Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

ok, dubbele afspraak..

Hoe is het nu? Man nog boos? Ben je geslagen?
Laat aub niet iedereen in het ongewisse, je weet dat er hier heel wat bezorgde gevoelige mensen aanwezig zijn die door jouw oproep en daarna geen verder vervolg het zelf moeilijk krijgen (zelfs het sterke houtje, zie ik nu!) Dus praat, laat weten of het gaat met je, aub!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Orleando, stop een keer met drinken.
Dan missen we dat melodrama!!!
Wil je weer opgenomen?
Lekker dan, met een operatie in het vooruitzicht!!!

Doe er een keer wat aan!!!

Vanochtend klaag je over gebrek aan vertrouwen,
vind je dat gek?
Zo win je nooit z'n vertouwen.
Beuken is nooit op z'n plaats, maar flikker de drank een keer weg!!

Groet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Als je hebt gedronken, dan kan ik me levendig voorstellen dat je man je wantrouwd. MAAR HIJ MAG JE NIET SLAAN, als hij dat heeft gedaan, kun je aangifte doen. Want huiselijk geweld staat nu op nummer één bij de politie. En dan krijgt hij een huisverbod, ik dacht voor 10 dagen.
Kom meid, heb je nu gedronken of niet??????????????

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie vrouwtje, jij was een tijdje afwezig. Orleando wordt steeds met mededogen behandeld,
maar dat werkt slecht.
Nog maar net uit de kliniek en weer drinken.
terugval over terugval.
Steeds excuses om te drinken, dan valt er nog weinig zinnigs te zeggen.

Slaan is altijd uit den boze. Ook als je gedronken hebt.
Zoals ferry zegt, aangifte doen!!!

Ze zegt; je mag iemand die gedronken heeft niet slaan.
Het lijkt me dat ze dus drinkt!!!
Zoniet, dan neem ik het terug!!

Bye Knuffie, je hoort!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danke voor de uitleg, soothe! Ik ben nu eenmaal een zacht persoontje.. durf niet zo goed kort enzo te zijn, dat doet zelfs mezelf pijn! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt! zachte heelmeesters...enz.. zo is het toch? Maar ik hoop altijd dat ik door m'n zachtheid toch ergens iets goed kan doen?

bey soothe, ik hoor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest hoor, dat met Orleando. Ik denk dus ook dat ze heeft gedronken want anders schrijf je niet dat je dronken mensen niet mag slaan. Je mag NOOIT slaan.
Maar ze is dus wel dronken.
Orleando doe er wat aan, je wilt dit zelf niet.

Knuffie: heel de reutemeteut in elkaar gebakken. schotel staat klaar in de oven. Straks oven aan.
Ziet er heerlijk uit. Meestal heb ik van alles in huis, mis dan de inspiratie.
Gewoon bloemkool koken is zo saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, normaal hier druk deze periode van de dag maar door schooluitstapjes en een schoonma die de kindjes daarna oppikt en naar huis brengt is het hier tot 18u rustig... heerlijk!!Het uitstapje is dicht bij haar in de buurt dus haalt ze hen daar op en breng ze later naar huis zodat ze ook even kan "genieten" van hun drukte, hihi! De groten komen straks wel thuis maar die maken niet zo'n drukte! Allé, toch niet altijd!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Knuffie, cést le ton qui fait la musique!
Ik ben een heel zacht persoon-zeer zacht.
Liefde staat hoog bij mij aangeschreven.

Ik heb zat op m'n bord en knok er keihard voor,
iedere dag weer!
Dan wordt het me soms zwaar te moede!!

Ik heb in het begin ook schoppen onder den kont gehad.
Resultaat ik kapte na een aantal fikse terugvallen.

Groet, de goedaardige!! :D

P.S Ik heb ook wel een bedankje gehad, en nog,
voor de recht door zee benadering.

Ieder vogeltje zingt................ ;)tsjip/tsjip


Aangepast na tip van Houtje!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval ben ik het wel met Soothe eens, dit patroon herhaalt zich keer op keer, en iedereen is bezorgd, maar Orleando is de enige die zelf iets aan haar situatie kan veranderen, we kunnen hoogstens tips aandragen, verder ken ik de situatie onvoldoende om me een mening te kunnen vormen.

Vandaag een dagje vrij genomen. Ik was gisteravond nog even een spelletje aan het doen op internet en voor ik het wist was het 4 uur, en da's nie goe voor de rust, reinheid en regelmaat!
vanmorgen uitgeslapen en gaan hardlopen, of glibberen, maar zonder kleerscheuren, voornamelijk grindpaden opgezocht en dat is niet glad ;) en de rest van de dag komt er niet zo veel uit mijn handen, dus maar weer datzelfde spelletje gedaan, om deze tijd is dat gezonder dan snachts!

met gevaar voor verslaving maar wel leuk: slidon

het is eigenlijk te erg, ik heb 2 weken terug een nintendo gekocht, wel leuk maar niet spectaculair, dus wil ik die gaan ruilen of verkopen zodat ik een mobiele telefoon kan kopen waar ook spelletjes op kunnen en zo belandde ik vannacht dus op een spelletjessite... hoezo mateloos en niet snel tevreden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo krijgt onze An met enige regemaat een :present:voor haar doordrukken tegen de stroom in.
Dat dwingt respect af.
Dat vind ik klasse, ook wij gingen niet altijd door één deur.
Maar ik beklemtoonde op mijn manier de zin en onzin van het drinken.
Ben toch ervaringsdeskundige. Wat heet!!!!

Groet, er valt nog veel te doen!

Het beest-boodschappen, etc etc!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, Kun jij frans?? Top, zeg!! Da's m'n tweede taal, hihi!

Ik weet wel dat het soms nodig is om hard te zijn, ik heb hier indertijd ook genoeg schoppen onder m'n kont gehad toen ik zat te janken om een drankje... En oooh, wat vond ik toen dat ze hard waren voor mij, maar ok, het heeft me wel geholpen en daar ben ik nog steeds blij om! Maar om dat nu zelf te gaan doen bij een ander?..tja, ik ben zoals ik ben, zal dat nooit kunnen, denk ik! Maar goed dat er anderen zijn zoals jij, hé!! Sommigen hebben die schop écht wel nodig!!! Maar ik geef hem liever niet zelf!:D:$

@tapas, ik ben het ook eens met soothe maar te eerste, ik ken die situatie met orleando niet en ten tweede, ik ben misschien té zacht??
Ik word altijd oohzo nerveus van die spelletjes, jij niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...