An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja sorry, heb ineens de hik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Spud: eet je weinig de laatste tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Spud,Nog eens testen en dan ook op de werking van de schildklier.Niet 1 keer testen, want ook de waarden van de schildklier kunnen variëren, net als die voor suiker.Er zijn verschillende types van beide aandoeningen. Dus ook bij een negatieve uitslag kan er iets aan de hand zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Robert,Iedereen is hier wel eens aan het werk. De meesten hier hebben een full time danwel part time job. Niet alle alcoholisten zitten op de bankjes op het plein of in het park of lopen in de vuilnisbakken te graaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Corinne: ik moest eerst nog ff kijken wat ik vanmorgen eigenlijk had neergezet. Mmmm... tja 't staat er aardig, hihi. Je hebt er weer een heel werkstuk van gemaakt Corinne, goed van je. Ik lees trouwens bij mezelf dat ik zou meedoe met niksen vandaag. Ik heb harstikke VEEL gedaan!Pippi: zit je NU gordijnen te naaien???? Komen je kinderen vanavond weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Even de kattenbak en dan is het eten klaar. Ik heb honger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Spud: de baas van je werk gaat toch zeker niet alle computers aflopen om te kijken wat we zitten te surfen? Ik vraag me zowiezo af hoe dat werkt.Ik ga in werktijd niet op ADB, ja een keer, en als ik de a intyp staat er gelijk ADB, daar baal ik dan wel van. Ik krijg het ook niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 quote: Originally posted by: CPASEven de kattenbak en dan is het eten klaar. Ik heb honger! vreemde combinatie mag ik wel zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 An,In Internet Explorer de geschiedenis wissen. Dat vind je in de menubalk onder extra, dan internetopties, op tabblad Algemeen kun je dan geschiedenis wissen.Blacky,Ja, idd dat staat er raar. De katten hebben de gewoonte om als het eten bijna klaar is, een grote boodschap te plegen. Vandaar. Maar het staat raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Mam belde net. huilen natuurlijk. Ja ik. Zij niet.Ze hadden het wel zien aankomen en schrokken dus niet Ik ben superblij met hun steun en kreeg veel knuffels door de telefoon.Binnenkort maar eens een dagje houtzagen met heit denk ik!Ben ook blij om vanavond bij mijn vriendin te zijn.Vertrek rond achten dus tot dan zal ik hier nog wel wat zijn.Fer, goed gedaan man! Lijkt me heerlijk nu met dit weer.Ik ga het binnenkort ook weer serieus oppakken. Ben immers officieelnog in training..Ferry, Corinne, jullie ook heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.Ik heb er echt heel veel aan. Van iedereen trouwens.Spud, dat ken ik niet zo. maar ik zou het idd wel ff laten checken weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Nog even kwijt; heb een vreemde difuuse neiging om het vanavond maar weer eens te proberen. Verzachten. Doe het niet. Doe het niet!!!IK BLIJF KNOKKEN VOOR MEZELF!!!!EN JULLIE OOK HE!!! VOOR JEZELF!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Alle geschiedenis is gewist, maar blijft automatisch aanvullen !!Marjo: gelukkig heb je verstandige ouders. Als mijn dochter zoiets vertelde zou ik altijd achter haar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Pardon ... ik lees het nu pas... Ja Marjo.. daar sta ik dus niet van te kijken, daar konden we de klok op zetten! Besef dat het logisch is dat het moeilijk voor je is Marjo!! Jemig hoe kunnen we je nu helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja inderdaad Kirky. Daarom zeg ik het, omdat vage stemmetje uit te bannen.Wat denkt ie wel niet wie die voor zich heeft! Marjo de strijdlustige!Ik doe het niet. zo, die zit er in gebakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Stom he. Poef! Staat ie op de stoep.Opzouten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Yo! Van te voren komen, ik zou me niet meer stil houden...Tnx tnx tnx tnx tnx !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Raak Kirk! Gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Instellingen voor AutoAanvullen wijzigenU kunt het type informatie voor webformulieren kiezen dat door Internet Explorer zal worden bijgehouden en automatisch voor u invult. U kunt bijvoorbeeld kiezen of de functie AutoAanvullen webadressen, gegevens die u op webformulieren invult of wachtwoorden, wel of niet zal onthouden. U kunt deze gegevens op elk moment verwijderen.Instellingen voor AutoAanvullen wijzigenKlik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties. Klik op het tabblad Inhoud. Klik onder AutoAanvullen op Instellingen. Schakel de selectievakjes in voor de opties van AutoAanvullen die u wilt gebruiken. Klik twee keer op OK. Het is ook mogelijk namen, wachtwoorden of willekeurige andere gegevens die in Internet Explorer zijn opgeslagen, te verwijderen. U gaat hiervoor als volgt te werk:Informatie die is opgeslagen door AutoAanvullen verwijderenKlik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties. Klik op het tabblad Algemeen en klik vervolgens op Wissen. Voer een van de volgende handelingen uit: Klik voor het wissen van gegevens van webformulieren op Formulieren wissen en vervolgens op Ja. Klik voor het wissen van wachtwoorden op Wachtwoorden wissen en vervolgens op Ja. Klik voor het verwijderen van websitegegevens uit de adresbalk op Geschiedenis wissen en vervolgens op Ja. Klik achtereenvolgens op Sluiten en OK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Deal Spudje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Marjo hou het droog he anders is het allemaal zo ijskoud bevroren met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Wacht eens even, heb de laatste dagen veel te weinig gegeten. Geslapen.Was net voor de kids aan het koken. Eet maar even een stevige hap mee. Ja.Alle HALT ingrediënten :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Water! Check! Tnx!Wat zou ik zonder jullie moeten.. Lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Klopt wel hoor Spud.De meeste bedrijven hebben èèn grote computer waardoor al het internet-verkeer gaat (proxy-server). Daarop worden ook alle webpagina's van de laatste paar dagen bewaard (cache) zodat ze sneller op te roepen zijn.Als verantwoordelijke IT-er hoef je dus maar op èèn computer te checken op trefwoorden, je zoekt de gebruiker erbij (inlognaam), et voila.Moet ik er wel bijzeggen dat dit soort acties vallen onder de Privacy-wetgeving, dus niet iedereen mag dit zomaar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Jij zegt het, Kirky... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Nou, ik hoef daar op mijn werk niet bang voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden