Spring naar bijdragen

zaterdag 6 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

Weer zo'n goed gesprek gehad vandaag met die Winchi, fijn hoor om gewoon heel simpel op een lijn te zitten met iemand, daar heb je geen drank of drugs voor nodig.
Trouwens daar had ik het net met mn overbuurvrouw over want die kwam nog even een peuk doen, en mn vloer bewonderen, goede gesprekken met drank en drugs op zijn NEP gesprekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een triest nieuws Carolien. Ik begrijp dat je de kinders van dichtbij hebt meegemaakt, kan me voorstellen dat het jou diep raakt. Jij dus ook gecondoleerd en heel veel sterkte :present:

Blacky, jij ook sterkte met je broer op afstand. Lijkt me frustrerend, jij hier...hij daar. Hopelijk zie je nog een mogelijkheid voor afscheid. Hug :present:

Pfff...voel me wat beter. Heb veel geslapen vandaag, hopelijk lukt dat vannacht ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat een heftige berichten zo na elkaar
Carolien sterkte met het verlies van de kinderen van je vrienden, het is bijna niet te bevatten dat je zomaar 2 kinderen in zo'n korte tijd kunt verliezen
Blacky, wat een rotnieuws over je broer, dan is het zo rot dat je zo ver weg van elkaar woont. Ook jij veel sterkte met het verwerken van dat nieuws

Ik heb mijn sinterklaasavond goed doorstaan, zonder zucht naar drank, er werd sowieso eigenlijk bijna niet gedronken nu ik achteraf terugkijk, zouden ze dat voor mij gedaan hebben? of wie weet hebben ze gisteren allemaal geborreld ;) en nu even rustig aan? nouja, het was gezellig genoeg zonder drank. Op de hele avond heb ik 1 glas port en 1 glas wijn voorbij zien komen.

Nu ben ik wel helemaal uitgewoond, pammetjes net genomen en nu wachten tot alles in mijn hoofd weer wat tot rust gaat komen. Ben zooooo moe! Ik ga snel mijn elektrische deken aan zetten en zo mijn bedje in. Lekker warm en hopelijk heel lang slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist een heftig telefoontje gepleegd.
Mijn pleegbroer gaat naar Suriname om mn vader te herdenken, op 4 februarie toen hij daar is vermoord, ik heb hem zojuist gebeld en voorgesteld om een beetje as mee te nemen daarvoor, uit zn urn, want die staat hier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja helemaal vergeten te vertellen...
ik had dus vandaag met winchi afgesproken, ging mn hondje nog even uitlaten op het laatste moment, had W. een sms gestuurd van hondje uitlaten dus even weg, mn deur is los...
Kom ik terug van rondje met mn hondje, komt iemand aanlopen met een tas, een man, richting mijn huis, dus ik denk das Winchi, ik zwaaien hoooi hij terugzwaaien, ik drie dikke zoenen geven hij vraagt hoe gaat het, nou beetje suf nog met Geer gesprek gehad tot laat, hij, ow feestje dus ik denk huh ??
Nou ja maakt niet uit ik doe de deur open van we gaan naar binnen en hij loopt door....... was door geen Winchi !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...