FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 ff RTL5 kijken, Gordon en Joling zijn daar bij dierenambulance en asiel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Zo nog even met de hond gelopen.......die heeft het ook niet makkelijk met al dat vuurwerk.....Nu wachten tot 12 uur en dan de dronken mensen buiten ontmoeten......weinig zin in....maar mn vriendin wil ook wat......Liefst ging ik vroeg op bed.....maar ja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 probeer wakker te blijven door met jullie te schrijven weet er iemand indien rakky het konijn buiten zit hoe lang ze dat overleeft in die kou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 ben buiten geweest met een pillicht maar kan haar niet vinden , de hokken staan open dus indien ze wil kan ze daar in , ik ga weer slapen lieve mensen ik ben echt stikkapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 joehoeeeeredden jullie het nog??ik zit heftig uit te buiken tijdens gido weijers en rustig af te wachten tot het sauzijnenbroodje klaar is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 is hij echt dan???? vindt hem nogal gespeeld overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 broodje is klaar!!!!!doe rustig aan en spreek jullie later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Geef ze van jetje Wing!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 De honden zijn heftig botten aan het knagen, hebben totaal geen last van vuurwerk nu.Youpie staat aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Probeer het hier een beetje gezellig te maken met de kinderen.Maar eerlijk gezegd, ontbreekt mij totaal de fut en hen ook Eerlijk gezegd hangen we wat dom voor de tv met wat hapjes erbij.Ik wilde een vuur maken in het kacheltje buiten. Geen animo. Ze proberenkrampachtig wakker te blijven. En ik heb ook wel spannender tijden gekend... Stiekum wou ik ook wel dat hier kabouters waren. Maar ik probeer die mini's uit te bannen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Wing, ik zit nu in Den Haag!(dwz Scheveningen)ben het wel gewend van jongs af aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 pffff nog een uur opzitten, maar de hond heeft uiteindelijk toch nog een plas gedaan, met trillende pootjes en nadat hij eerst ontsnapt was maar dat kan hier in het bos geen kwaad.Het is hier zo donker dat je amper om het huisje heen kan lopen, het zwarte gat hihizegguh, die carbidbussen, hoe lang gaan ze daar in het oosten nog mee door? of is het morgen hier rustig? Nou, nog maar even Yoep kijken en dan kan de bubbelkinderchampagne open...en dan morgen weer gewoon doen en dan zit het gedoe er voor dit jaar weer op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Okay mensen. Just another day. Even de gedachten omdraaien.Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Aan de andere kant ben ik blij dat K. niet thuis is.Choiche made en dóóóórrrr... Hoe doet men dat?Wing Joehoe! Hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ja! of zijn die ook op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Doe je dat uit je blote hoofd?Kan ik niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Trouwens, dat duurde wel verdacht lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Tapas, waar hebben jullie het zoal over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Oh! Was ie leuk? Niet gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Oja! Alle tijd.En over 10 jaar ben ik 50!Een woord....Nieuwjaarsduik.Tijd gaat NU in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Nee!!! Werkt niet. Je ziet het staan!Is ook niks aan. Volgend jaar doe ik het zeker anders!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Volgens mij slapen ze.Hoe ga jij het volgend jaar doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Okay. Toch een dom spelletje.Je zal het wel echt goed kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Zat ik ook aan te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden