Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 An, de vorige keer heb ik alleen huilend en verward rondgelopen.Ik geef het een tweede kans... Oeh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Marjo, het was een drama, ik moest je troosten!! Maar je sloeg je erdoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 wie weet kom ik ook welvind het veel te leuk om iedereen weer te zien namelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst 23 november 2008 En heel misschien zal ik ook van de partij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst 23 november 2008 haha lana, daar ga je weer:P:) kom maar gewoon joh, gezelli.ok, heel misschien tot zondag dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst 23 november 2008 Ik kan niet Maar ik zal wel aan jullie denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Thanxs Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 BB, ik vind het nu wat meer legitiem: ik drink niet meer en ik schrijf zo nu & dan op het forum..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 :present: t'maakt mij niet uit. leuk als je komt. maar snap je wel beetje, geloof ik. tot zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik kom niet.Ik ben niet zo menserig de laatste tijd.Het alleen eraan denken levert mij al teveel stress op.Dan nog er naartoe. Als ik er ben, ben ik aan het eindvan mijn latijn. Kan ik niets meer zeggen en alleen maar huilen.Dat wil ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Jammer Marjo. Misschien klaart je stemming nog wat op maar ik herken het wel. Bij de meeting in februari, bijna 2 jaar geleden was ik ook zo moe. Ben wel gegaan maar als 1 vd eersten weer weg. Mn kop zat zo vol, pfffffff. En de laatste meeting was ik ook de gehele zondag gevloerd, en er waren er meer die hier last van hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Ik kom ook niet. Zou heeeeeeeeeel graag komen. Wie weet of dat ooit gaat lukken. In gedachten ben ik bij jullie. Een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Goedemorgen, zullen we ff inventariseren wie er komen?Ik heb voorgesteld om om 1300 uur bij de ingangte staan, gaat iedereen hiermee accoord?Ik heb er weer zin in! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Is goed vissie. ik ben er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Zonder ongelukken ben ik er ook. Jammer Marjo! We hadden nochtans een deal... Je kunt nog steeds van idee veranderen, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2008 Zet je je zonnebril op zondag Bammie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Beste mensen,bij nader inzien kom ik zondag niet.Ik denk dat het te druk is en ik voel me niet echt top.Jammer maar er zal nog wel een meeting komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ok Tina, en natuurlijk komt er een vlgde keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Ik kom ook niet want zoals ik al zei ik heb er al drie gehad dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Nou, daar ging mijn laatste hoop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Lieve mensen,heb net kontakt gehad met Visje. Ik kom zondag ook niet. Zie draadje 29 nov. In overleg hebben we besloten om de meeting te verplaatsen naar januari. Er zijn weinig mensen die van plan zijn om te komen en nu Fran en ik ook afhaken blijven er nog minder mensen over.Ik hoop oprecht dat iedereen die nog van plan was om te komen dit ook leest.Ik dacht dat Stien van plan was, Lunalee, wie verder nog?Meeting gaat dus niet door. Januari nieuwe poging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 En bedankt he Marjo......Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Nou, Bam. Ik had nog een verassing in petto..Januari mensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Jammer dat het niet lukt deze maand.Uit ervaring weet ik dat een eerste keer moeilijk is maarweegt niet op voor mij tegen wat ik er voor terug gekregen heb.Zelf had ik dit contact moment wel nodig zo vlak voor defeestmaand. Ik had gehoopt toch wat nieuwe krachten enenergie te krijgen om vooral droog de jaarwisseling doorte komen.Want eerlijkheidshalve, het begint weer moeizaam te worden.Niettemin, hartstikke goed dat ik bijtijds gesmst ben hierover.Dus aan de organisatie ligt het niet! Bambam,VisjeDank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden