Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ok. en ze hobbelde voort.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik ga eens gek doen en naar bed gaan.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik stond nog ingelogd maar zat heerlijk tv te kijken.Van mij ook welterusten en voor Houtje en Albertina...een gezellige kerst samen voor ik het vergeet, fijn zo samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Corinne Saf, welterusten!Wing. Je adem!Doe die trui aan!De trek gaat voorbij.Het triggered wrs omdat de rest wel drinkt..Schrijf maar van je af. Niet drinken.het is nu ff stug doorbijten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik zou zeggen, lekker slapen.Of is dat moeilijk daar? Het maakt je zeker sterker!Morgen ben je wéér de winnaar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 Nog één warme choco...Trek je het nog Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 Het schone observeren..Kijk maar goed!En leer!Stien alles ok. Na je mijlpalendag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden