Spring naar bijdragen

zondag 28 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
marjo

Vriendin lijkt het hier maar een saai kluppie.

Ze moest eens weten....
:D

Mag wel op haar laptoppie
:P

Ja, ze moest idd eens weten wat er in onze levens gebeurd aan gein en helaas ook ongein.

Wingchun,
Ik rook regelmatig gedurende langere tijd niet. Als ik ga werken, dan is het minstens 3,5 uur niet roken en er ook niet naar talen. 's Avonds 'vergeet' ik ook geregeld te roken. Zoals nu bv. een half uur geleden zou ik gaan roken, maar dochter vroeg me iets en heb haar geholpen, toen bedacht ik om een boterhammetje te eten en dat heb ik op, maar zit hier nu dit bericht te tikken. Hups en dan is het zo weer dik twee uur geleden dat ik de laatste rookte. In de middaguren moet ik wel echt oppassen dat ik niet meer dan 1 sigaret per uur rook. Ik zit nu op een gemiddelde van 13 sigaretten per dag. Volgende maand probeer ik naar 11,5 per dag te komen. Ik ben al een aantal keer in mijn leven gestopt met roken. Iedere keer begon ik weer. Nu ben ik aan het afbouwen en ik laat me daar niet meer van af houden zoals in april. Toen stopte ik. 40 dagen een gevecht gevoerd en toch weer begonnen. En ik heb niet eens rokers om mij heen. Ik ben de enige. Toen zat ik op 10 sigaretten per dag. Ik blijf nu minderen, dat bevalt me beter en is voor mij beter te hanteren.
Grappig eigenlijk, want met de drank lukte me dat dus niet en was ineens stoppen toch makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...