Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 En ach... Ik snap het ook allemaal wel, geloof ik.Ik snap het allemaal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Spannende tijden Marjo. Har voor jou een kaarsje, voor je zere mond en je geestelijke herstel. Ik heb geen ervaring met psychoses, maar het lijkt me erg naar.Dacht trouwens jarenlang dat ik aan een zware depressie leed, maar bleek uiteindelijk zwaar versterkt door de drank. Daarmee hield ik het in stand.Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat je geen depressie kan hebben als je niet drinkt. Maar zonder die zooi kan je wel aan jezelf werken.Oeps, beetje zwaar onderwerp voor midden in de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Dat is naar voor je Spud, een vriend moeten wegbrengen. Maar wel fijn dat je de mooie herinneringen bijblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik kom nog even goeie nacht wensen.Slaap lekker allemaal en mocht ik niet meer de kans hebben morgen nog langs te komen, wens ik jullie allemaal een VOORSPOEDIG 2009! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ach Spud :heart: Hold on again Mooi nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden