Spring naar bijdragen

maandag 5 jan

helder

Aanbevolen berichten

Ha met mij

Ik begin het dagdraadje even, het is nog vroeg en wens ieder een goed begin van de week toe.

Gisteren heb ik mij even voor gesteld op het wie is wie draadje en ik hoop dat het mooie op gepakt wordt uit mijn verhaal ik ga er een goede dag van maken.
Veel schrijven zal ik niet doen de komende tijd, er komt zoveel nieuwe dingen op mijn pad nu, en ben er alleen laat op de dag.

Wat ik wel nog schrijven wil is dat het voor mij de fijnste jaarwisseling in jaren is geweest al 8 jaar kwam er niemand bij mij overde vloer thuis en dat is nu wel anders, de deur word plat gelopen tot mijn geluk.
Altijd stond ik klaar voor andere, en deed weinig aan mijn eigen huisje, maar niemand vindt het een rommeltje bij mij maar juist gezellig, en ik ben een goede gast heer, en zorg voor ieder die binnen loopt.

Dat is wel grappig ik krijg bezoek omdat ik ziek zou zijn maar het verhaal is andersom ik ben de verzorgende voor de gasten die langs komen, en mijn huisje staat vol met geluk wensen voor dit jaar.

En wens ook allemaal het zelfde geluk gevoel voor dit jaar, en dat is er, ook het stoppen met drinken geeft dat gevoel een nieuw begin te hebben voor mij

Tot Later Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Helder,

Wat ben ik blij je weer te lezen.Ik heb veel aan je gedacht de tijd dat je weg was.
Fijn dat de chemo is aangeslagen maar verder doe je er maar luchtig over maar dat is zoals ik je ken.
Het zijn dus zware jaren geweest maar als ik het goed begrijp begint het zonnetje weer wat te schijnen.

Fijn dat je weer terug bent, kanjer:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam ik even een bakkie doen maar zit volgens mij alleen aan de tafel.
Geeft niets want mijn koffie is nog steeds niet te zuipen. Is er misschien iemand weet hoe je ouderwets koffie zet? Nu plens ik gewoon de koffie bij het water en laat het dan doorlopen maar misschien moet ik het beetje bij beetje doen? Heb ik daar het geduld voor?:$
Allemaal lekker belangrijk
:D

Mijn lijstje ligt klaar, de gewone klussen zoals hoe zit de badkamer vloer er onder al dat wasgoed eruit tot aan een gesprek met een mijnheer van de gemeente.

Mijn eerste gedachten gingen vandaag naar Albertina. Ik hoop dat ze een beetje goede nacht heeft gehad.
Ook hoop ik stilletjes dat de brievenbus er weer staat;)

En ik stuur een zonnestraaltje naar Marieke.

Iedereen een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Grote verassing toen ik vanochtend opstond, de hele wereld is wit! Nou ja voor zover ik hem kan zien van hieruit maar toch :-)
Vandaag weer aan het werk, ik ben er blij om, genoeg geluierd. Gisterenmiddag toch weer even moeilijk gehad, dan zeurt er ergens een stemmetje in mijn hoofd dat ie wel een glaasje wijn lust! Gelukkig lukt het me goed om er niet aan toe te geven maar fijn is het niet. Oud en nieuw was redelijk saai, we waren in een gezelschap dat zich nog moest vinden dus de eerste uurtjes waren moeilijk en dan merk je wel dat dat vroeger veel makkelijker ging met drank op. Maar later had ik net als de rest gewoon lol, maar ik stond de volgende ochtend wel fris en fruitig op!
Hoe is het jullie vergaan deze dagen? Ik heb niet de gelegenheid gehad om tussendoor hier te lezen dus heb geen idee. Dat vind ik wel eens jammer, er wordt zoveel geschreven dat het moeilijk is om er echt in te komen.

Fijne dag!
Heleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Helder, welkom terug. Maak er een goede nieuwe start van hier!

Weegschaal, je bent de enige niet die het werk weer zal moeten/kunnen hervatten
vandaag. Terug naar het "normale" leventje zullen we maar zeggen.
Ik kan nog steeds niet genieten van de feestdagen. Droog is bij mij letterlijk
droog. En ben blij dat de feestmaand voorbij is.
Maar ik deel wel je ervaring met het fris en fruitig een nieuwe dag te beginnen.

Anjo, even goed wakker worden!
Geduld is een schone zaak!
Schut die bovenkamer eens lekker op.

Marjo, mogge. Ook eerst een paar bakkies?

Het is schrikken, te lezen van wat Albertina is overkomen.
Ze is een ware pech-vogel.
Fijn dat ze hulp en steun van Houtje mocht ontvangen.

Allemaal een fijne dag, laat de eerste staan
dan is het grootste karwei voor vandaag al gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good old panic komt weer bovendrijven.
Yep, daar zit je dan...
Geeft niet. Gooshe Frabba.
Ik weet hoe het werkt :D
Stak mijn neus net buiten.
Het is van dat prachtig mooie winterweer.
Stap voor stap. Koffie. douchen. Lopen...

Albertina :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast wel Stien, dat moet je lukken!!!
En anders herinner ik je er tegen die tijd nog even aan...

Ik zal voorzichtig zijn. Maar niet te!

Mijn to do lijst inmiddels bijgeschraapt.
Lat te hoog :D Step by step.
Vandaag één ding. Morgen weer een dag.
En adem in... en weer uit... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog zo'n slow starter, opstaan met paniek. Ik ga vandaag wel naar mijn werk maar weet niet of ik ga werken ;) gelukkig kan dat allemaal bij ons. Ik heb ze al gemeld dat ik later kom want eigenlijk had ik nu de deur uit gemoeten dus in plaats van te gaan rennen en naar mijn werk te gaan of af te bellen kies ik vandaag voor de grijzere middenweg (niet zwart en niet wit)

Helder wat een verhaal joh! Fijn om te horen dat het geluk je weer gaat toelachen maar niet te hard gaan he! en weet je wat, doe vandaag weer met ons mee, en laat de eerste staan, morgen zie je wel weer. Ik vind het fijn dat je er weer bent!

Nou ik ga maar eens slow douchen en aankleden, geen spoortje sneeuw hier maar gelukkig ook geen regen meer.
Daarna hond uit laten en dan naar mijn werk en daar kijk ik wel hoe het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie maken mij jaloers met sneeuw. Maar ja, het westen van het land hè, beetje kil gedruil.
Goedemorgen trouwens.

Houtje geweldig wat je voor Albertina hebt kunnen doen. Blij dat ze er redelijk goed doorgekomen is.

Mijn paniekaanvallen, voorzover ik die nog heb, komen bij voorkeur om drie uur 's nachts. Maar ze zijn er gelukkig niet zo vaak meer. Nu heb ik ook geen grootse veranderingen in het verschiet, dat scheelt.
Wel gepieker, bijvoorbeeld over de stevig geëscaleerde ruzie met mijn zus. Gaande het weekend werden de mailtjes steeds vinniger en raakten steeds verder van het oorspronkelijke onderwerp af. Hoop oud zeer van beide kanten.
Ik heb haar nu voorgesteld om elkaar een week helemaal met rust te laten, voordat het escaleert.

Wens jullie een heel goede en droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje goedemorgen,

ik zit net het laatste bericht van gisteren te lezen over tina. wat ben ik blij dat ze de operatie goed is doorgekomen.
blijf je wel goed op jezelf letten :present:

Tapas,

hoe was de vakantie? lekker genoten? ik ga straks de berichten nog wel even terug lezen maar welkom weeeeerr in forumland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik tegen mezelf moeten zeggen, het is okay dat je huilt.
Het is okay, dat je niet weet hoe je van jezelf moet houden.
Het is okay dat je de paniek herkent.
Het is okay dat je pijnlijk voelt waar het vandaan komt?

Het is okay dat niet alles in de eerste twee uurtjes van een nieuwe maandagochtend lukt :D

Volgens mijn ouders gisteren heb ik altijd moeite gehad om in de realiteit te leven.
De lat immer te hoog. De verwachtingen te gespannen. Over the edge. Dreamworld.

OKAY!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net gehoord dat Albertina morgen uit het ziekenhuis komt!!!

Ze kan amper lopen met die krukken maar ze wordt er dus "uitgeknikkerd" zeg maar. Erg toch? Gelukkig kan ze hier terecht.

Effe gauw verder.

Het geeft een mens zijn leven wel inhoud zeg zo'n gedoetje (en dat is beter dan piekeren over A bv.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het contact is beter dan ooit.
Heb een warm gevoel erbij. Ze begrijpen me volkomen.

Het is alleen dat ik niet toesta dat er van me gehouden wordt geloof ik.
In ieder gevak heb ik er moeite mee. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
En dat neem ik mezelf weer kwalijk. Cirkeltje rond. Het wordt steeds duidelijker.
Peanuts misschien voor velen. Wil ook niet alle aandacht op mezelf vestigen.
Maar het doet me pijn. En als ik schrijf, als ik deel, kan ik het beter accepteren
en ermee leren dealen. Zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...