat zal jij trots zijn op je hondje een echt showbeest als ik dat allemaal zo lees.

An je schreef gisteren dat sommige nieuwe zich aanmelden en vervolgens dat je daar niets meer van hoort. Dat valt mij ook op. En dan heb ik toch mijn eigen gedachten daar zo over (zal ze niet uiten)
Vind het ook zo wonderbaarlijk als iemand zich hier aanmeld en dan bijvoorbeeld een dag geen jww tot zich neemt en dan voelt degene zich zo vreselijk goed en heeft totaal geen behoefte meer aan jww.
Daar geloof ik dus geen bal van he. Sommige hier zijn al zo lang bezig met dat gif onder controle te houden en nog steekt het af en toe de kop op, dus je kan mij niet wijsmaken dat je van de ene op de andere dag zomaar afgekicked bent. Of zie ik dat verkeerd. Ik heb er in ieder geval iedere dag weer een strijd mee. Kop erbij houden en waakzaam blijven dat ik niet opnieuw de fout inga.
Ben nu ongeveer 3 weken bezig met adb zijn en het bevalt zonder katers op te staan en ruzies maken onder invloed en wat allemaal nog meer maar ik zeg niet dat het makkelijk is. Gewoon lekker zuipen en nergens aan denken is veel een veel makkelijker.

Zo even nwe koffie zetten en mijn beesten voederen. Straks een stuk uit de kast zagen want mijn cd speler wil ik verplaatsen en waar ik hem wil past hij niet dus de bijl erin. Doe ik zelf wel, nu, want als ik op manlief moet wachten is het volgend jaar nog niet klaar en moi is niet zo geduldig.

Groetjes van Antonia (tot laters)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cirkel doorbreken..
Au en eng...
Uitje pellen!

Tijn, dat kan werken. Maar ik wil weten het hoe
en waarom. Maar idd hoe verder voorwaarts!

Wezentjes, ik log uit.
Een zeer drukke dag voor de boeg.
En het begint met inhalen van wat ik vanochtend
al had moeten doen... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho! Wacht even!

Pip bedankt! dat wil ik zelf ook graag.
Dus moet ik daar aan werken...

Adam, sommige mensen komen nooit terug als
ze sigaretten gaan halen. Dit is toch geen verkapte boodschap heh?!!!

Antonia, een ontploffende computer... Hmm.

Jullie gaan goed!

Houzee!

En Wing, knap dat je je huiswerk af hebt! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bianca: dat is toch een overwinning , fijn bij je zusje geweest. Wat niet drinken toch allemaal geeft. Heerlijk om te lezen. Dat is voor mij de grootste rede om die zooi te laten staan, want bij mij zijn de panieken het ergste. Proficiat, we gaan lekker verder.

Safi: willkommen, ik doe met je mee. Mooi uitgangspunt, tot de kerst.....
Leg je nog eens uit hoe dat met STOP zit. En Safi ik heb je dus echt gemist hoor, je gaf altijd goede artikelen e.d. door. Gaat het verder wel goed met je? Je klinkt optimistisch in ieder geval.

Antonia: nou ik ken wel mensen die van de ene op de andere dag van een verslaving af zijn, heel wonderbaarlijk. De een is de ander niet. Het ligt er ook maar aan in welke mate je verslaafd bent. In hoeverre ben je een emotie drinker of gezelligheidsdrinker. Dat speelt natuurlijk allemaal een rol.
Ik hoop voor je dat je in de loop van de dag er minder moeite mee krijgt.
Mij helpt het als het zo zit te 'stoken' in mijn hoofd dat ik mezelf toespreek 'nu mag ik er gewoon niet aan denken', netzoals je een 'piekercirkel' doorbreekt. STOP : hier op internetbehandeling geven ze ook de tip; ik geloof zeven keer stop zeggen, heel bewust... stop, stop etc. etc.

Adam: het geeft voor mij ook rust nu ik echt heb besloten deze feestdagen niet te drinken. Grootste rede inderdaad 'het zou een zwart randje' geven EN een vette kater, want ik ga het dan niet bij EEN glaasje houden, zeker met oudjaar niet, want dat is een lange dag.


Ik zit hier met een berg sintkadootjes... leuk hoor... maar nu dus rijmen en dichten zonder... juist ja......... dus als ik vanaf nu alleen nog in dichttaal schrijf weten jullie waar het aan ligt dat ik dus dicht, allicht, nicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Vandaag een drukke dag, althans ik maak er een drukke dag van,
hoe meer er op m'n lijstje staat des te minder ik na hoef te denken
en da's alleen maar prettig.
Het lijkt of ik na een week geen jww veel meer energie heb,
m'n huis is de laatste jaren nog nooit zo schoon geweest.
Thuis worden ze wel een beetje gek van mij :D maar goed,
da's beter dan gek worden van mij met jww op, een paar weken geleden.

Allemaal een fijne droge dag en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Tijn, mijn man heeft gisteravond een fles wijn leeggedronken en zit nu als een zombie te kijken, maar het ligt niet aan de drank hoor en hij is zeker geen dronken lor. Ik heb nu lol hier, met mijn kadootjes. Pafke erbij en hoppatee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...