Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Nee Woman ik heb maar 1 slaapkamer en dat kan ik nu ook nog niet aan.Voel me nu als schuldig. Ik moet aam mezelf denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wow Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja Wing ik wil het ook in het nu laten Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Woman hij heeft geen kwade dronk. Valt veel om en loopt te zwalken en gaat dan dagen in bed liggen omdat ie zich beroerd voelt. Hij slaat niet hoor ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik wens jullie alvast een goede nachtrust toe.Het is een lastige discussie waar jullie nu in zitten.Ik kan jullie alleen maar KMW en sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 deze dan voor degene die het moeilijk hebben :http://nl.youtube.com/watch?v=m_vPYGrXOfk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 ok dan is het nog te doen zou je zeggen- not Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Truste Tapas en bedankt, het is heel moeilik ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 respect voor jou Mieke dat je in het diepe geprongen bent, ik denk niet dat ik het het je kan nadoen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hallo Mieke,Ik herken de problemen met je ouders,Ik ben 39. Heb dit vanaf jongs af aan meegemaakt.Dat is een heel lang proces om daar mee om te leren gaan.Vader drinken, altijd weer huilende moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hoi Ineke, ben je ook nog wakker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Woman 2 jaar is anders dan 17 jaar.Bij ons ging het om boosheid van mij uit door onbegrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 yes I know, ik vergelijk ook niet, vandaar mijn tekst van excuus eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hallo Ineke lief dat je reageert.Mijn ouders zijn nu 78 en zou graag een oplossing zien voor mijn moeder op de 1ste plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja ik ben nog wakker. Zal ik ook nog wel een paar uurtjes zijn. Ik ben trouwens nieuw hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 nee Wing, maar hij was wel zo stoer om 3 jaar geleden te stoppen met roken.Hij geeft het stoppen met roken de schuld dat ie weer drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dat dacht ik al, Ineke, welkom hier, stoer dat je meteen meebabbelt op ditjes en datjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 lekker mee blijven babbelen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 maar Mieke vertel, want we kunnen niet raden heIk heb trouwens een heel tof nichtje die Mieke heet, ander verhaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Ineke Welkom vertel wat meer over jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ben ff de draad kwijt Wing en Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wat ik geleerd heb is dat je een probleem van/tussen je ouders niet voor hun op kunt lossen. Je moet accepteren dat hun dat probleem hebben en dat jij met probleem om moet leren gaan wat jij daar mee (veel pijn en verdriet) hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 nou dat ik respect voor je heb, dat je het contact hebt gezocht !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Vind ik lief dat je dat zegt Woman, maar wat wil je dat ik vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 wat je kwijt wil- of nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden