Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Tsja Pip, moest even aan Soothe denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: HarHum...kan toch niet naar bed, krijg je van dat geforum op de late avond/vroege nacht. Komt ie Corinne! Mannen vertonen haantjesgedrag omdat ze bang zijn te verliezen; vrouwen zijn jaloers omdat ze bang zijn tekort te komen...rara, waar komt dat vandaan? Kort genoeg? Tegenwoordig vind het tegenovergestelde proces plaats; vrouwen in een werkkring (strijdtoneel) worden bang om te verliezen (werk+kinders) en gaan haantjesgedrag vertonen, vandaar de verwarring en mannen...tsja mannen, die moeten nog de dolle minas van deze tijd worden. Helaas moeten ze daarvoor eerst de vrouwelijke kant in hunzelf ontdekken en daar zijn dan weer zweethutten voor bedoeld, mannengroepen en dat soort shit... Harriwiaans Pipchen, niet meer boos? Harriviaans genoeg. Denk eens wat minder! Je lijkt mij wel van het moment dat ik mijn hoofd op het hoofdkussen leg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pip, hefig weekend voor jou!Pas goed op jezelf door morgen ook even lekker uit te rusten,en te acclamatiseren, okay! Pas op de plaats, rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: HarIk heb trouwens de onderkant van mijn salontafel met mosgroene beits beschilderd, staat hartstikke mooi bij mijn kleed Lig jij dan met je kop onder de salontafel? Maakt mij niet uit welke kleur de onderkant heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Onzin Corinne, ik blijf er rustig onder...komt vooral ook omdat ik nu alleen maar effe doorforum. Doorsnee ben ik hier niet zo veel meer aanwezig....hint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: CPAS quote: Originally posted by: HarLig jij dan met je kop onder de salontafel? Maakt mij niet uit welke kleur de onderkant heeft. Dat vraag ik toch ook niet aan jou wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Net als de meeste mensen leg ik mijn hoofd niet onder de salontafel. En ja, ik lees je hier amper nog!:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hoezo, Marjo, zijn ze weer aan het spoken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Bij de weg Corinne, ik heb het onderstel eraf geschroefd en op zijn kop gezet...slim als ik ben. Ga me daar een beetje op een kleed liggen...met mijn tandjes bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pip, doe je morgen rustig aan.Voor jezelf?Ik ga maar eens slapen..Het is mooi geweest!Surpriseparty morgenochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Tsss..Corinne komt los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: marjoSurpriseparty morgenochtend... Wat gaot er beu'rn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nog één voor Wing.Het zit me dwars.Het gaat niet vanzelf..Maar als je de tijd neemt en luistert naar jezelf,ook eigenlijk wel. Leg het neer, laat het gaan...Je drijft vanzelf de goede kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 quote: Originally posted by: pippiIk denk dat we de rest afschrikken of hun tijd in pikken. Het is de tijd voor WC, Mieke Woman en Geer...normaliter rond dit tijdstip, Oeps... Haha, dat stel gaat maar gewoon is even in de wacht..volgens mij hebben ze trouwens ook MSN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Har,Ik kom niet los. Lijkt wel of ik vastgeroest ben. Ik had al naar bed moeten zijn. Nu is het daar wel veilig.Ik zal maar braafjes gaan opslomen zodat mijn hoofd niet hariwiaans wordt als ik mijn kop op het kussen leg. Pilletje heb ik al ingenomen en zal er maar een tweede achteraan sturen, want ik wordt wel duffer en suffer, maar de paardenmolen nog niet.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Oeps..!!En aan wie dacht jÃj Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Har, ik ga straks ofzo naast dochter liigen...Pip, over wélke inzichten gaat het hier precies?Corinne, niet teveel snoepen. Gewoon aftuigen die paarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Draai nog een laatste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Marjo,Ik dacht dat je kinders kwamen spoken. Enne ik snoep niet, maar ga toch even een boterhammetje doen.En dan echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Heb ik nooit gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Pb'tje Corinne. Marjo, ga nou eens naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Bovendien heb ik nog veel berichten in te halen.En gold de evt. regel alleen voor overdag...Als ik wat te doen had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden