Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Goofy PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ze zit ook niet achter dat lessenaartje hé die Marjo, altijd buiten aan het spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ben jij dan maar weer eens sociaal Pip, ik wil wel een Pb'tje :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hij zat niet lekker.Deze past beter bij me Jij kan ook nooit eens gewoon ergens over heen lezen hè Pip,als je er twee dagen niet bent. dit viel in de categorie onbelangrijk en niet serieus te nemen nieuws. Er zijn véél belangrijker dingen geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Wou je nog wat leren har.kan ook erg vervelend zijn hoor! Ga lekker liggen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Heb je zwaar de griep Marjo? Ik mis de thermometer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pip, trek het je niet zo aan.Het zou soms beter voor me zijn.Dan denk ik , ik doe het.Maar ik kan niet zonder...Weet je wel hoe lang ik over stoppen met drinken heb gedaan?Ik kap ermee! Morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nee, okay! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nee Pip, die vorige!En dan moet jij die potloden nemen Har..laten we ze staan tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Chips, Marjo lijdt aan gedaanteverwisseling en trekt zich het lot van Ziza/Kirky aan...Pip maakt zich grote zorgen, terwijl ik lichtvoetig ben..het wordt hoog tijd om de boel te relativeren en dat doe ik door nu naar bed te gaan. Pipchen Marjo Ziza ooh, foutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 En dan zet tactive een slotje op het veranderen van icoontjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Als ik het niet dacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Eigenlijk wil je Ziza gewoon kussen har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Tsja, eigenlijk moet ik wel want hij heeft mij omhelst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Blijft leuk zonuendan..Maar je moet ook weten wanneer te stoppen Ik breek het spel hier af!Ga naar bed!Welterusten Har!Welterusten Pip! je wil me niet misen. Ik zal proberen niet zo snel te zeggen dat ik ga. Ik ga toch niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hoe verzinnen ze zo'n icoontje hè, bloody Americans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Doei lieverds.Nu ga ik...Maar I'll be back... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pipchen, Marjootje.. HUWAAAAA Zo, en dit icoontje laat ik tot morgen staan...heb immers ooit op een mariniersopleiding voor alcoholverslaafden gezeten en dat wil ik nog even herdenken...RIP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 pppff 301 berichten te lezen is werk tot mañana vermoed ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 ik wil jullie wel lezen maar ik denk dat ik meer ga hebben aan een beetje slapen , nog eerst naar japan bellen en dan 3 uurkes slapen ik hoop dat ik jullie in spanje kan lezen liefs en doe zoals ik dag per dag minuut per minuut de eerste slok laten staan veel liefs blacky har de dag komt dat ik een senseo kom drinken adb,ers het ga jullie goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik vang nog net een glimp van je op Blacky en dat is goed genoeg. Sterke daar, in dat warmbloedige land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Spud, je bent vast een goede vriendin...zelfs met mondkapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Je hebt je vast een mooi helm aangemeten...komt goed van pas bij uitglijers, dat pak ook trouwens. Maar wat heeft carnaval er nou mee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Aah..Oké, snap um. Effe teruglezen aardappeltje, ik hou deze outfit tot morgen...zal zo rond een uur of 10 zijn, dan word ik weer wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Tis geen masker Spud, maar bittere ernst. Tsja, 15 jaar terug was dat even normaal, om een arme alkie stevig aan te pakken volgens de reguliere verslavingszorg...een mariniersopleiding dus. Prima hoor, zijwieltjes ik wil graag grotere fietstassen...had ik eigenlijk eerder moeten hebben, van die dingen waar zomaar 2 kratjes in konden verdwijnen.Nu wil ik ze gebruiken voor andere doeleinden om in evenwicht te blijven...gereedschap, boodschappen en zo voor meer dan een dag. De aanbiedingen kan ik dan meeslepen.Goh...ga nu echt slapen...truste dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden