Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Slapeloosheidskruiden bij Simon Vink op de markt.Ik haal ze wel, hier inschrijven. Reken geen hoogtussenpercentage... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Okay. Ik heb het nooit gebruikt. Het zou de trek remmen.Ik heb wel refusal gebruikt. Daar word je ziek van in combinatie met alcohol. Dat was tijdens een eerdere stoppoging. Ik was wrsnog niet genoeg overtuigd.Sorry voor mijn jolijt omtrent de pillen. Ik begrijp dat veelmensen daardoor in de stress kunnen schieten. Aan de anderekant, wat is nou 8 euro per maand. Wat zopen we wel niet erdoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 En het werkt verslavend, dus heb je steeds meer nodig.Misschien een afbouwregeling. Ze verzinnen vast wel wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ik ga de hond uitlaten.Dan duik ik er ook gewoon in.Natural? We zullen zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Hallo allemaal,Ik ben sinds een uur thuis. Vermoeid, maar toch ook voldaan. Het begint allemaal vorm te krijgen. Toch zal ik weinig tijd hebben tot na de uitvoering om hier rond te hangen. Dinsdag en woensdag zitten we in de schouwburg van 15.00-21.30 uur. 't Is echt goed dat ik vrij genomen heb die dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ik gebruik al heel lang melatonine (en als het nodig is valdispert) gewoon bij de drogist verkrijgbaar, niet verslavend en je slaapt als een roosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 En als ik te lang een dip heb en moeite heb met blij zijn gebruik ik St. janskruid. (Kira) Een kuurtje. Meestal 1 x per jaar zo rond februari als de lente maar niet wil komen en de wereld er schemerig en grauw uitziet. Krijg ik vlinders van in mn buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Goede avond allemaal!Ik ga naar mijn bedje ...heb het vandaag weer droog gehouden!Ik heb af en toe wel een traantje gelaten.Het is op bepaalde momenten echt doorbijten en vooral aan IETS ANDERS denken dan aan jww.Hier staan schoentjes bij de kachel, moeten nog gevuld worden. Ziet er zo schattig uit.Lieve mensen lekker slapen en morgen graag een minder gure dag !!!!Doeg, TineAn, hou je haaks !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 En als ik heel erg moe ben en niet vooruit te branden maar wel moet presteren gebruik in spirulina, werkt ook nog eens reinigend.Dat was het wel zo'n beetje uit mijn medicijnkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 drop-eet-ze en slaap-ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Het is iig gezonder dan alle die andere pillen Woman!Ik heb het ook allemaal nog. Vooral veel in gedroogdevorm, puur. Om thee van te zetten.Goed dat je vrij hebt genomen Corinne. Ook al is het nog zo leuk, het hakt er vast wel in.Nou, ik duik toch maar naast mijn zoon.Echt koud was het niet buiten, Wel een beetje viezig.Morgen knutseldag!Wie weet kom ik nog een bakje doen tussendoor..Vast wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Pippi: dank je. Ja balen, allemaal. Maar toch maar weer het goede eruit halen. Volwassen proberen ermee om te gaan, en de kinderen stabiliteit geven. Ach morgen weer een dag. Maar ik heb nu ook bulkende koppijn, ja, ja... ook nog eens mijn maandelijkse toestanden. Maar ik laat me dit keer niet gaan. Loslaten en accepteren, dat dit er allemaal bij hoort. Rustig aan doen. Niet alles perfect willen.We rotzooien maar wat aan. En ga maar slapen. Ben uiteindelijk wel blij dat ik mijn mond heb open gedaan, maar dit is niet iets waar ik goed in ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Voor iedereen die gaat slapen;Welterusten. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Je bent voor jezelf opgekomen An.Ik denk dat dat uiteindelijk heel goed is Slaap lekker. Hou vol hoor, niet opgeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Hallo allen. altijd een vervelend onderwerp: medicatie.De 1 weet het beter dan de ander. Houd me liever afzijdig hierin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ik heb een contract in mijn zak. 24 uur en dinsdag beginnen. Ben benieuwd. Spannend hoor.Uitzicht op 32 uur na september.Zit goed als het goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ik heb bij van alles baat gehad..Je moet het zelf en evt. met je arts uit zien te vindenwat het beste bij je past.Het eerste half jaar was ik gewoon zo ontzettend bezigmet gezond eten en drinken..Maar op een gegeven moment trok ik het echt niet meer.Heb nu wel zned oxazepam en AD ook.Maar de twijfel slaat de laatste tijd weer erg toe.Ik denk nu dat ik het nog wel even blijf gebruiken iigtot het voorjaar. dan bekijk ik het opnieuw.Niet teveel stress nu Ben nog niet erg stabiel. En je kunt je natuurlijk afvragen,wanneer wel.Maar ja, je hebt wel gelijk daarin Mieke. Daar houdt iedereeneen andere mening op na. Geen mens is gelijk.En soms ook nog wat wisselvallig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Lekker voor je Mieke, heb je goed gedaan zeg !! Straks de kerstdrukte, en kadootjes inpakken, of is het niet zo'n winkel ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Goed joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Tsja ik heb ook pammetjes in huis hoor, Temazepam en Oxazepam, maar dat laat ik liever liggen. Ook omdat je het niet mag combineren met natuurlijke middelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 @ Marjo ik vind praten over medicatie gevaarlijk. Als ik zou zeggen wat ik gebruik zou ik daar adviezen over krijgen die me aan het twijfelen kunnen brengen.Omdat ik dat niet wil moet ik dat verzwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 nee Woman geen kadootjes inpakken, helaas. Maar wel een leuke winkel. Soort drogisterij is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ja okay Mieke. Dat is verstandig!Ik ben nog teveel op zoek, en slurpnog steeds alle info daarover op...Eigenlijk ben ik maar over één ding echt zeker nu.Ik wil niet meer drinken. laat dat voorlopig nogmaar even prio nr 1 blijven...De rest komt langzaam wel in het zadel.En nu ga ik echt lekker slapen.Klaas komt zo thuis (die mag in zoon z'n bed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 En waar slaapt zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden