anjo Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Fish, ik heb Guzman 100 jaar geleden eens gezien en toen wist ik niet waar ik het moest zoeken van het lachen.Nu zal het voor ons wat dichter bij huis komen maar daar kunnen wij toch wel tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Van bekende nederlanders is het geen probleem neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Zo. Ik had in de planning dat ik vandaag zou beginnen met de trap te schuren maar ik had ineens een goed idee.En goede ideeën moet je nooit verloren laten gaan, nietwaar?Dus heb ik nu een compleet verbouwde slaapkamer.Ook geinig.En nog een gitaar van zolder gehaald, met de vraag "ga ik die wel of niet verkopen?"Eerst maar eens een weekje op spelen, misschien past-ie me wel beter dan ik me herinner.Dagdraadje heb ik diagonaal gelezen.Blij dat iedereen weer op stee en gezond is.Maak me ook zorgen om Blacky, maar heee die heeft zoveel telno's en contacten, ik moet er vanuit gaan dat ze het wel redt.En die show van Guzman ga ik ook kijken.Lekker lachen om mezelf, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja Water, ik denk dat ik dat nu net nodig heb 'lekker lachen om mezelf' !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Dat van die namen zal er wel mee te maken hebben dat deze berichtjes ook worden gevonden door Google en zo.Javier zal d'r in dit geval niet zo'n probleem mee hebben, vermoed ik...'t Zou zomaar kunnen dat-ie Alcohol-de-Baas nog in z'n show noemt ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Hoi!Soep-met-broodjes-feestje gehad.Wel een lekkere houtkachel.Zoon is gebleven met nog een halve doos vuurwerk. Zo.Ik weet niet wat ik heb. Voel me behoorlijk stuiterig.Hormonen propably.. Net of moet er gekickt gaan worden.Morgen hardlopen dan maar. Of heel hard fietsen.Nou, verder heb ik het wel gezien.Maar weet het ff niet meer.Zit alleen met dochter thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wingchun ik bulk ook van de slaap, maar als ik nu naar bed ga, ja dan sta ik ook midden in de nacht op, dus nog ff volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Marjo: ach we hoeven het ook niet altijd te weten he? Gewoon ff de boel afsluiten en morgen verder denken, of is dat te simplistisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wing, ga je geen JG kijken? Of is die om 22:00 al weer afgelopen. Eeen hele mooie tijd trouwens om te gaan slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Goede avond iedereen,Iedereen de allerbeste wensen voor 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik heb oudjaar en nieuwjaar sinds jaren droog goorgekomen.Ik vond het na de berg oliebollen die ik gebakken had, erg zwaar worden en begon toch wel te twijfelen.....maar ik heb het bij de Jip en Janneke champagne gehouden en ben best trots op mezelf.Fijne avond!Doeg Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Net een enóóórme niesbui gehad, geloof dat ik toch verkouden aan 't worden ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Tine, herkenbaar, ik had het ook gehad na de berg appelflappen...maar ik heb het ookbij de appelbubbels gehouden! Ben nu wel aardig appelig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ach, kwam vast omdat ik maar 100 mocht, terwijl er geen kip op de weg was. En daar al eens ben geflitst.Hetzelfde opgefokte gevoel als een paar weken terug. Vernietigingsdrang. Het f*ck-off gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Tine OK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Of je kan het op internet zien misschien. Wel zo rustig vaak, zonder tv. Heb 'm hier ook lang uitgehad, maar gisteravond wél gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wat goed van je Tine.Ook de beste wensen.Ik heb vandaag nog niets gehad. , nou ja geen alcohol dan. vanmiddag alleen water gedronken.Vanavond op tijd naar bed, en lekker lezen . Wie weet val ik vanzelf in slaap.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik ga nu maar weer de honden uitlaten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Marjo: ja 'het' gevoel. We kennen het hier allemaal. Op dit punt gekomen, moeten de alarmbellen rinkelen. HALT!!!!!!!Tine: PROFICIAT, dat is werkelijk een enorme prestatie.Sanne: idem voor jou, harstikke goed bezig, we gaan er gewoon voor. Hoppatee.Deze dag heeft nog maar een paar uurtjes en die gaan we ff niet verpesten met die zooi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Sorry computer was niet sneller.Sloeg ook weer nergens op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ben al weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Het spijt me. Had ik niet mogen doen.Heb mezelf verplicht heet te douchen, kruik in bed gelegd.Slik nu een kwart oxazepam, over een half uur nog één. Ga slapen.Voel me verward en opgejaagd. Ping-pong tussen gevoel en verstand.Maar dat is geen reden om hier te komen stampvoeten als een kleuter.Vergeef me. Het hoofd weer op hol.Ik wilde jullie niet ongerust maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Tnx Wing.Zet 'm op hè!Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Trees: wij gaan ervoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Voor iedereen de beste wensen voor 2009.Het is me weer goed bevallen een droog oud en nieuw.Genoten van het vuurwerk vanaf de bank 4 hoog en vandaag een rustig dagje gehad.Morgen werken en dan 4 dagen vrij. Zaaaaaaaaaaaalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Kleine Rat, alle goeds voor jou en mr Right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden