Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Knuffie wat leuk je hier weer eens te zien, en wat een goed bericht.
Hihi, ik moet eigenlijk zeggen, hoi Knuffie ik ben Benthe, whoehaha.

Zojuist terug van gynaecoloog. Myomen zijn via errrm, wat zeidie ook weer, embolisatie ja, heel goed en onder plaatselijke verdoving te behandelen. Zo, daar ben ik blij om. Tussen nu en acht weken krijg ik een uitnodiging. Joepie, eindelijk van die maandelijkse drama's af.
Moet er alleen wel voor naar Tilburg, maar 't is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.

Wens jullie een fijne, droge dag met daarin dingen die je echt wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Knuffie, als je al twee jaar elke maand zes pakken pampers verslijt omdat normaal maandverband en tampons maatje theeworst (sorry heren onder ons) niet voldoende zijn, wat zijn dan die acht weken. En voor hetzelfde geld is het al over een week, wie zal het zeggen.
Van jouw bericht kreeg ik een huppeltje in mijn hart. Wat moet jij opgelucht zijn geweest toen je klachten eindelijk erkend werden, en dat je er zo goed bent doorgekomen!

Ik zie Houtje ingelogd dus wacht nog even op verslag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orlando, ook ik wil je even succes wensen voor vanmiddag.
Ik las je en en dacht hoort vrije tijd voor jezelf ook niet in een structuur? Lijkt me juist dat ook dat heel belangrijk is, vooral met kleine kinderen.
Dus jij en Tascheke zitte om elf uur aan de Bami en Nasi. Beetje vreemd maar wel lekker. Helaas ik heb bijna nooit restjes over.
Tasscheke, fijn dat je je oude drinkmaatje even de laan hebt op gestuurd. Gaat hij een beetje?

Bambam, erg he, dat uitstellen. Ik dacht dat ik de enige was die dat ze dat in die mate had dat ze er snachts wakker van lag. Het gevolg dat ik dan niet met mijzelf door een deur kan, geheel frustie met mijzelf. Ellende, ruzie met jezelf. En nee, ik ga daar geen smiley achter zetten want het is niet echt grappig.

Ik heb gisterenavond nog niet terug gelezen maar las dat Blacky naar Spud was gegaan. Fijn, dat ze niet alleen was. Ik maakte mij ongerust.

Wingchun, gek genoeg heb ik vorige week met de apotheker over het vitamine B tabletjes gehad. Ik snap niet dat ze daar niet even zo'n suikerlaagje omheen doen. Alleen de geur al. Yuk.
Nog steeds blij met je nieuw broek? Je beschreef hem en ik zag Gene Kelly dansen.

Knuffie, je krijgt een pbtje.

Vannacht weer niet veel geslapen. Je kunt soms van die gekke dingen tegen komen. Baal er een beetje van dat ik the Women, 2008 nog niet had gezien. Lijkt mijn zo'n mooie plaatjes film. Soms wil je inhoud en soms verlang ik alleen naar mooie plaatjes. Lig ik wat te zappen en komt daar The woman, remake 1 voorbij. Heerlijk. Lekker krengig met mooie plaatjes. Een kinderhand is snel gevuld en nadien viel ik gelukkig toch nog even in slaap.

Goed, nog even nalezen en dan sleep ik mijzelf de stad in. Vanavond eten we winterse pot en helaas de boodschappen komen nog niet naar mij toe.

Iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi vie,

De dag dat ik hoorde dat er écht iets mis was én ze ook eindelijk wisten wat het was , was ik blij maar ook bang voor wat komen zou! De dag dat ik hoorde dat alles weer goed zou komen heb ik de ganse dag huppels in m'n hart gevoeld, zo erg zelfs dat ik er zelf van ging huppelen, hihi! Ben blij dat ik een huppeltje in je hart heb teweeg gebracht!! En zoals je zegt, wat zijn die wacht weken dan als je weet dat er iets aan gedaan zal worden, hé? Bey-bey pampers:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wing, ok, nu weet ik wat je bedoelt..en nu heb ik dus intussen de mythe van domme belg in stand gehouden:D:$

@woman, zelf ga ik ook graag keukvrij door het leven, al zal ik mettertijd op bepaalde plaatsen kreukels krijgen die met een strijkijzer niet weg te krijgen zijn, hihi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat eten jullie vanavond? Heb inspiratie nodig. Iets gezelligs.

En... zal ik nog wat doen , ja of nee? Er ligt hier nog een berg werk.... geen strijk, geef me liever een berg strijk nu. Het is ook nooit goed he?

Orleando je moet toch pas om 16.00 u bij de dokter zijn? Ben benieuwd hoe het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...