Spring naar bijdragen

meeting in november


visje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, hier weer eens een berichtje van mij.
Met mij gaat het goed. Ik ben momenteel buiten mijn gezin en werk met veel activiteiten bezig, dit geeft mij een hoop energie en lol.
Voorheen kwam ik de deur savonds niet uit, veel te moe en kon toch niet meer rijden. Nu ik niet meer drink heb ik zeeen van tijd voor leuke dingen. Ik bezoek nog trouw de AA.
Even iets anders: tijdens een telefoongesprekje met Bambam vandaag leek het ons leuk om dit jaar nog een meeting te houden.
Wij hebben 1 datum gepland, dit leek ons het handigste en wel 30 november.
Wie komt er ook, plaats en activiteit nog onbekend.
Het gaat jullie goed! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk, nu ik geen verplichtingen heb zou ik graag van de partij zijn. Maar echt zonder eigen vervoer is Twente niet te doen. Dus aub wat meer na het midden. Tenzij ik met iemand mee zou kunnen rijden vanaf Utrecht of zo.

Visje, ik ben erg blij voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds,

Ik heb een doorzonwoning die ik beneden leeg wil trekken en waar beneden 20 man in kunnen als de bank eruit is (of juist niet) plukje in de keuken, rokers buiten, op de tuinstoelen, plukje aan de tafel, plukje op de bank.
Ik woon 8 minuut treinen van Utrecht CS aan het Station.
Ik vind het ook Spannende maar ik heb het eerder gedaan en alleen goede vriendschappen eraan over gehouden.

Anjo, we lappen wel samen voor je treinkaartje. By the way, bij het Kruidvat is NU voor 9,95 een kaartje te koop voor t/m de winter voor een dag onbeperkt treinen, dan ben je vast van vervoer voor 10 euro verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal vandaag me naar het Kruidvat begeven een een kaart van 10 fleuries halen dan heeft Anjo zowiezo vervoer voor 10,--.

Vis, lieverd, ik vind Amsterdam ook fine for me. Ik heb dat weekend geen kids, dus ik KOM. Ik kan ook bv. een paar uur eerder bij jou komen, heb niet zo grote auto als jij maar toch samen effe boodschappen doen ?????? Dan ben je samen en niet alleen.

Ha ! Dan doe ik mijn spalk aan en mitella en steunkousen en zwachtel ik mijn hoofd in, krijgen we vast korting. :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

30 november is de dag voor 1 december.
Op maandag 1 december is er vanuit mijn werk een groot congres georganiseerd. Die dag zit/sta ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in de Doelen in Rotterdam.
Dat zal leuk zijn, maar ook heel vermoeiend en belastend. Aan het eind van de dag is er dan ook nog de afscheidsreceptie van onze oud-directeur.

Ik zal dan ook niet van de partij zijn op 30 november, maar wens jullie wel alvast een hele fijne dag toe.

Leuk om weer te vernemen van je, Visje. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar zou ik nu onderhand wel zin in hebben, in een meeting.
Maar ik ga niet naar Twente of zo. Utrecht lijkt me ideaal.
Houtje: die treinkaartjes kan je die gewoon bij het Kruidvat halen en tot wanneer zijn ze geldig.
Dat is natuurlijk harstikke goedkoop 10 euro retourtje.
30 november valt wel op een zondag, mooie dag om zoiets te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.
Houtje heb ik vandaag gesproken en zij heeft ook om prive redenen besloten het niet bij haar thuis te doen.
Kunnen jullie hier een lijstje maken wie er komt?
dan kunnen we daarna een lokatie bepalen. De eerste keer in Utrecht bij het spoorwegmuseum vond ik een prima lokatie, of iets dergelijks ergens anders
Ook kan het weer in Deventer, mits tactus meewerkt naruurlijk!

Ik kom:

Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
Het gaat om kijken met liefde ipv de ego-blik.
We hebben allemaal liefde in ons en van daaruit kijk je anders naar de wereld.

Een voorbeeld: je dochter doet lelijk tegen je. (ik heb zelf geen kinderen maar verzin even een voorbeeld in jouw situatie). Een vrij normale reactie is je ergeren, boos worden, ze deed gisteren ook al zo, dit verdien ik niet, haar vader zit er ook achter enz enz.
Dit is niet slecht of zo, alleen maar heel menselijk en ingesleten.
Als je kiest voor de liefdevolle kijk, en dit is een omschakeling, dan zie je misschien een prachtig kind dat met zichzelf en de wereld overhoop ligt op dat moment, en dat afreageert en om zich heen schopt. Je aanvaardt dat helemaal zonder het op jezelf te betrekken. Je voelt liefde voor haar (ik heb het nu over dat ene moment, ik bedoel niet dat je anders niet van je dochter zou houden).
En van daaruit kun je zonder persoonlijke rancune en projecties die er tussen staan handelen. Je laat het gaan of je treedt op. Je zegt wel iets of niet. Zonodig stel je grenzen. En je aanvaardt het moment, hoe het ook is. Je hoeft de werkelijkheid niet meer aan te passen of te veranderen. Of je erover op te winden.

Oh, manlief zegt dat we nu echt moeten gaan!!!
Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, terug naar de meeting
Is het een optie om een ruimte te huren? ik ben nu aan het kijken bij Scouting accommodaties en die kan je soms al voor 3 a 5 euro per dag(deel) per persoon huren.
Je hebt er vaak eigen grond bij, een keuken en verder geen pottekijkers, je mag er zelfs vuurtje stoken ;) Dan zou het inderdaad wel op een zondag moeten omdat de groepen meestal bijeenkomsten hebben op zaterdag. Die scoutinghuizen staan in heel nederland dus we kunnen de meest centrale plek uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...