Spring naar bijdragen

Donderdag, 1 januari 2009


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiesmiddags vanuit een bewolkt maar rustig Ommen.
Vanmorgen lekker gaan hardlopen om het nieuwe jaar mee te beginnen, alleen jammer dat ik toch verdwaalde en eigenwijs mijn telefoon niet meegenomen had... heb zeker 12 km gelopen dus en ben nu moe. Hier is het nu weer rustig, de honden beginnen weer een beetje de weg te vinden nu het geknal over is en we kunnen weer over op hun ritme, slapen, wandelen, eten, slapen wandelen eten.

Ik wil iedereen een mooi 2009 wensen waarin je weer dichter bij je eigen kracht kan komen.

Blacky vooral sterkte toegewenst, en mezelf wat meer rust toegewenst, lukt nog niet zo ;)
hetgene wat ik zoek ligt in ieder geval ook niet hier in Ommen maar zit in mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisteren totaal geflipt! Sorry.. :huh: Had niet hier moeten komen gisteren/vannacht/vanochtend. Toch bedankt dat jullie energie in me gestoken hebben. ;)

Ja, ik had gedronken. Blijkbaar kan ik er echt niet meer tegen want het was niet eens zoveel. Alle spanningen van de afgelopen tijd kwamen eruit. Nu kon ik natuurlijk 2 dingen doen. Wegblijven met het schaamrood rond mijn kaken of toch effe sorry komen zeggen.
Dan doe ik toch liever het laatste.. en laat met jullie opnieuw de 1e staan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lastige dagen achter de rug.... maar vandaag maken we gewoon een verse start, doorstart, herstart, vandaag laat ik gewoon die eerste staan.

Behoorlijke rust hier in huis. Vanmorgen al heel wat dingen gedaan. Pfff die kleine begon om 7 uur al en ik ging over drie uur naar bed . Kort nachtje, maar ik ben zo fit als een hoentje.
Ikke... de vroegnaarbedgaander!

Ze hebben hier gisteravond zeker TWEE flessen per pesoon gedronken. Als ik drink had ik dat ook gedaan en dan was ik nu hondsberoerd geweest.

Het is het herhalen in mijn brein, 'niet doen, niet beginnen, je kan niet stoppen en morgen ben je doodziek'. Ergens houden mijn hersens dat slecht vast. Selectief geheugenverlies.

Maar voorlopig ben ik daarvan genezen.

Voor alle stoppers die morgen willen beginnen ADVIES: stop vandaag!! Een dag minder ellende erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Even antwoord aan jou.
Ook al ken ik je niet persoonlijk toch wil ik je even zeggen dat ik je een kanjer vind.
Heb je gevecht van afgelopen 2 maanden meegemaakt en weet dat je wens was om droog het nieuwe jaar in te gaan.
DAT IS JE GELUKT!
Moet toch een heerlijk gevoel geven.
En ja 2 flessen de man! Zo ongeveer had het gezelschap waar ik me in bevond ook op.
Voelen zich vast niet zo fit als ons An:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos: dank je, ja het was vooral in het begin een strijd. Juli en augustus niet gedronken en in oktober heb ik een paar glazen gedronken. Maar die paar glazen brengen me weer terug naar het nulpunt.
Eind oktober zag ik al tegen deze maand op en ik wist als ik niet stop dan ben ik zo weer een aantal maanden verder.
toen inderdaad het november december pact dat ik met mezelf afsloot. Als ik dat maar zou halen, een overwinning.
Ik ga gewoon verder en ik durf te zeggen dat ik de drank voortaan liever laat staan.
Uit ervaring weet ik dat ik goed bij de les moet blijven.
Maar dit nemen ze me niet meer af.

Ik heb wel zitten lezen, maar mijn hoofd lijkt een zeef: hoe was het bij jou gisteravond???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, je had ze hier vanmorgen moeten zien, ze lusten geen koffie, zaten sloten water te drinken, koppijn. Maar ze hielden zich kranig hoor :D ik dacht, ha, lekker puh!!

Niemand zei er trouwens iets van dan ik niet dronk. Zouden ze zich dan niks afgevraagd hebben.
Eigenlijk ben ik daar wel nieuwsgierig naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Natuurlijk ga je gewoon verder,goed hoor.
Bij de les blijven moeten we allemaal,we blijven toch alco,s

Ik heb het gisterenavond wel aardig leuk gehad,ben met mijn man bij een vriend wezen gourmetten.
Gezellig, dat wel,maar die twee drinken toch ook zo veel.
Ook nog alles door elkaar,het zijn twee beste vrienden maar ook drinkebroers zeg ik altijd maar.
Ze zijn zo gewend aan die grote hoeveelheden dat je soms niet eens echt wat merkt
Ja, veel dingen herhalen en wat luidluchtiger worden.
Maar ja, ik heb het droog gehouden. De vriend begreep volgens mij niet helemaal waarom ik gestopt was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, het was niet makkelijk, ik geef het eerlijk toe.

Nu heb ik net mijn dochter naar Oma gebracht in Dordrecht (45 min heen, 45 min terug) en die belt nu in tranen op dat ze buikpijn heeft en heimwee heeft......ooooooo grgrgrgrgrgr. Het arme schaap, ze kan er ook niets aan doen.

Maar het belangrijkste is dat ik gisteren nuchter heb overleefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...