Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Blacky, Trees, Lunalee, Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Verdomme pip, ik ook niet.Doen we! Zag nog zo'n mooie oude Laro defender te koop. Ist wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Mét lier! Komen we altijd uit de bagger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Nah ja, als we ergens in de Ardennen blijven steken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Leuk Albertina en Houtje dat jullie het zo gezellig hebben gehad samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Oh! Staat ie alweer te koop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trouwens, jij bent in de war met Groningers, die zeggen dat zo stom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ik heb toch nog maar even een paar kaarsjes aangestoken,lekker in mijn badjas en een koppie thee.En ik heb ook zin in morgen, nou en dat is wel eens anders geweest hoor.Geen poespas. mijn pa komt, leuk de tafel dekken, gezellig kletsen als het kannog even een lekkere wandeling.Koken wordt niet te ingewikkeld, pa wil mosselen eten aldus geschiedde.Kan hier ook rustig zijn krantje lezen, ik een beetje muziek draaien, gewoon, gewoon.Beetje kokkerellen en gewoon een fijne dag samen, gaat helemaal lukken.Wat pakjes onder de boom, wat wil ik nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Pip, nix mis met de fantasie Tina, klinkt verrekte gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Marjo,gezelligheid is als iedereen zichzelf mag zijn.En ik ben me er ook van bewust dat ik blijben dat ik me nu zo voel.Is een cadeautje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Gezellig Albertina. Geniet ervan!!Ik ga weer afsluiten, hoop dat jullie nog een fijne kerstavond hebben. (wat er dan nog van over is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Laat ik hier dan zeggen dat dit forum wel degelijjk houvast biedt ook al maak ik het zelf niet waar op dit moment, die ik graag zou willen....en duh, dit is geen klaagzang Speciale dank aan mensen die daaraan extra geholpen hebben en die weten dat zelf ik moet mezelfg heslpen}/B] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Absoluut Tina! Volgens mij is dat het grootste cadeau wat je jezelf kunt geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ja Pip, zo is het, wij hebben thuis nooit opgeklopte kersten gevierd.Gewoon bij elkaar en leven en laten leven.Ja natuurlijk heb ik mijn moeder gemist, maar daar hoeft het geen kerst voor te zijn.Heb jij het ondanks de lange zit naar je zin gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Lieve mensen, gisteren heb ik heel mijn (verdrietig) hart blootgelegd...Vandaag ben ik opnieuw begonnen, heb via het forum nieuwe moed gekregen, en daarbijeen nieuw pact afgesloten!Ik ga ervan uit dat dit nu weer gaat lukken...want hoe vaak kan een mens falen?Duim allemaal met mij (en mijn verbondgenote) mee!We kunnen alle hulp ghebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Hoi allemaal, kom zomaar even binnenvallen, ben erg moe.Iedereen naar bed en was de boel aan het opruimen. De wijn door de gootsteen gespoeld, oef.... was nog even lastig. Maar ik heb het gehad. Heel goed geweest, alleen bij het begin van het avondeten , het was heel gezellig en ze schonken in, toen had ik heel even.... nee... niet doen....Ik kijk of ik nog jullie belevenissen kan lezen, anders morgen maar weer.Welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Nou Albertientje, het was een zéér niet-opgeklopte dag hoewel alles SUPER-jofel was. Ik heb morgen een rustige dag, de kids gaan naar hun vader, dus restjes van vandaag en lekker buizen.Ik heb alleen géén garnalen meer oooooohooooohhoh ik had 3 ons gekocht en die hebben we met zijn vieren soldaat gemaakt. Schandaaaaaaaalig Houtje, maar Albertina en Grietje hadden een pact gesloten over de verdeling van de garnalen. Die twee hebben mekaar wel gevonden vandaag, heerlijk om te zien. Grietje zo enthousiast kwekken tegen Albertina, alsof ze hier al 100 jaar komt (en wat ziet ze er dan toch goed uit hè voor haar 100-jarig jubilejump hihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trees: goed zo van je. Ik doe met je mee, we komen er wel, altijd maar moed houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Fijn Pip toch dat je moeder er nog bij is, en kan genieten misschien een beetje?Hoewel mijn moeder hier de laatste jaren nooit meer kwam met Kerstmis, was het toch raar, het eerste jaar dat ze er niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trees en Lunalee, ik weet zeker dat het jullie gaat lukken Hou vol, ga door, juist in moeilijke momenten. Ik voel stukje bijbeetje dat het leven toch steeds beter wordt. Echter in elk geval.En dat is het. Daar moeten we het mee doen. En zonder drank, kun jeeindelijk op zoek naar de vedrongen plek om er korte metten mee te maken.Geef het tijd. het is niet in één dag klaar. Ook niet in een jaar dus. Al ben je danwél een heel stuk verder.... Dat gun ik jullie ook! Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trees,Elke dag krijg je een nieuwe kans!!!!Begin de dag niet op de scherven van gisteren (of zoiets) maar als een nieuwe dag met zijn eigen mogelijkheden.An,Geweldig, in één woord!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Goed gedaan An!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Ik ga even wat Pubers in bed meppen, we hebben ook nog een logéetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst 25 december 2008 Trees,natuurlijk gaat het je lukken, sluit je niet af, kom gewoon lekkerhier schrijven.Voorheen was je ook veel meer aanwezig, ik mis je vaak hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden