albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 An,Toppertje!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Pip,ik begrijp je gevoel naar je moeder.Mijn vader wordt ook een dagje ouder en het gaat ook wat mindermet hem qua gezondheid.Daarom ben ik extra blij dat hij hier morgen is.Ook mij kost het moeite te zien dat hij achteruit gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trouwens, daar moet je het mee doen, klinkt misschien een beetje negatief.Ik bedoelde dat je je zonder drank soms zo in je blootje voelt staan, onbeschermd.En dat is weer wennen. Soms heel erg wennen, dat je niet weet, wat je ermee aanmoet. Maar steed als je daarna niet hebt gedronken. Voel je in je diepste binnenstedat je weer een stapje hebt genomen. Babysteps. Dan weer reuzestappen.. Stapje terug..Ach je kent het wel Beetje baggeren, zo nu en dan. Pak onze hand maar vast!Samen baggeren is altijd leuker, kun je nog eens lachen om een struikelpartij zo inde drek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Heee dank jullie wel voor deze woorden! Het was echt niet eenvoudig. Ik kon alleen nog bedenken 'als ik het nu doe dan gaat de hele voorraad eraan en morgen .... tja...'.Tina en Houtje, jullie hadden het volgens mij goed. Ga toch nog even lezen ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trees, er zit nog een beetje modder op je wang, kom eens.dan veeg ik het er even af! Ga je mee? Moeilijk pip, zo je moeder te moeten zien.ooit komt voor mij waarschijnlijk ook dat moment.Ik hoop dat ik dan net zo sterk en vol liefde mag zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ik ben saai vandaag. Komt zeker omdat ik met saai bezig ben.(En die zin snappen alleen de Vlamen!)Saai heeft twee betekenissen:saai = geen bal aansaai = wolOK, NL'ers hebben jullie vandaag weer wat Vlaams geleerd.Zomaar voor iedereen een kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Zo, ook weer vd partij. Ik heb een leuke dag en avond gehad. Nu weer op het honk. Nog even gespeeld met de gedachte door te rijden naar Belgie, nee niet Parijs, maar dat werd me toch te laat. Morgen dan maar.Kacheltje snel aangemaakt en boom, met echte kaarsjes, nog even aan. Staat zo gezellig. Kopje thee met honing en alweer een droge dag erbij. Top.Fijn om te lezen dat veel mensen het naar hun zin hebben gehad. Sterkte voor de mensen die het moeilijk hebben (gehad). Het is niet gemakkelijk oude patronen te doorbreken. Maar het kan wel! Heus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 zo, ook weer op honk en tevreden, eerst bij mijn ouders gegeten, gewoon niet te luxe hoewel... nouja mijn moeder is nou eenmaal geen keukenprinses maar het was lekker.Na de koffie naar collega gegaan en daar hebben we heerlijk languit op de bank met z'n vieren Harry Potter gekeken, ik heerlijk met 2 honden op de bank.. dus dat was heel relaxed ook al werd er gedronken, ik had er geen last van. En zo was de kerst toch nog relaxter dan ik had gedacht.Morgen helemaal niks, noppes, nada! en daar heb ik enorm veel zin in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Maar dan moet je niet bang zijn he Bam. Voor pijn. Daar moet je BAM! doorheen..Fijn dat jij het ook goed hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Hoi lieve mensen,het gaat me lukken...het is me immers al eerder gelukt!Maar ik heb nu ook een standvastig maatje: Lunalee doet met me mee!En ik weet ook dat jullie ons goed in de gaten zullen houden!By the way, hebben jullie ook Beatrix'kerstboodschap gehoord?Nou kan ik gewoon allebei de kerstdagen niet droog doorbrengen, ik huil vanaf het éérste programma (love is al you need...), en ga daarmee door tot de laatste kerststol van het beeld verdwenen is,maar ik vond het toch wel heel mooi wat Beatrix zij! Daar had ik toch nog wat tranen voor in reserve!Lieve, door mij zó geliefde mede-forummers:een heel fijne tweede kerstdag!Ook iedereen die het nog moeilijk heeft: sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Hee saaie piet wat is er met Corientje aan de hand?Har ik reageer even hier op je aparte draadje. Je doet nu net alsof je er buiten valt.Je hoort hier helemaal bij hoor en dat WEET JE TOCH WEL !!!Safi: nog bedankt voor het liedje.Jullie hebben me er toch weer mooi doorheen gesleept.Wat een kracht dit forum.Voor mij nu ook even een uitlaatklep, even mijn gevoelens en gedachtes loslaten.Ze hebben me vanavond geen drank aangeboden, maar over praten ook niet.Daar ben ik dan wel weer blij om want dat hoeft niet voor mij, we weten het onderhand wel.Ik heb geweldig gekookt, maar vooral ze waren allemaal zo ontzettend gezellig.Leuke films gekeken. vanmiddag leuk kerstspel met de ukkepukkies.En MORGEn, NIKS, helemaal NIKS. Uitrusten !!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie.nu ECHt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Marjo en de rest:-) No pain, no gain!An, goed gedaan meid. Ik ben benieuwd met welk gevoel je morgen wakker wordt, dat is vast een goed gevoel. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Heel vreemd vind ik het, dat ik vorig jaar, na 3 maanden droog, alcoholvrij, hier zó gelukkig meldde, en dat ik me nu, nog niet zonder drank, me weer zo hoopvol voel!De overgang van eerste naar tweede kerstdag, is ook de overgang van wél naar niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Go for it Trees! je weet inmiddels wat het je oplevert en we slepen je er doorheen als je hier (op tijd) om hulp komt vragen.Lunalee ook nog steeds droog?! Kanjer!!!! Volgens mij hebben we het bijna allemaal vandaag supergoed gedaan!! applausje voor onszelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Goedzo Trees! Bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Way to go Trees.Truste, ik ga mn kaarsjes nog ff uitkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Even naar buiten...Kom nog even terug voort slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 De sterren zijn mooi, het is heel helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 An,Ik ben gewoon een beetje saaie piet en heb last van weemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Hoi Geer,Mooi dat je het ook naar je zin hebt gehad.Het is idd prachtig weer buiten het vriest en veel sterren.We gaan echt vorst krijgen de komende dagen.Zal ik dan echt nog een paar schaatsen aan moeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Volgens mij wel. Fries-oerinstinct! Hee Geer! Viel het mee met de nek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Prachtig! Elke keer weer een unieke ervaring zo'n nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Leuk toch Geer. Een oom mag daar om lachen!Ja dank je, goed doorgekomen. Toch nog een paar uurtjes gepakt vanochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Lieve mensenik ga afsluiten, nog even in bed naar de "man bijt hond" jubileumweek kijken.Duurt tot 6 uur morgen ochtend, dat hoop ik niet te halen, qua wakker blijven dan.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Mooi Geer!Ja, morgen niks. Lekker. En uitslapen zolang ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden