Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Welkom S4nny, ik las je bij wie is wie.Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Harriwiaans klinkt veel beter dan geharrewar :light: Die houden we erin! Ach Marjo, ik pel ook wel eens een uitje maar uiteindelijk krijg ik er alleen maar tranen van in mijn ogen Tsss..ik ben nogal aan de oppervlakte de laatste tijd, jeweetwel...die fase Bevalt me goed voor zolang het duurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Zo de kerst doorbrengen Har!Lang leven het eigen initiatief!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 IK HEB HET NIET GEDAAN EN BEN TOCH GEGAAN!!!!!Yehaaaahh!!!! :) (het begint een beetje door te dringen hier...)Of zou het door de Waterige sound van The Floyd komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ja Wing dat doe ik heel erg graag. Waarom de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Goed van je Mieke!Doorbijterrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ik ga naar bed ladies en gentlemen, morgen heeeeeeeel vroeg op, informatiedag ondernemingsschap.....doeg doeg slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Volgens mij had je dat beter niet kunnen zeggen...Maar goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 GRRRRRRRRRRRRRRRRR Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Truste Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Zó oud ben ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Was See Emily Play een antwoord naar mij Wing?Dan snap ik hem niet.Ga je me nu in de boot nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Idioot trouwens Mieke, de manier waarop je benaderd bent op je werk. Heb het verder niet zo gevolgt maar heb je daar nog iets mee gedaan? Heb wel begrepen dat je daar ontslagen bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Nee, dat komt nog...5500M2.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 @ Har ik zat in mijn proeftijd en dan kun je niet veel.Ik heb wel het hoofdkantoor erover ingelicht, maar daar ook geen respons gekregen.Zal het beleid wel zijn, dus op zoek naar iets anders.Valt niet mee, ben de jongste niet en in mijn leven maar 6 jaar in loondienst gewerkt. De rest als zelfstandige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ohooo Wing nou vertel me maar als je een baan voor me hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ik meende gewoon in mijn onschuldige naïviteit dat je msswat teveel werk had aangenomen. Ik kan heel goed paneeldeuren schilderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Maar loop helaas bij de fysio.. (ik hou op) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Succes met je zoektocht Mieke!Gaap, ga zo mijn bedje eens opzoeken..truste en niet teveel herrie jullie 2 hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Nah Har! Vertel nou es wat meer over jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Truste Har en bedankt voor je belangstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 ....wat meer, wordt gelijk een epistel Marjo en ik een apestol..uuh apostel; doe ik vast wel weer eens als ik denk me in een hariwiaanse periode te bevinden, maar nu even niet Truste (kusje alléén voor Marjo, de vlinder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Tuutje terug Har!Fladder je mooie dromen maar in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Wing lief dat je het aanbied. Ik vind schilderen leuk, maar ik ben niet opgeleid en ben bang dat het 1-tonig ga vinden.Ik heb afgelopen half jaar 2 huizen geschilderd en heb er ff nu genoeg van.Bedankt voor het aanbod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Tja Wing op zoek naar anderen, maar wel bedankt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden