Houtje Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Nou Exje bleef plakken, het is on-ge-lo-fe-lijk maar zo triest. Sinds zijn rela met Nieuwe Geliefde over is, doet hij weer eens stuk normaler tegen we, we hebben hier met zijn 3-en, Ex, Zoon en ik nog een uur zitten kletsen over gitaren, enz. (ex' zijn hobbie en Zoon gaat nu ook op gitaarles).En ik ben van de afdeling "zeur & zeik" want Zoon moet ook op wiskunde les en dat kost ook 32 fleurie per keer (één uurtje in de week heftig hoor). Vrijdag waren we op school en de donder-en-onweer-preek die ik heb gehouden heeft blijkbaar geholpen want zijn motivatie is veranderd ten goede.Het was een gezellig uurtje en ik ben er dankbaar voor, voor deze goede verstandhouding. Fijn hè.Corinne,Lieverd toch, het is maar een uitglijdertjé. Geen grote, maar we moeten alert blijven. Maar het is logisch, en begrijpelijk. Geef het de benodigde aandacht, niet te weinig MAAR OOK NIET TEVEEL. Je loopt alweer keurig op het rechte pad. Je bent geen looser, of zoals dat in Zoon's termen heet een "no-live", iemand die geen leven heeft (vreselijk hè, 13 en dan dat soort kreten over elkaar). Kom op, ga door, je bent een van de bouwstenen hier. Het gaat je lukken !!!!!!!!!Over Caro en Adam:Ik ben het met An eens, als je "los" gaat laten, loop je het gevaar van nonchalance. Ach, één kan wel, enz. enz. Ik blijf ook hangen, áf en áán.En nu neem ik snel mijn Pam, morgen een mega bak fruit schillen, Zoon moet hockeyen (zaalhockey gelukkig Pem), en ik rij nooit dus heb extra fruitdiensten. Heb net maar een hele dikke morfine genomen, vandaag teveel boodschappen gesjouwd en dat is AU nog steeds, ik weet ook waarom. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, Haantjes zijn ook al zo jaloers. Denken dat elk ander haantje hun hennetjes zal afpakken. Mijn katten zijn ook geregeld jaloers op mekaar. Haha..Corinne, dat is de vrouwelijke verklaring Op MIJN uitleg zal je tot morgen moeten wachten. Ik ga naar bed! Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ik was al weg. Maar het moet me van het hart:Corinne, ik baal. Voor jou. Zeker.Maar de mens zou de mens niet zijn,als zij het niet betrok op zichzelf...Jaloers? Ik voelde wel een steek door mijn hart.Bang. Bang als ik ooit val. Wat gebeurt er dan?Paniek. Een allesomvattende grote onrust en de kuil.Te vroeg of te laat?Ik had het los. Worstel met mezelf, niet meer met de drank.Dacht ik. Tot jij viel.Ik raap je mee op en wil met je door.Het doet pijn als je zegt. Ik BEN een alcoholist.Ik wil het niet zijn, weet wel beter.Dan schrijf ik aan Wing.Het gaat vanzelf.Kan het ook beter?Ik weet het niet.Zorg ik ervoor dat ik niet val.Of neem k het zoal het komt.Niet bang voor de angst?Het is gewoon dikke K!Doe ze nog maar even aan dan.okay. Maar niet te hard stampen.Beetje lieflijk baggeren dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Jaah. Beetje stoer lopen doen.Over schaatsen enzo.Oe die dirty mind!Scheer je weg! Ik ben braaf!Duhuuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Kom op : angst is de aller aller slechtste raadgever die ik ken. Angst is het verliezen van jezelf in een soort niemandland. En niemand is hier gevallen, gestruikeld misschien, want we staan weer op.Ik zou de straat niet meer durven oversteken als ik me voorstel wat er allemaal kan gebeuren.Lieve mensen welterusten. Ik duik mijn bed in. XXXXXXXXXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ja An, niemand is hier ooit blijven liggen en dat is het mooie van de kracht hier.En dan laten we Marjootje lekker opscheppen over haar springende pirouettes, maar in ons hart zijn we allemaal even bang.Du-huh, waarom denk je dat we mekaar zo goed begrijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ja, tuurlijk An.Ik heb het niet over de ernst van de zaak..Wie struikelt valt toch ook?Het ging mij erom dat het dus gebeurd.Daar had ik, naïef als ik ben.Geen rekening meer mee gehouden.Het is niet erg dat Corinne is gestruikeld.Nou ja, wel natuurlijk.Het is erg dat ik het niet meer wist.Vergeten.. En toen schrok ik even..Wakker.Zoals je wilt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Houtje,Uitglijer! Niet verkleinen! Potjandrie, twee dagen gedronken.Har,Hou de mannelijke uitleg wel kort, he. Mannen kunnen zo lang van stof zijn.Marjo,Je mag balen, als je maar niet bij de pakken (balen) blijft zitten.Pijn doet het zeker. Alcoholisme is ongeneeslijk. Punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 De Dijk (natuurlijk weer , hè, De Dijk) met "bang"Eerst was ik nergens bang voor en wilde recht door zeeAl kon ik dan niet zwemmen, alsof dat er toe deedMaar iemand sprak van muien, ik wist niet wat dat wasMaar het klonk wel knap gevaarlijk, dus bleef het bij geplasIn het lauwe pierenbadje, met moeder die goed keekHoe ik trainde op mijn crawl, voor de grote oversteekIk was haast nergens bang voor en wilde recht door zeeBij eb bouwde ik forten, maar de vloed die nam ze meeIk dook, ging kopje onder, de zee was overalIk worstelde, kwam boven, met aan mijn been een kwalIk holde naar mijn vader en die hakte hem in tweeDus nooit bij zuidenwind, maar verder recht door zeeIk was haast nergens bang voor en wilde recht door zeeMaar de stormbal was gehesen en moeder die zei: "NeeWeet je nog die Duitser, maak eerst nog maar een fortEn ga maar recht door zee als de zee wat kalmer wordt"Dus zocht ik naar mooie schelpen en schepte in het zandEn bouwde droomkastelen, voor aan de overkantIk was haast nergens bang voor en wilde recht door zeeWe gingen op de brommer, paar meiden wilden meeIk dacht niet meer aan zwemmen, ik dacht alleen aan haarWe strandden in een duinpan en doken op elkaarWe zouden het wel klaren, al wist niemand hoe het moestMet zijn tweeen recht door zee, al was die nog zo woestWe waren nergens bang voor en wilden recht door zeeWe doken in de boeken over 's werelds wel en weeOver het reilen van de aarde, over het zeilen van de mensLangs klippen en gevaren, tot aan de grenzen van de wensOver wie had getrokken en hoe scheef dat is gedaanEn hoe dwars je moet gaan liggen om recht door zee te gaanIk ben haast nergens bang voor en wil recht door zeeMaar ik zwem droog op de playa, in een wolk van factor tweeWant de zee is onbegaanbaar, verpest in hart en wierWie duikt komt niet meer boven, wie worstelt komt niet hierWie oefent op het droge slaat meestal in de luchtWie ooit eens recht door zee wilde, boekt nu een campingvlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ja dank je Houtje!Precies wat ik nodig had... Corinne. Verder niets dat ik ermee bedoel naar jou.Sterkte. Ben blij dat je kwam om hier weer verder te gaan.Het lijkt soms een film met van die never-ending achtervolgingsscènes..Denk je ze kwijt te zijn. Zitten ze je weer op de hielen, nadat ze uit eensteegje komen scheuren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 quote: Originally posted by: marjoJa, tuurlijk An. Ik heb het niet over de ernst van de zaak.. Wie struikelt valt toch ook? Het ging mij erom dat het dus gebeurd. Daar had ik, naïef als ik ben. Geen rekening meer mee gehouden. Het is niet erg dat Corinne is gestruikeld. Nou ja, wel natuurlijk. Het is erg dat ik het niet meer wist. Vergeten.. En toen schrok ik even.. Wakker. Zoals je wilt.. Nee, hoor is niet erg . Ik zit met de pleisters op mijn knietjes. Eerst al de korreltjes grind en zand er uit gepeuterd. Maar ok, jammer dat het je zo teleurstelt, maar iig weer wakker.Vergeten, ik denk dat ik het ook effe vergeten was. GRGRGR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 En nu gaat Houtje in haar Lucifersdoosje, lekker slapen. doei allemaal(Marjo: vlgs. mij is het nummer van de cd De Blauwe Schuit, die heb ik, natuurlijk, ik heb ze allemaal, vanaf 1982 nb. hihi, maar het staat niet op youtube maar is wel een prachtig nummer)> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Dank An, en dank jullie allemaal, en ja ik ga morgen kastjes uitruimen, in mijn hoofd dan, en weggooien wat er niet in hoeft en oppoetsen wat er wel in moet.en een contract met mezelf opstellen, en volgende week vrij nemen, en mezelf weer op nummer 1 zetten.vond het wel een mooie An, als jij zit dan loop je aldacht dat ik dit bericht al geplaatst had maar was alweer met andere dingen bezig grmpffffduik nu lekker mijn voorverwarmde bed intrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Nou fijn dat je ook even komt delen Pip (vette wink)Kon je niet slapen? (valse grin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 ik heb een groot hart pip.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 In mijn vakantie wil ik mijn eettafel gaan schuren, gewoon stukje voor stukje, zoals de vloer die corinne in haar vakantie gedaan had. Daar word ik rustig van, bouwen aan iets, opknappen van iets, een donkere sombere houten tafel langzaam transformeren naar een lichte luchtige tafel, een tastbaar doel. Beter inderdaad dan rondrennen als een kip zonder kop toktokhier gaan de pammetjes ook werken dus ik duik ook mijn bed in.Bedacht me net wel dat ik enorm blij ben dat ik niet meer drink want zo'n 24 uurs drankservice was voor mij funest geweest, nu hield ik op als de laatste snackbar dicht was, scheelt me trouwens ook klauwen met geld! Pip, met u ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Ben je zomaar twéé dagen van je kleedje geweest? Tssss.. Niet te diep denken, dat valt zo hard als je de verkeerde kant op denkt.Komt maandag wel weer.. Gooshe Frabba! Komt tijd, komt raad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: pippiHoi, ik vind het wel jammer dat het achteraf pas gemeld wordt als er is gedronken. Op het moment zelf hoor je niks. Hadden we er misschien 1 samen kunnen drinken. Wink! 'k Vroeg me al af wanneer iemand mij fijntjes op het vooraf melden zou wijzen.Stom van mij om dat niet te doen. Zeker dag 2.Geef me maar een flinke schop en wees blij dat je er niet zelf een genomen hebt.":heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 trusten dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Zou het dan net zo werken als met minder eten.Dat je maag daar aan went? Dat lijkt mij wel een mooi vakantiedoel Tapas.Hoe lang wil/mag je erover doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: tapasIn mijn vakantie wil ik mijn eettafel gaan schuren, gewoon stukje voor stukje, zoals de vloer die corinne in haar vakantie gedaan had. Daar word ik rustig van, bouwen aan iets, opknappen van iets, een donkere sombere houten tafel langzaam transformeren naar een lichte luchtige tafel, een tastbaar doel. Beter inderdaad dan rondrennen als een kip zonder kop toktok hier gaan de pammetjes ook werken dus ik duik ook mijn bed in. Bedacht me net wel dat ik enorm blij ben dat ik niet meer drink want zo'n 24 uurs drankservice was voor mij funest geweest, nu hield ik op als de laatste snackbar dicht was, scheelt me trouwens ook klauwen met geld! Pip, met u ook alles goed? Kan niet zeggen dat die vloer mij rust gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Toch niet die 5500m2 van Wing? Dan was je snel klaar!Oh, niet naar wens. Morgen niet teveel denken. Wel relaxen!Zou dat kunnen gaan lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pippi,Waar heb jij gezeten? Of mag ik dat niet vragen, omdat ik stout ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hum...kan toch niet naar bed, krijg je van dat geforum op de late avond/vroege nacht.Komt ie Corinne! Mannen vertonen haantjesgedrag omdat ze bang zijn te verliezen; vrouwen zijn jaloers omdat ze bang zijn tekort te komen...rara, waar komt dat vandaan? Kort genoeg? Tegenwoordig vind het tegenovergestelde proces plaats; vrouwen in een werkkring (strijdtoneel) worden bang om te verliezen (werk+kinders) en gaan haantjesgedrag vertonen, vandaar de verwarring en mannen...tsja mannen, die moeten nog de dolle minas van deze tijd worden. Helaas moeten ze daarvoor eerst de vrouwelijke kant in hunzelf ontdekken en daar zijn dan weer zweethutten voor bedoeld, mannengroepen en dat soort shit...HarriwiaansPipchen, niet meer boos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik heb trouwens de onderkant van mijn salontafel met mosgroene beits beschilderd, staat hartstikke mooi bij mijn kleed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden