Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wingchun wat fijn om te lezen dat jij het zo goed doet, ongelooflijk hè dat je daadwerkelijk zo sterk was die eerste te laten staan op die eerste dag, en dat je dat sindsdien nog steeds doet... je doet je naam eer aan en bent jezelf aan het overwinnen! Pats op je billen en poetsen kreng :D

Geplaatst

Iemand moet 'het' doen Pippi. Al besloten wie jou kan breken? Ik bedoel jou in tranen kan laten verzinken? Ik doe iig mijn best! Besef wel dat ik dat van harte doe.

Geplaatst

Lekker slapen allemaal.
Dat moest ik nog even kwijt.
Dat ik me vrij rustig voel.

En dat ik heel erg blij ben met het nieuws over Blacky!

Dat Wing z'n knop heeft gevonden ook!

Geplaatst

Life is also a game
before, every day was the same
living in a fog is for fools
so now you changed your rules
no longer dirt or fear
your cleaning days are here
day by day so true
rebirth another you!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
blacky

ik ben ok

juist alles weg gegooid en nu ga ik verder slapen

Laat ik mij daaraan maar verder vasthouden. Maar ik ben me toch kwaad....vooral verdrietig is een beter woord.

Geplaatst

kom midden tussen de postings binnenvallen, met alleen positief nieuws, maar het gaat niet zo goed met Har, begrijp ik. Weet alleen niet precies waarom, heb nog niet bijgelezen.
Har, ik vond je psoting van vanmrgen mooi; ik word rustig van die muziek. Tip: ga naar Zwolle, naar de ijssculputeren waarover ik van de week schreef. Mooi, adembenemend. We zijn er een paar keer rondgelopen en elke keer zie je weer een nieuw detail. Trek wel wat warms aan, het is er -8 graden!
Blacky, :present: Ik leef met je mee!
Tapas: ik heb je posting van RET afgedrukt en ga ermee aa de slag in m'n dagboek. Zal me zeker helpen meer inzicht in mezelf te krijgen teneinde mijn denken en handelen te begrijpen en te veranderen in positieve zin, ipv weer te vervallen in oude, verkeerde gewoontes.
Dat laatste gaat trouwens goed: geen trek, geen drank :D !

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...