visje Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hoi allemaal, hier weer eens een berichtje van mij.Met mij gaat het goed. Ik ben momenteel buiten mijn gezin en werk met veel activiteiten bezig, dit geeft mij een hoop energie en lol.Voorheen kwam ik de deur savonds niet uit, veel te moe en kon toch niet meer rijden. Nu ik niet meer drink heb ik zeeen van tijd voor leuke dingen. Ik bezoek nog trouw de AA.Even iets anders: tijdens een telefoongesprekje met Bambam vandaag leek het ons leuk om dit jaar nog een meeting te houden. Wij hebben 1 datum gepland, dit leek ons het handigste en wel 30 november.Wie komt er ook, plaats en activiteit nog onbekend.Het gaat jullie goed! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hee Visje meid, wat leuk weer eens wat van je te horen!Ik dacht dat nooit weer... zo'n meeting.Maar ik denk toch dat ik kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Hee die Marjo, hoe is het meid?Ach de tweede meeting is denk ik niet zo eng meer, maar dat gold voor mij dan.Nou leuk dat je zin hebt, we houden contact. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ik vond de 2e meeting ook een stuk minder eng dan de eerste en het lijkt me zeker weer leuk!beetje in het midden van het land dit keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Vis, ik maakte me zorgen over je, zooooooooooo blij dat je oke bent. Hee een meeting, wat leuk !!!!!!!!!Ik ren gelijk naar mijn agenda ???????Waar ???????????xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 hEE hOUTJE, LIEF dAT JE JE ZO'N ZORGEN MAAKTE!Oeps allemaal hoofdletters.Ik heb weinig tijd, zo een vergadering, plaats en tijd en activiteit , geen idee, eerst maar eens kijken wie er wil komen! doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Leuk, nu ik geen verplichtingen heb zou ik graag van de partij zijn. Maar echt zonder eigen vervoer is Twente niet te doen. Dus aub wat meer na het midden. Tenzij ik met iemand mee zou kunnen rijden vanaf Utrecht of zo.Visje, ik ben erg blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Lieverds,Ik heb een doorzonwoning die ik beneden leeg wil trekken en waar beneden 20 man in kunnen als de bank eruit is (of juist niet) plukje in de keuken, rokers buiten, op de tuinstoelen, plukje aan de tafel, plukje op de bank.Ik woon 8 minuut treinen van Utrecht CS aan het Station.Ik vind het ook Spannende maar ik heb het eerder gedaan en alleen goede vriendschappen eraan over gehouden.Anjo, we lappen wel samen voor je treinkaartje. By the way, bij het Kruidvat is NU voor 9,95 een kaartje te koop voor t/m de winter voor een dag onbeperkt treinen, dan ben je vast van vervoer voor 10 euro verzekerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hai,leuk weer die enthousiaste berichten,Bij mij mag het ook, ik heb plenty ruimte! en een grote tuin, maar dit is wel in de omgeving A'dam.Anyway, we zien wel. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Wacht eens even!Het kan ook bij mij! Makkelijk bereikbaar, zonder file..Centraal Friesland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik zal vandaag me naar het Kruidvat begeven een een kaart van 10 fleuries halen dan heeft Anjo zowiezo vervoer voor 10,--.Vis, lieverd, ik vind Amsterdam ook fine for me. Ik heb dat weekend geen kids, dus ik KOM. Ik kan ook bv. een paar uur eerder bij jou komen, heb niet zo grote auto als jij maar toch samen effe boodschappen doen ?????? Dan ben je samen en niet alleen.Ha ! Dan doe ik mijn spalk aan en mitella en steunkousen en zwachtel ik mijn hoofd in, krijgen we vast korting. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hee Houtje, boodschappen op zondag? Nee joh, ik haal die boodschappen wel op zaterdag, als het bij mij is natuurlijk, ik ben nog fit van lijf en leden :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hoi allemaal,30 november is de dag voor 1 december. Op maandag 1 december is er vanuit mijn werk een groot congres georganiseerd. Die dag zit/sta ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in de Doelen in Rotterdam.Dat zal leuk zijn, maar ook heel vermoeiend en belastend. Aan het eind van de dag is er dan ook nog de afscheidsreceptie van onze oud-directeur. Ik zal dan ook niet van de partij zijn op 30 november, maar wens jullie wel alvast een hele fijne dag toe.Leuk om weer te vernemen van je, Visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Nou daar zou ik nu onderhand wel zin in hebben, in een meeting.Maar ik ga niet naar Twente of zo. Utrecht lijkt me ideaal.Houtje: die treinkaartjes kan je die gewoon bij het Kruidvat halen en tot wanneer zijn ze geldig.Dat is natuurlijk harstikke goedkoop 10 euro retourtje.30 november valt wel op een zondag, mooie dag om zoiets te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 ik wil ook graag komen!!!hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Bij nader inzien toch maar niet bij mij, ik heb natuurlijk gewoon mijn gezin thuis en om die nou de halve zondag van huis te moeten sturen vind ik ook weer zo wat.Maar we vinden wel wat anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ja Vis dat snap ik wel.Effe verder denken dus met zijn allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Visje, PB !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Houtje, bij jou is wel lekker centraal. Dus als je aanbod nog geldt? Moet er dan ook nog behangen ergens worden? verbouwinkje? mensen genoeg hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 11 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 Hoi allemaal.Houtje heb ik vandaag gesproken en zij heeft ook om prive redenen besloten het niet bij haar thuis te doen.Kunnen jullie hier een lijstje maken wie er komt?dan kunnen we daarna een lokatie bepalen. De eerste keer in Utrecht bij het spoorwegmuseum vond ik een prima lokatie, of iets dergelijks ergens andersOok kan het weer in Deventer, mits tactus meewerkt naruurlijk!Ik kom:Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 ik ben dr ook niet bij, zit in Duitsland.Iedereen n fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 Pip,Het gaat om kijken met liefde ipv de ego-blik.We hebben allemaal liefde in ons en van daaruit kijk je anders naar de wereld.Een voorbeeld: je dochter doet lelijk tegen je. (ik heb zelf geen kinderen maar verzin even een voorbeeld in jouw situatie). Een vrij normale reactie is je ergeren, boos worden, ze deed gisteren ook al zo, dit verdien ik niet, haar vader zit er ook achter enz enz.Dit is niet slecht of zo, alleen maar heel menselijk en ingesleten.Als je kiest voor de liefdevolle kijk, en dit is een omschakeling, dan zie je misschien een prachtig kind dat met zichzelf en de wereld overhoop ligt op dat moment, en dat afreageert en om zich heen schopt. Je aanvaardt dat helemaal zonder het op jezelf te betrekken. Je voelt liefde voor haar (ik heb het nu over dat ene moment, ik bedoel niet dat je anders niet van je dochter zou houden).En van daaruit kun je zonder persoonlijke rancune en projecties die er tussen staan handelen. Je laat het gaan of je treedt op. Je zegt wel iets of niet. Zonodig stel je grenzen. En je aanvaardt het moment, hoe het ook is. Je hoeft de werkelijkheid niet meer aan te passen of te veranderen. Of je erover op te winden.Oh, manlief zegt dat we nu echt moeten gaan!!!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 okee, terug naar de meetingIs het een optie om een ruimte te huren? ik ben nu aan het kijken bij Scouting accommodaties en die kan je soms al voor 3 a 5 euro per dag(deel) per persoon huren.Je hebt er vaak eigen grond bij, een keuken en verder geen pottekijkers, je mag er zelfs vuurtje stoken Dan zou het inderdaad wel op een zondag moeten omdat de groepen meestal bijeenkomsten hebben op zaterdag. Die scoutinghuizen staan in heel nederland dus we kunnen de meest centrale plek uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 12 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Hee tapas, lijkt mij ook een prima idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2008 Denken jullie dan ook even mee over een centrale plek? utrecht? amersfoort? wat is voor de mensen die willen komen het centraalst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden